forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend. 12 kwietnia 2024
Powieść, która wciągnie was bardziej niż netflixowy serial, powrót do lektury sprzed lat i wyjątkowa opowieść o dynastii, która doprowadziła Polskę do szczytu potęgi, ale i zapoczątkowała jej powolny upadek – czytelnicze wybory zespołu Lubimyczytać i Ciekawostek Historycznych są wyjątkowo różnorodne. A co wy przeczytacie w ten kwetniowy weekend?
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [502]
Czasu na czytanie ostatnio trochę mniej toteż kontynuuję cały czas Problem trzech ciał, poza tym Księżniczka Bari, Żmija i skrzydła nocy oraz na czytniku dobrze zapowiadający się thriller - Na krawędzi
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejJeśli dla kogoś jest za dużo "sci" w Problemie trzech ciał , to warto uprzedzić, że w kolejnych częściach jest jej jeszcze więcej 😀.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKsiężniczka Bari mam w planach, jak przeczytasz to proszę o krótką opinię 😁
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@odpatki do mnie niestety ta powieść nie trafiła. Cała seria z Żurawiem jak dotąd byla dla mnie pewniakiem, każdą pozycję oceniałam wysoko, tutaj czegoś mi zabrakło. Ten dość oszczędny styl wyrażania i opisywania emocji, dość powszechny w literaturze azjatyckiej, tutaj wg mnie nie do końca oddaje skalę wydarzeń jakie spotykają główną bohaterkę. Wątek wizji głównej postaci...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejU mnie Kobieta z biblioteki, a w audio Kirke
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCiekawa jestem opinii o obu książkach. Z Sulari Gentill się nie spotkałam, natomiast od Madeline Miller czytałam Pieśń o Achillesie , która całkiem mi się podobała.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Kirke" znakomita. Ciekawa jestem Twojej opinii o "Kobiecie z biblioteki", bo właśnie pojawiła się w kręgu moich zainteresowań. Warto?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Sea_Of_Darkness @Anna-Maria o "Kobiecie z biblioteki" póki co za dużo powiedzieć nie mogę - jestem dopiero na setnej stronie. Ale zainteresowała mnie forma tej opowieści. Jest tu narracja dwutorowa - jedna w formie pisanej książki w obrębie której dzieje się główna oś fabularna (4 nieznajomych i morderstwo w bibliotece), a druga przedstawiona jest w formie listów, po...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej@Anna-Maria co do Kirke to się zgadzam w 100%. Jestem w 1/3 i jestem urzeczona tą opowieścią 😍
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW zasadzie kończę Lata i już podczytuję Odyseja
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niedawno czytałam inną powieść Barbary Kingsolver-
Demon Copperhead- i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. nabrałam ochoty na inne jej książki. Daj znać, jakie masz zdanie o "Odysei".
Zachwycona Demon Copperhead kupiłam Odyseja , ale jeszcze czeka na swój czas
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA ja zachwycałam się kiedyś inną książką Barbary Kingsolver Biblia jadowitego drzewa wydaną w serii Kameleon i bardzo jestem oczywiście ciekawa jej kolejnych książek.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja na pewno przeczytam jeszcze
Lot motyla, bo jej opis jest bardzo interesujący.
Kończę czytać 1 część Dzień nastania nocy I zacznę 2 🤪
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPlan na ten tydzień to kwietniowe wyzwanie: Trylobity. Opowiadania zebrane, Zagubiony w Dolinie Śmierci. Obsesja i groza w Himalajach, Jutro przypłynie królowa, a dziś...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejBędę czekał na opinie o drugimi trzecim tytule 😀
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZnam prawie wszystkie książki (wydane w Polsce) Iana McEwana, lubię jego twórczość, ale ta cegła.... Lekcje ... jakoś czuję przed nią respekt. Opowiedz proszę w paru słowach, jakie masz wrażenia?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Galene @awita dla mnie Lekcje znakomite. Może troszkę przegadane, ale z rozmachem, a zarazem kameralnie i znajomo. Wrzuciłam opinię. Miłego tygodnia.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Aguirre - nie omieszkam, kończę Zagubionego... - wielkie rozczarowanie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJest piękna, wiosenna pogoda - nie wiem ile poczytamy w ten weekend pomiędzy pchlim targiem połączonym z plenerowym kinem, a wycieczkami do parku i lasu, ale zaczęłam dzisiaj Mistrz Zagadek z Hed. To moja druga książka Patricii McKillip, jestem zachwycona klimatem jaki potrafi wytworzyć i sposobem posługiwania się językiem....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejCzary i czarty polskie oraz Wypisy czarnoksięskie i Czarna msza to jest coś czego potrzebuję😍😇😎
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Każdy potrzebuje czasami czarnej mszy dla relaksu. ;-)
To bardzo ciekawy aczkolwiek żmudny projekt. Szukam też innych opracowań użytych tekstów źródłowych; czary i czarty to fascynujący temat, szczególnie gdy na poważnie traktują go mężczyźni z kruchym ego i odrobiną władzy.
Potrzebuję czegoś lżejszego na weekend, więc najpierw sięgnę po Miłość aż po grób, a jeśli czas pozwoli to wrócę do czytania Dobra dziewczyna, zła dziewczyna
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Myślę, że skończę jutro Siedmiu mężów Evelyn Hugo I zacznę Ostatnia pieśń miłosna. Biografia Joan Didion.
Na 🎧 Szklarnia.
Jak Ci się podobała książka "Siedmiu mężów Evelyn Hugo"?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCiekawa obyczajówka, czytam z zainteresowaniem i zastanawiam się, jak to się skończy 😊..
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMnie też się podobała, ale wybitna literatura to to nie jest. Dobra obyczajówka, sprawnie napisana.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa szukam czegoś lekkiego. z bliską mi osobą, najlepszą orzyjaciółką czytamy czasami coś razem (ostatnio Ovego)i raczej wtedy wrzucamy coś lekkiego. Teraz rozglądam się za czymś super lekkim i pozytywnym, bo przyjaciółka będzie miała długą rekonwalestencje. Może być to komedia, obyczajówka, a nawet romans... Byle z pozytywnym wydźwiękiem no i musi być autora który był...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej@NiegdyśNatalia To może Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął, jeśli jeszcze nie czytałyście 🤔?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa czytałam, ale ona na pewno nie🥰 Super pomysł! Ta książka jest przegenialna😍 Dzięki za podpowiedź💮
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa wysłuchałam audiobooka w znakomitej interpretacji Artura Barcisia i świetnie się bawiłam 😁.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa miałam papierowe wydanie kupione nad morzem i chyba na straganie z tanią książką ( letnie stragany z książkami, to mój ulubiony element polskich kurortów wakacyjnych😁)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@NiegdyśNatalia - Natalko, może dla przyjaciółki rozważysz takie moje propozycje? Przejęłam się i pogrzebałam w swoich czytanych kiedyś tam książkach:
Smażone zielone pomidory Fannie Flagg
Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek
@awita bardzo dziękuję za taką mnogość wspaniałych proposycji😍 Na pewno je wszystkie sprawdzę i coś wybierzemy (lub cosie, bo zainteresowały mnie wszystkie😁)@fiszer serdecznie Ci dziękuję💮 sprawdzę sobie po południu i zobaczę gdzie mogę dostać tą książkę. Jesteście niezawodni Kochani🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKończę świetne Szkice piórkiem i gdyby nie psikus ninateka.pl, to pewnie bym już miała ja skończoną. Ale nie mogę się dostać dziś na tę stronę :(. Czytam nadal Grunge. Bękarty z Seattle - wiele nazw i nazwisk zespołów tworzących lokalnie, w garażach. To bardziej historia...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejPiękny zestaw, Szkice piórkiem są znakomite a Imperium bólu. Baronowie przemysłu farmaceutycznego mam zamiar przeczytać (jak e-book będzie w rozsądnej cenie).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTeż tak spoglądam na Twoje wybory i wyglądają ciekawie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postO, muszę wrócić do Bobkowskiego - to odtrutka na wszystko
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJedyną wadą Szkiców piórkiem jest to, że są za krótkie ... Pozostałe pozycje (częściowo, jak widzę przeszły z poprzedniej edycji) też bardzo ciekawe.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBo każda genialna książka po prostu jest za krótka , a nie tylko taką się wydaje.... Tak samo jak i wiosna.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAle zestaw - wszystkie w zaawansowanych planach 😉 Chociaż Szkice piórkiem i Imperium bólu. Baronowie przemysłu farmaceutycznego trudno zabierać ze sobą do komunikacji miejskiej. I to pewnie ich jedyna wada.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Ja, która nie poznałam mężczyzn" bardzo mnie ciekawi.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPusty las - ta historia bardzo mnie zainteresowała...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSzkice piórkiem skończone- rzeczywiście szkoda, bo wspaniała to była lektura i literacko i pod kątem trafnych obserwacji socjologicznych i geopolitycznych. Ładnie wczoraj domknęłam temat przedstawieniem Deprawator w Teatrze Polskim (bardzo gorąco polecam), gdzie Gombrowicz z Miłoszem i Herbertem tez dyskutują o naturze i...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej