-
ArtykułyŚladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant8
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać438
-
ArtykułyZnamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant13
-
ArtykułyZapraszamy na live z Małgorzatą i Michałem Kuźmińskimi! Zadaj autorom pytanie i wygraj książkę!LubimyCzytać6
Biblioteczka
2020-06-01
2021-03-10
ELEANOR & GREY - BRITTAINY C.CHERRY
Moja ocena: 9/10
Data wydania: 22.01.2020
Wydawnictwo: Filia
Oczywiście obok książki Brittainy nie da się przejść obojętnie. Jest to jedna z lepszych autorek romansów, a jej książki zawsze zapadają w moje serce. "Eleanor & Grey" to nie tylko świetna historia miłosna, ale też pozycja poruszająca ważne tematy. Jest piękna, wzruszająca, smutna i zabawna. Na pewno złamie Wasze serce, ale tylko po to, by później poskładać je na nowo. Autorka porusza tutaj wątek choroby, ale też śmierci bliskich i pokazuje nam jak utrata bliskich osób zmienia ludzi. Historia, którą stworzyła Brittainy jest niesamowicie emocjonalna i poruszająca. Nie jest to typowy i schematyczny romans, powiedziałabym raczej, że jest ona nieprzewidywalna. Planuje do niej wrócić za jakiś czas, a Was gorąco zachęcam do sięgnięcia po nią, ponieważ warta jest każdej minuty Waszego czasu!
ELEANOR & GREY - BRITTAINY C.CHERRY
Moja ocena: 9/10
Data wydania: 22.01.2020
Wydawnictwo: Filia
Oczywiście obok książki Brittainy nie da się przejść obojętnie. Jest to jedna z lepszych autorek romansów, a jej książki zawsze zapadają w moje serce. "Eleanor & Grey" to nie tylko świetna historia miłosna, ale też pozycja poruszająca ważne tematy. Jest piękna, wzruszająca,...
2020-12-10
NIEGRZECZNY MANAGER - KRISTEN CALLIHAN
🤎Cykl: VIP #2
🤎Moja ocena: 8,5/10
🤎
Data wydania: 4.11.2020
🤎Wydawnictwo: Muza
Po bardzo udanym spotkaniu z „idolem” liczyłam na coś dobrego i właśnie to dostałam! Mam wrażenie, że tych bohaterów pokochałam jeszcze bardziej niż Killiana i Libby. Gabriel „Scottie” Scott to manager zespołu Kill John. Mężczyzna jest niesamowicie oddany swojej pracy, zimy i opanowany, a jednoczenie nieśmiały. Stella natomiast okazała się być uśpionym wulkanem. Kobieta jest gadatliwa i pełna energii, nieco bezczelna, a przede wszystkim piękna. Dwoje zupełnie innych ludzi, różni ich prawie wszytko, a połączy… Już od pierwszej linijki wiedziałam, że nie będzie łatwo oderwać się od tej książki i cóż, właśnie tak się stało. Od pierwszej strony miałam uśmiech na twarzy. W tej części dostajemy nieco mniej samego świata muzyki, ale ta historia poziomem dorównuje pierwszej! Tutaj natomiast dużo bardziej widać chemię miedzy bohaterami, a to, że są jak woda i ogień tylko podnosi temperaturę. Autorka nie zapomniała o bohaterach poprzedniej części i pozostałych członkach zespołu z czego bardzo się cieszę. Tutaj również pojawia się genialny humor, dowcipy i cięty język. Jeśli szukacie czegoś wciągającego to zdecydowanie Wam polecam!
NIEGRZECZNY MANAGER - KRISTEN CALLIHAN
🤎Cykl: VIP #2
🤎Moja ocena: 8,5/10
🤎
Data wydania: 4.11.2020
🤎Wydawnictwo: Muza
Po bardzo udanym spotkaniu z „idolem” liczyłam na coś dobrego i właśnie to dostałam! Mam wrażenie, że tych bohaterów pokochałam jeszcze bardziej niż Killiana i Libby. Gabriel „Scottie” Scott to manager zespołu Kill John. Mężczyzna jest niesamowicie oddany...
2021-01-17
Z NICOŚCI - MARTYNA SENATOR
🤎Cykl: Z miłości #3
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Wydawnictwo: Czwarta Strona
„Z nicości” to zdecydowanie najlepsza część cyklu „Z miłości” autorstwa Martyny Senator. Ogólnie uważam, że jest to jedna z lepszych książek jakie miałam okazję czytać. Mamy tutaj historię zdolnego tatuażysty Kuby i poturbowanej przez los Elizy, która skrywa pewną tajemnicę. Przyznam szczerze, że książka nie pozwala o sobie zapomnieć w trakcie czytania, a także po zakończeniu, dzięki czemu ja do tej książki wracam ciągle. Jeśli nie do czytania, to myślami. Martyna Senator postawiła tutaj na dość skomplikowany wątek miłosny dzięki czemu pozycja wydaje się być mniej schematyczna. Książka, która skrywa w sobie wiele emocji, jest wzruszająca, bolesna i zabawna. Porusza ważniejsze tematy. Zdecydowanie polecam Wam po nią sięgnąć, bo jest warta Waszego czasu!
Z NICOŚCI - MARTYNA SENATOR
🤎Cykl: Z miłości #3
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Wydawnictwo: Czwarta Strona
„Z nicości” to zdecydowanie najlepsza część cyklu „Z miłości” autorstwa Martyny Senator. Ogólnie uważam, że jest to jedna z lepszych książek jakie miałam okazję czytać. Mamy tutaj historię zdolnego tatuażysty Kuby i poturbowanej przez los Elizy, która skrywa pewną tajemnicę....
2020-12-29
NIEGRZECZNY IDOL - KRISTEN CALLIHAN
⭐️Moja ocena: 8/10
⭐️Data wydania: 17.06.2020
⭐️Wydawnictwo: Muza
Sięgając po tę książkę tak naprawdę jedyne czego się spodziewałam, to że dostanę erotyk jakich wiele w księgarniach. Mimo to książka była zachwalana przez moje ulubione bookstagramerki, dlatego jednak liczyłam na coś więcej. Libby utknęła w swoim życiu i swojej samotności. Jest typową domatorką i szarą myszką co z jednej strony mi się nie spodobało, bo znów dostajemy standardowo wykreowaną postać, a z drugiej tak, bo znalazłam z nią wspólna cechę. Killian natomiast okazał się typowym muzykiem i książkowym gwiazdorem, którego nasza „Elly May” znajduje pijanego na swoim trawniku. Fajnie został wykreowany wątek muzyki w tej pozycji, był on delikatny i nieco w tle, ale mimo to bardzo mi się spodobało to jak został pokazany. Relacja Libby i Killiana została wykreowana z takim wyczuciem, że jestem pod wrażeniem, autorka rozpoczęła ich znajomość od delikatnej nienawiści, poprzez przyjaźń, a skończyła na miłości, która rozwijała się we własnym tempie. Kristen idealnie pokazała emocje swoich bohaterów, które po prostu z nich płynęły, a oprócz nich pojawił się także humor. Fajnie, że autorka pokazała nam również z czym zmaga się cały zespół i w sumie wprowadziła nas nieco w kolejne tomy. Bardzo się ciesze, że sięgnęłam po tę pozycję! Bohaterów nie da się nie polubić, a ich dialogi potrafią rozbawić do łez. Uroczy i zabawny romans, a autorka uzależnia swoim piórem. Polecam!
NIEGRZECZNY IDOL - KRISTEN CALLIHAN
⭐️Moja ocena: 8/10
⭐️Data wydania: 17.06.2020
⭐️Wydawnictwo: Muza
Sięgając po tę książkę tak naprawdę jedyne czego się spodziewałam, to że dostanę erotyk jakich wiele w księgarniach. Mimo to książka była zachwalana przez moje ulubione bookstagramerki, dlatego jednak liczyłam na coś więcej. Libby utknęła w swoim życiu i swojej...
2020-12-01
ŚWIĄTECZNY UKŁAD. OPOWIADANIA - VI KEELAND & PENELOPE WARD
🎄Moja ocena: 7/10
🎄Data wydania: 17.11.2020
🎄Wydawnictwo: Editio Red
Keeland i Ward to dla mnie duet idealny i niezawodny. Sięgając po tę pozycje wiedziałam czego mniej więcej mam się spodziewać i jestem zadowolona z tego co dostałam. Vi i Penelope stworzyły cztery opowiadania w świąteczno-zimowym klimacie. Trzy z nich są nieco krótsze, a jedno odrobinkę dłuższe co bardzo mi się spodobało. Autorkom udało się wpleść nieco ważniejsze kwestie, ale w bardzo małym stopniu i te wątki nie zostały rozbudowane tak, jakbym tego oczekiwała. Nie zmienia to jednak faktu, że historie są naprawdę świetne i pełne humoru. Warto też wspomnieć, że platforma passionfix na podstawie dwóch opowiadań stworzyła filmy! Jeśli mam być szczera to moim ulubionym opowiadaniem został „Świąteczny pocałunek” i „Świąteczny układ”, bardzo chciałabym przeczytać je w pełnowartościowych książkach, ale niestety nie można mieć wszystkiego. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że zdarzenia jakie wymyśliły Vi i Penelope tak naprawdę mogły przydarzyć się każdemu z nas w najzwyklejszy dzień. Jeśli szukacie pozycji, przy której będziecie mieli szanse odpocząć i zrelaksować się, to serdecznie Wam ją polecam. „Świąteczny układ. Opowiadania” to książka lekka, zabawna, a także przyjemna w odbiorze i bardzo szybko się ją czyta
ŚWIĄTECZNY UKŁAD. OPOWIADANIA - VI KEELAND & PENELOPE WARD
🎄Moja ocena: 7/10
🎄Data wydania: 17.11.2020
🎄Wydawnictwo: Editio Red
Keeland i Ward to dla mnie duet idealny i niezawodny. Sięgając po tę pozycje wiedziałam czego mniej więcej mam się spodziewać i jestem zadowolona z tego co dostałam. Vi i Penelope stworzyły cztery opowiadania w świąteczno-zimowym klimacie. Trzy z...
2020-12-01
BEZ CIEBIE TO NIE ŚWIĘTA - BETH REEKLES
🎄Moja ocena: 6/10
🎄Data wydania: 12.11.2020
🎄Wydawnictwo: Insignis
Wcześniej styczność z tą autorką miałam w sumie tylko raz, przy okazji lektury jednego z tomów serii “The Kissing Booth” i wtedy pióro autorki wydało mi się lekkie i przyjemne, dlatego też skusiłam się na “Bez ciebie to nie święta” licząc na fajną i lekką młodzieżówkę.
“Bez ciebie to nie święta” opowiada historię dwóch sióstr… Sióstr bliźniaczek, ale zupełnie od siebie różnych. Bardzo podoba mi się to, jak zostały one wykreowane, ponieważ mimo iż były bliźniaczkami (co już wspomniałam), były różne. Eloise ma obsesję na punkcie świąt, a Cara woli skupić się na pracy i to jej poświęca swój wolny czas. Podoba mi się to jak autorka przedstawiła relację głównych bohaterek, bo to właśnie na tym skupia się ta pozycja, pojawiła się między nimi zażyłość, ale też pewne zgrzyty i nieporozumienia. Jeśli oczekiwaliście tutaj wątku romantycznego, to oczywiście tak, pojawia się, ale jest to tylko dodatek do całej historii i występuje on w tle.
Książkę uważam za przyjemną, lekką i zabawną młodzieżówkę ze świątecznym klimatem. Jeśli szukacie czegoś w tym stylu, to jak najbardziej Wam ją polecam, bo jak już wspomniałam autorka naprawdę fajnie przedstawiła relację sióstr. Pozycja nie jest gruba, także idealna będzie na jeden wieczór, aby się zrelaksować.
BEZ CIEBIE TO NIE ŚWIĘTA - BETH REEKLES
🎄Moja ocena: 6/10
🎄Data wydania: 12.11.2020
🎄Wydawnictwo: Insignis
Wcześniej styczność z tą autorką miałam w sumie tylko raz, przy okazji lektury jednego z tomów serii “The Kissing Booth” i wtedy pióro autorki wydało mi się lekkie i przyjemne, dlatego też skusiłam się na “Bez ciebie to nie święta” licząc na fajną i lekką...
2020-12
2020-12
GORĄCE DOCHODZENIE - L.H. COSWAY
🎄Moja ocena: 6/10
🎄Data wydawania: 28.10.2020
🎄Wydawnictwo: Kobiece
Sięgając po tę książkę spodziewałam się czegoś niesamowicie lekkiego przy czym spędzę przyjemnie czas i się zrelaksuje. Muszę przyznać, że właśnie coś takiego otrzymałam i w sumie się nie zawiodłam. Maisie była urocza, przyjazna i pozytywnie nastawiona (tak, że momentami lekko irytowała). Cameron to nieco gburowaty odludek, ale nie mam co do niego większych zastrzeżeń. Bohaterowie zostali wykreowani dość standardowo jak na tego typu książkę, ale nie narzekam. Jestem natomiast pozytywnie zaskoczona wątkiem detektywistycznym. Był fajny, lekki i w sumie dość świeży jak na romans. Pojawia się tutaj również romans biurowy, więc jeśli lubicie historie tego typu, to może być to coś dla Was. Niestety jest to oklepana, standardowa i bardzo schematyczna pozycja jakich wiele, także jeśli szukacie czegoś więcej, czegoś z przesłaniem to nie jest to coś czego szukacie. Fajna dla zabicia czasu, tak żeby nie musieć myśleć i się zrelaksować.
GORĄCE DOCHODZENIE - L.H. COSWAY
🎄Moja ocena: 6/10
🎄Data wydawania: 28.10.2020
🎄Wydawnictwo: Kobiece
Sięgając po tę książkę spodziewałam się czegoś niesamowicie lekkiego przy czym spędzę przyjemnie czas i się zrelaksuje. Muszę przyznać, że właśnie coś takiego otrzymałam i w sumie się nie zawiodłam. Maisie była urocza, przyjazna i pozytywnie nastawiona (tak, że momentami...
2020-11
2020-11
2020-11
NIEGRZECZNE ŚWIĘTA
🎄Moja ocena: 7/10
🎄Data wydania: 12.11.2020
🎄Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Właściwie chyba po raz pierwszy sięgnęłam po antologię, a przynajmniej nie kojarzę abym wcześniej coś tego typu czytała. Oczywiście wiem na czym polegają takie książki, ale tutaj nie do końca wiedziałam czego mam się spodziewać. Szczerze? Jestem usatysfakcjonowana. W zbiorze „Niegrzeczne święta” mamy dziesięć opowiadań, a wśród nich dziewięć historii od Pań i jedna od Pana. Jak już wspomniałam mamy tutaj dziesięć różnych historii, każda jest inna, każda o innych bohaterach, ale mają ze sobą coś wspólnego-zimę i święta. Podoba mi się to, że te opowiadania były krótkie i bez zbędnego tekstu dzięki czemu czytało się je naprawdę szybko. Owszem, były dość wciągające, bo ja od razu chciałam wiedzieć co dalej i jak się skończy dane opowiadanie. Starczy kilka chwil pomiędzy przygotowaniami aby poznać jedną pozycję, co uważam za fajne rozwiązanie, by na chwilkę się odstresować w trakcie świątecznej gorączki. Jeśli chodzi o samą fabułę, to niestety nie możemy wymagać zbyt wiele, bo jest tutaj zaledwie kilkanaście stron i autorzy nie mają zbyt dużego pola do popisu. Przyznam, że niektóre historie chętnie przeczytałabym jako pełnowymiarową książkę. Klimat świąt jest wyczuwalny z czego bardzo się cieszę, chociaż nie w każdym opowiadaniu. Nie mogę powiedzieć, że całość mi się podobała, bo pojawiły się takie prace, które mnie nie zachwyciły, ale w większości jestem na tak! Polecam jeśli szukacie czegoś fajnego, lekkiego i szybkiego, co pozwoli Wam oderwać się od codziennych obowiązków i delikatnie wprowadzi Was w świąteczny klimat.
NIEGRZECZNE ŚWIĘTA
🎄Moja ocena: 7/10
🎄Data wydania: 12.11.2020
🎄Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Właściwie chyba po raz pierwszy sięgnęłam po antologię, a przynajmniej nie kojarzę abym wcześniej coś tego typu czytała. Oczywiście wiem na czym polegają takie książki, ale tutaj nie do końca wiedziałam czego mam się spodziewać. Szczerze? Jestem...
2020-11
2020-12
Ally przyjeżdża do małego miasteczka Pine Hollow aby odpocząć od własnego życia i swoich problemów, jednocześnie pragnie pomóc dziadkom w prowadzeniu schroniska. Dziewczyna pragnie odnaleźć samą siebie i ma nadzieję, że to właśnie tutaj otrzyma odpowiedź na swoje pytania.
Ben jest na ogół spokojnym człowiekiem, jednak na jego barki spada dość wiele. Zajmuje miejsce w radzie miejskiej, radzie szkoły, a także opiekuje się swoją siostrzenicą, która straciła rodziców. Nie jest łatwo znaleźć czas na to wszystko.
Jeśli chodzi o głównych bohaterów to zarówno Ally jak i Ben odrobinkę działali mi na nerwy. Ich zachowania momentami bywały absurdalne. Pokochałam natomiast Astrid, która była tak urocza i po prostu nie dało jej się nie lubić.
Jeśli chodzi o wątki poruszone w tej pozycji to na pewno jest tutaj ukazane jak ważne jest znalezienie kochających domów dla naszych czworonożnych przyjaciół. Ponadto autorka idealnie opisała tutaj klimat zimy i świąt, dzięki czemu historia zyskała na wartości. Idealny klimat i małomiasteczkowa społeczność dodatkowo kupiła moje serce. Czuła, urocza i zabawna. Moim zdaniem Lizzie stworzyła naprawdę genialny świąteczny romans, przy którym nie tylko spędzimy przyjemny czas, ale również wprowadzimy się w ten klimat, który będzie nam towarzyszył podczas całego świątecznego czasu. Jeśli szukacie takowego romansu, to serdecznie Wam polecam tę pozycje.
Ally przyjeżdża do małego miasteczka Pine Hollow aby odpocząć od własnego życia i swoich problemów, jednocześnie pragnie pomóc dziadkom w prowadzeniu schroniska. Dziewczyna pragnie odnaleźć samą siebie i ma nadzieję, że to właśnie tutaj otrzyma odpowiedź na swoje pytania.
Ben jest na ogół spokojnym człowiekiem, jednak na jego barki spada dość wiele. Zajmuje miejsce w...
2020-12
DOM CIAŁO - RUPI KAUR
🎄Moja ocena: 9/10
🎄Data wydania: 1.12.2020
🎄Wydawnictwo: Otwarte
Właściwie sięgając po tę pozycje nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Ten tomik poezji to moje pierwsze spotkanie z Rupi, a nawet z gatunkiem poezji. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tym, co dostałam. Zaskoczona, ale w pełni usatysfakcjonowana. Niestety nie potrafię wybrać swojego ulubionego wiersza, bo naprawdę wiele było świetnych. Bardzo podoba mi się to jak Rupi poruszyła w swojej pozycji ważne i trudne tematy. Czegoś takiego naprawdę się nie spodziewałam, to jak zostało to opisane, a jednocześnie te odczucia jakie zostały we mnie wywołane. Przekaz był jasny i klarowny, a dzięki formie wiersza mam wrażenie, że trafiło to do mnie szybciej. Jeśli miałabym podsumować ten tomik dwoma słowami to powiedziałabym, że jest piękny i emocjonalny. Nie wiem czy mieliście już styczność z twórczością Rupi, ale zdecydowanie każdemu polecam!
~Zaczytana Anielka~
DOM CIAŁO - RUPI KAUR
🎄Moja ocena: 9/10
🎄Data wydania: 1.12.2020
🎄Wydawnictwo: Otwarte
Właściwie sięgając po tę pozycje nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Ten tomik poezji to moje pierwsze spotkanie z Rupi, a nawet z gatunkiem poezji. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tym, co dostałam. Zaskoczona, ale w pełni usatysfakcjonowana. Niestety nie potrafię...
2020-11-01
SOMEONE ELSE - LAURA KNEIDL
🍂Moja ocena: 8/10
🍂Data wydania: 9.09.2020
🍂Wydawnictwo: Jaguar
Po takim czymś, co Laura Kneidl zafundowała nam w pierwszym tomie od razu chwyciłam po drugi i nie mogłam się doczekać lektury. Niestety po tej części czuje się nieco rozczarowana. Pierwszy tom powalił mnie na kolana, a tutaj zabrakło tego efektu „wow”. Owszem, Laura poruszyła w tej pozycji kolejny bardzo ważny i istotny temat, ale niestety w moim odczuciu nie w takim stopniu jak w „Someone new”. Auri i Cassie mieliśmy okazję poznać już w poprzednim tomie, para przyjaźni się od około dwóch lat. Auri to sportowiec, miałam wrażenie, że dość przejrzysta postać, ale pojawiały się momenty, w których ciężko było mi go zrozumieć. Cassie natomiast jest przeciwieństwem swojego przyjaciela, dziewczyna jest nieco wycofana, a w dodatku choruje. Bardzo podoba mi się natomiast to jak została wykreowana relacja głównych bohaterów, można było wyczuć chemię i tę nić, która ich łączyła, a jednocześnie nie było to przekoloryzowane, bo pojawiały się drobne problemy. Otrzymujemy tutaj również wątek od przyjaźni do miłości, który ja osobiście bardzo lubię. Mimo, że książka okazała się być słabsza od poprzedniej, to czytało mi się ją równie przyjemnie i wciąż chciałam więcej. Podobała mi się i już nie mogę się doczekać aż pojawi się trzeci tom.
SOMEONE ELSE - LAURA KNEIDL
🍂Moja ocena: 8/10
🍂Data wydania: 9.09.2020
🍂Wydawnictwo: Jaguar
Po takim czymś, co Laura Kneidl zafundowała nam w pierwszym tomie od razu chwyciłam po drugi i nie mogłam się doczekać lektury. Niestety po tej części czuje się nieco rozczarowana. Pierwszy tom powalił mnie na kolana, a tutaj zabrakło tego efektu „wow”. Owszem, Laura poruszyła w...
2020-11-01
AIDEN - MELANIE MORELAND
🍂Moja ocena: 8/10
🍂Data wydania: 17.11.2020
🍂Wydawnictwo: Editio Red
„Aiden” to drugi tom serii „Prywatne imperium”. Bohaterów tej części mogliśmy poznać już w poprzedniej. Aiden i Cami, bo to właśnie o nich jest ta historia, intrygowali mnie już od pierwszego spotkania. Aiden jest bohaterem bardzo intrygującym, w przeszłości wiele przeszedł, mężczyzna próbuje pozbyć się demonów, ale nie jest to łatwe. Cami mimo, że jest twarda i silna sama nie miała łatwo. Melanie tak jak w poprzednim tomie wplotła tutaj delikatny wątek kryminalny, co bardzo mi się podoba, ponieważ jest to element, który trzyma nas nieco w napięciu. Nie jest to literatura najwyższych lotów, pojawiają się schematy, ale ta seria ma w sobie coś wyjątkowego. Podoba mi się styl pisania Melanie, bo mam wrażenie, że autorka pisze to, co ma do napisania i kończy nie ciągnąc niczego na siłę. Jeśli szukacie czegoś fajnego i lekkiego, to serdecznie Wam polecam.
AIDEN - MELANIE MORELAND
🍂Moja ocena: 8/10
🍂Data wydania: 17.11.2020
🍂Wydawnictwo: Editio Red
„Aiden” to drugi tom serii „Prywatne imperium”. Bohaterów tej części mogliśmy poznać już w poprzedniej. Aiden i Cami, bo to właśnie o nich jest ta historia, intrygowali mnie już od pierwszego spotkania. Aiden jest bohaterem bardzo intrygującym, w przeszłości wiele przeszedł,...
2020-11-01
JEJ OGRÓDEK - PENELOPE WARD
🍂Moja ocena: 7/10
🍂Data wydania: 30.09.2020
🍂Wydawnictwo: Albatros
Bardzo lubię książki z tej serii, bo są lekkie, przyjemne i zabawne co bardzo mi się podoba. „Jej ogródek” to już szósty tom tego cyklu i kolejny, który pochłonęłam na raz. Tym razem otrzymujemy historię Harry’ego-brata Petera („Jej sekret”) i agenta literackiego, a także Nell, która kiedyś chciała zostać artystką. Doskonale wiedziałam czego mam się spodziewać po tej pozycji i nie zawiodłam się ani odrobinkę. Penelope jak w każdym poprzednim tomie podaje nam na tacy fajną i lekką historię, która owszem, jest schematyczna i przewidywalna, ale też niezwykle lekka, przyjemna i pełna humoru. Nie jest to pozycja najwyższych lotów, a raczej przerywnik w tych cięższych pozycjach, ale czasami takie książki są potrzebne. Jeśli szukacie czegoś z humorem, to jest to idealna pozycja dla Was!
JEJ OGRÓDEK - PENELOPE WARD
🍂Moja ocena: 7/10
🍂Data wydania: 30.09.2020
🍂Wydawnictwo: Albatros
Bardzo lubię książki z tej serii, bo są lekkie, przyjemne i zabawne co bardzo mi się podoba. „Jej ogródek” to już szósty tom tego cyklu i kolejny, który pochłonęłam na raz. Tym razem otrzymujemy historię Harry’ego-brata Petera („Jej sekret”) i agenta literackiego, a także Nell,...
2020-10-04
BOSS OF ME - TIA LOUISE
🍂Moja ocena: 8/10
🍂Data wydania: 12.08.2020
🍂Wydawnictwo: NieZwykłe
Motyw romansu biurowego jest jednym z moich ulubionych. Swojego czasu szukałam tylko takich książek. Kiedy trafiłam na „Boss of me” nie oczekiwałam niczego odkrywczego, ani tym bardziej fajnego, ale raczej schematycznego i przewidywalnego. Co dostałam? Oczywiście jak już wspomniałam nieco schematyczną i przewidywalną pozycję z wątkiem romansu z szefem, ale też niesamowicie wciągającą i momentami wychodzącą poza schematy książkę. Tia skupiła się nie tylko na relacji głównych bohaterów, ale również na ich przeszłości i życiu prywatnym. Podoba mi się to jak zostali wykreowani Patton i Raquel. Może byli typowi, ale typowi na swój własny sposób. „Boss of me” to prosty i słodki romans, niesamowicie wciągający, z nutką tajemnicy w tle. Jeśli szukacie czegoś, przy czym będziecie mogli się zrelaksować, to bardzo Wam polecam, bo mimo, że pojawiają się tutaj utarte schematy, to spędziłam naprawdę przyjemny czas podczas tej lektury.
BOSS OF ME - TIA LOUISE
🍂Moja ocena: 8/10
🍂Data wydania: 12.08.2020
🍂Wydawnictwo: NieZwykłe
Motyw romansu biurowego jest jednym z moich ulubionych. Swojego czasu szukałam tylko takich książek. Kiedy trafiłam na „Boss of me” nie oczekiwałam niczego odkrywczego, ani tym bardziej fajnego, ale raczej schematycznego i przewidywalnego. Co dostałam? Oczywiście jak już wspomniałam...
2020-10
BEZPIECZNA PRZYSTAŃ - JAY CROWNOVER
🍂Moja ocena: 7/10
🍂Data wydania: 2.09.2020
🍂Wydawnictwo: Kobiece
Nie mogłam się doczekać kiedy będę miała okazję poznać tę część, ponieważ autorka już w pierwszym tomie tej serii dała nam co nieco z życia Emerson i Suttona, a teraz postanowiła przybliżyć nam ich historię z czego bardzo się cieszę. Zarówno Em jak i Sutton mają za sobą tragiczne przeżycie, przeżycie które ich zmieniło, ale także w pewien sposób połączyło. Teraz, kiedy mogłoby wydawać się, że już wszystko będzie w porządku pojawiają się kolejne problemy. Muszą pozostać silni i stawić im czoła. Jay po raz kolejny w tej serii postawiła na wplecenie do książki wątku kryminalnego, co bardzo mi się podobało, bo dzięki temu czytelnik jest trzymany w napięciu. Ja tak naprawdę nie przewidziałam co autorka przygotowała i w sumie to dobrze, bo miałam radość z czytania. Jay nie próżnowała i oprócz wspomnianego przed momentem wątku wplotła także nieco ważniejszy temat, także jestem w pełni usatysfakcjonowana. Nie będę oczywiście mówiła o co dokładnie chodzi, ale takie coś się pojawia. Jak dla mnie "Bezpieczna przystań" okazała się być lepsza niż poprzedni tom, z czego bardzo się cieszę. Niemniej jednak w tym tomie również pojawia się masa opisów, co może być nieco uciążliwe i niestety przez to książkę czyta się nieco dłużej, ale nie zmienia to faktu, że polecam! Jeśli szukacie pozycji, w której znajdziecie wątek kryminalny, albo nieco więcej opisów niż dialogów to zdecydowanie polecam! Musicie też wiedzieć, że serię o Braciach Warner należy czytać w odpowiedniej kolejności, bo książki są ze sobą powiązane.
BEZPIECZNA PRZYSTAŃ - JAY CROWNOVER
🍂Moja ocena: 7/10
🍂Data wydania: 2.09.2020
🍂Wydawnictwo: Kobiece
Nie mogłam się doczekać kiedy będę miała okazję poznać tę część, ponieważ autorka już w pierwszym tomie tej serii dała nam co nieco z życia Emerson i Suttona, a teraz postanowiła przybliżyć nam ich historię z czego bardzo się cieszę. Zarówno Em jak i...
MAKING FACES - AMY HARMON
🍂Moja ocena: 9/10
🍂Data wydania:
🍂Wydawnictwo: Editio Red
Naprawdę długo zabierałam się za napisanie tej opinii, a jeszcze dłużej za przeczytanie tej książki. Wreszcie jednak sięgnęłam po tę wychwalaną przez wiele osób historię (już kilka miesięcy temu), ale czy mi również się podobała? Zdecydowanie tak! Uważam też, że jest to pozycja obowiązkowa dla każdego fana romansów! Nie sądziłam, że ta historia spodoba mi się tak bardzo. Amy Harmon stworzyła historię niemal idealną, która na pewno zostanie w moim sercu na dłużej. Podoba mi się to, że zostały wplecione tu wydarzenia z przeszłości, które wydarzyły się naprawdę. Kolejną rzeczą jaka mi się podoba to, to że akcja rozwija się powoli, a relacje głównych bohaterów rodzą się stopniowo, a wszystko zaczyna się od przyjaźni. Amy pokazuje jakie piętno w naszym sercu pozostawiają trudne wydarzenia, które przeżyliśmy. „Making Faces” to nie jest lekka i fajna pozycja, a taka, która pokazuje nam coś ważniejszego. Pojawia się też ważniejszy wątek, który został naprawdę dobrze dopracowany. Pamiętajcie, prawdziwe piękno kryje się głęboko w sercu i duszy i nie widać go na pierwszy rzut oka. Przygotujcie paczkę chusteczek, bo mogą Wam się przydać. Polecam z całego serca!
~Zaczytana Anielka~
MAKING FACES - AMY HARMON
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to🍂Moja ocena: 9/10
🍂Data wydania:
🍂Wydawnictwo: Editio Red
Naprawdę długo zabierałam się za napisanie tej opinii, a jeszcze dłużej za przeczytanie tej książki. Wreszcie jednak sięgnęłam po tę wychwalaną przez wiele osób historię (już kilka miesięcy temu), ale czy mi również się podobała? Zdecydowanie tak! Uważam też, że jest to pozycja obowiązkowa...