-
ArtykułyŚladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant8
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać438
-
ArtykułyZnamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant13
-
ArtykułyZapraszamy na live z Małgorzatą i Michałem Kuźmińskimi! Zadaj autorom pytanie i wygraj książkę!LubimyCzytać6
Biblioteczka
2021-01-01
2021-03-18
KONTRAKT JACKSONA - J.T. GEISSINGER
🤎Cykl: Slow Burn #1
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 17.02.2021
🤎Wydawnictwo: NieZwykłe
Ależ ja dobrze spędziłam czas podczas czytania tej książki! Nie spodziewałam się czegoś tak fajnego i dobrego, także dostałam nawet więcej niż oczekiwałam i bardzo mi się to podoba. Bohaterowie spotykają się po raz pierwszy w restauracji Bianki i nie jest to najprzyjemniejsze spotkanie. Jackson to bogaty, przystojny, ale również bardzo arogancki spadkobierca rodzinnej fortuny, o którym krążą niezbyt pozytywne plotki. Bianka to śliczna i ambitna kobieta, która nie da sobie w kaszę dmuchać i na pewno powie co sądzi na dany temat. Jej temperament kupił mnie w stu procentach. Otrzymujemy tutaj motyw udawanego związku, co mi się spodobało, bo ostatnio polubiłam ten wątek. Na szczęście relacja, którą stworzyła autorka nie wzięła się znikąd, a rozwijała się w swoim tempie. W trakcie czytania odkrywamy też kim tak naprawdę jest Jackson i co skrywa, ale tutaj nic wam nie zdradzę. Można by powiedzieć, że jest to dość przewidywalna i schematyczna książka z wątkami, które tak naprawdę pojawiają się w większości historii i racja, tak jest, ale tutaj jest to tak fajnie napisane i tak dobrze się to czyta, że jestem zakochana. Jeśli chodzi o pióro autorki, to tak jak na autorkę romansów przystało jest ono lekkie, a pozycja okazała się być niesamowicie zabawna, momentami miałam łzy w oczach ze śmiechu. Jeśli szukacie czegoś lekkiego z dobrym humorem to zdecydowanie Wam polecam. Ja mam nadzieje, że wydawnictwo nie każe nam długo czekać na kolejne dwa tomy tej serii!
KONTRAKT JACKSONA - J.T. GEISSINGER
🤎Cykl: Slow Burn #1
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 17.02.2021
🤎Wydawnictwo: NieZwykłe
Ależ ja dobrze spędziłam czas podczas czytania tej książki! Nie spodziewałam się czegoś tak fajnego i dobrego, także dostałam nawet więcej niż oczekiwałam i bardzo mi się to podoba. Bohaterowie spotykają się po raz pierwszy w restauracji Bianki i...
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE - ABBY JIMENEZ
🤎Cykl: The Friend Zone 3
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 10.11.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
Chyba wszyscy już słyszeli o tej serii, bo za każdym razem jak wydawnictwo wydaje coś nowego spod pióra autorki, to na bookstagramie robi się o owych pozycjach niesamowicie głośno. Oczywiście książkę można czytać bez znajomości dwóch poprzednich tomów-bo tutaj jest tylko delikatna wzmianka o pozostałych parach, ale jednak polecam zachować kolejność, by wiedzieć co i jak, a dodatkowo książki Abby są tak świetne, że powinniście je przeczytać. Vanessa jest popularną vlogerką podróżniczą, kobieta jest wesoła i wie co powiedzieć jeśli trzeba. Pomimo choroby na stwardnienie zanikowe boczne nie poddaje się, czerpie z życia garściami i bezinteresownie wspiera fundację szukającą leku. Adrian natomiast jest poukładanym prawnikiem. Oboje trochę przeszli. Jejku jakie to było rewelacyjne! Abby z każdą kolejną książką podnosi poziom, a ja nie mogę się nadziwić z jaką łatwością łączy świetne i zabawne historie obyczajowe z ważnymi tematami. Tym razem mamy tutaj poruszony problem choroby ALS (stwardnienie zanikowe boczne), bałam się, że ten temat będzie nieco przytłaczający, ale nie! Został poruszony w sposób subtelny i czytelnik nie ma tego dość! Relacja pomiędzy bohaterami zaczyna się od przyjaźni, a później powoli przeradza się w miłość, czyli mamy tutaj relacje od przyjaźni do miłości co bardzo, bardzo w książkach lubię i tutaj było dokładnie tak samo. Moim zdaniem końcówka troszkę zbyt szybko poprowadzona, ale i tak jestem bardzo usatysfakcjonowana. Zdecydowanie Wam ją polecam, bo jestem pewna, że większości fanek romansów będzie zachwycona. Już nie mogę się doczekać kolejnych książek autorki!
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE - ABBY JIMENEZ
🤎Cykl: The Friend Zone 3
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 10.11.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
Chyba wszyscy już słyszeli o tej serii, bo za każdym razem jak wydawnictwo wydaje coś nowego spod pióra autorki, to na bookstagramie robi się o owych pozycjach niesamowicie głośno. Oczywiście książkę można czytać bez znajomości dwóch poprzednich...
ZOSTAŃ DLA MNIE - CROINNE MICHAELS
🤎Cykl: The Arrowood Brothers #4
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 23.06.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
•
Mam wszystko, co dla mnie najważniejsze, chociaż myślałem, że to nie jest mi pisane. Szczęście. Rodzina, za którą oddałbym życie. I miłość. Tyle miłości, że mógłbym w niej utonąć.
•
„Zostań dla mnie” to już ostatni tom serii o braciach Arrowood. Strasznie nie chciałam kończyć tej serii, ale jednak kiedyś trzeba. Muszę przyznać, że Arrowoodowie skradli moje serducho w całości, każdy po kawałku. Jacob Arrowood jako ostatni z braci ma wypełnić wolę zmarłego i znienawidzonego ojca i pojawic się na pół roku w rodzinnym miasteczku Sugarloaf. On-światowej sławy aktor i ona-matka dwójki dzieci i wdowa, która musi radzić sobie nie tylko ze stratą, ale również codziennymi obowiązkami. Cała seria, historia każdego z braci oparta jest na pewnych schematach, bo każdy z Arrowoodów musi spędzić pół roku w rodzinnym domu, a później… Później każdy może domyślić się, co się dzieje. Bardzo podoba mi się to, że i tutaj zostały poruszone trudniejsze i istotniejsze tematy. Corinne nie skupia się tedy nie na romansie pomiędzy bohaterami, ale też na normalnych problemach jakie pojawiają się w związku dwójki ludzi po przejściach. Bardzo podoba mi się równie postać Jacoba, ponieważ okazał się wsparciem dla swojej partnerki w tych trudnych momentach, a dodatkowo m miał takie podejście do młodzieży, że po prostu się rozpływam… Książkę czytało się super, a zamknięcie wszystkich wątków sprawia, że jestem kompletnie usatysfakcjonowana. Cudownie było zajrzeć do bohaterów poprzednich części! „Zostań dla mnie” to idealne zakończenie całej serii, wzruszająca, życiowa i z problemami, taka właśnie jest ta pozycja! Zdecydowanie Wam polecam, bo to chyba moja ulubiona część tej serii, aż było mi przykro, że to już koniec…
ZOSTAŃ DLA MNIE - CROINNE MICHAELS
🤎Cykl: The Arrowood Brothers #4
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 23.06.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
•
Mam wszystko, co dla mnie najważniejsze, chociaż myślałem, że to nie jest mi pisane. Szczęście. Rodzina, za którą oddałbym życie. I miłość. Tyle miłości, że mógłbym w niej utonąć.
•
„Zostań dla mnie” to już ostatni tom serii o braciach...
NAGIE SERCA - COLLEEN HOOVER
🤎Moja ocena: 10/10
🤎Data wydania: 28.07.2021
🤎Wydawnictwo: Otwarte
„-Nie zamierzałam kończyć tych wakacji ze złamanym sercem.
Samson przechyla głowę i przygląda mi się b bacznie.
-Nie martw się. Serce nie kość, nie da się go naprawdę złamać.”
Pochłonęłam tę książkę dosłownie w jedno popołudnie i nie żałuję ani minuty z nią spędzonej. Jest to jedna z najlepszych, jeśli nie najlepsza książka tego roku jaką miałam okazję czytać! Już teraz mówię wam, że musicie przeczytać „Nagie serca”! Beyah i Samson nie mieli łatwego życia, przeczołgało ich ono jak tylko mogło. Beyah tak naprawdę nigdy nie mogła liczyć na swoich rodziców i tylko sobie zawdzięcza to kim jest, Samson poniekąd również liczył tylko na siebie. W momencie kiedy umiera matka dziewczyny, ta traci dach nad głową i lato musi spędzić z ojcem. To właśnie tam poznaje Samsona, który jest niesamowicie tajemniczy. Pozornie pochodzą z innych planet, ale tak naprawdę wiele ich łączy. Powiem tak: Colleen to mistrzyni emocjonalnych historii, w których potrafi poruszyć czytelnika. Zdecydowanie duży plus za tematy poruszone przez Colleen, bo to, na co się zdecydowała nie było łatwe, a przynajmniej dla mnie podczas czytania. Tak umiejętnie manewrowała emocjami, że nie wiem jak wytrzymało to moje serce, co nie powinno mnie dziwić, bo Hoover to mistrzyni! Podoba mi się również to, jak rozwijała się relacja pomiędzy głównymi bohaterami… Nic nie działo się na siłę, ani zbyt szybko, a wręcz przeciwnie. Beyah i Samson pomimo ciężkich doświadczeń potrafili otworzyć swoje serca na siebie, nawet jeśli muszą narazić je na złamanie. Nie jestem dobra w zachęcaniu do sięgnięcia po książkę i nie powiem nic nowego, ale MUSICIE ją przeczytać! To niezwykle cudowna, piękna, poruszająca historia, w której spotkacie poranionych ludzi, ale zapewniam, że warto! Kupujcie i czytajcie. „Nagie serca” trafiają do grona moich najulubieńszych książek, bo pomimo iż CoHo napisała już tyle historii to wciąż potrafi wymyślić coś, co wychodzi poza schematy. P.S. Nie zapomnijcie o paczce chusteczek, bo mogą się przydać, ja przepłakałam końcówkę.
NAGIE SERCA - COLLEEN HOOVER
🤎Moja ocena: 10/10
🤎Data wydania: 28.07.2021
🤎Wydawnictwo: Otwarte
„-Nie zamierzałam kończyć tych wakacji ze złamanym sercem.
Samson przechyla głowę i przygląda mi się b bacznie.
-Nie martw się. Serce nie kość, nie da się go naprawdę złamać.”
Pochłonęłam tę książkę dosłownie w jedno popołudnie i nie żałuję ani minuty z nią spędzonej. Jest...
2021-04-30
MĘŻCZYZNA BEZ UCZUC - CELIA AARON
🤎Data wydania: 31.03.2021
🤎Wydawnictwo: NieZwykłe
.
-Jesteś potworem.
-Wiem.
-Ktoś mnie znajdzie.
Nachylił się jeszcze bardziej. Czubek jego nosa stykał się z moim.
-Ktoś już cię znalazł.
.
Do tej pozycji podchodziłam dość ostrożnie, byłam jej ciekawa, ale z drugiej strony nie do końca wiedziałam, czy chcę ją czytać. Ciekawość jednak zwyciężyła nad moja ostrożnością i w ten sposób poznałam historię Sebastiana Lindstroma-czarnego charakteru historii… W sumie to sama nie wiem co mam sądzić na temat tej książki. Starałam się zebrać myśli, ale dalej wiem, że nic nie wiem. Nie jest to pozycja, przyprawiającą czytelnika o palpitacje serca z powodu chemii bohaterów i w sumie nie było to nic takiego naprawdę wow, ale tez nie był to słodki romans. Mam jednak świadomość, że „Mężczyzna bez uczuć” nie spodoba się każdemu… Muszę przyznać, że Celia stworzyła historię nieco oryginalną i wychodząca nieco poza schematy typowych romanso-erotyków. „Mężczyzna bez uczuć” to historia o obsesyjnej miłości… Cóż, nie do końca podoba mi się kreacja bohaterów, byli nieco… Dziwni? No nie oszukujmy się Sebastian Lindstrom to niezły dziwak z zapędami psychopaty. No dobrze, sami musicie zdecydować czy chcecie przeczytać te książkę. Ja ze swojej strony tak jak już mówiłam, to mówię i teraz: jest to nieco inna historia, wychodząca poza schematy, ale na pewno nie dla każdego. Ja jestem gdzieś po środku, na pewno nie na „tak”, ale też nie na „nie”. Celia Aaron na pewno posługuje się lekkim i zrozumiałym językiem, dzięki czemu historię czyta się niezwykle szybko.
MĘŻCZYZNA BEZ UCZUC - CELIA AARON
🤎Data wydania: 31.03.2021
🤎Wydawnictwo: NieZwykłe
.
-Jesteś potworem.
-Wiem.
-Ktoś mnie znajdzie.
Nachylił się jeszcze bardziej. Czubek jego nosa stykał się z moim.
-Ktoś już cię znalazł.
.
Do tej pozycji podchodziłam dość ostrożnie, byłam jej ciekawa, ale z drugiej strony nie do końca wiedziałam, czy chcę ją czytać. Ciekawość jednak...
ON JEST DLA MNIE - CORINNE MICHAELS
🤎Cykl: The Arrowood Brothers #3
🤎Data wydania: 26.05.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
🤎Moja ocena: 8/10
Sięgając po trzeci tom o braciach Arrowood modliłam się tylko o to by nie okazał się on kolejną kopią pierwszego… Na szczęście moje prośby zostały wysłuchane, a Sean okazał się tak słodki, opiekuńczy i uroczy, że sama chciałabym takiego faceta na własność. Zacznijmy od tego, że Sean to trzeci z braci Arrowood, a „On jest dla mnie” to historia jego i Devney, która jest jego najlepszą, wieloletnią przyjaciółką, taką na śmierć i życie, na wszystko… Bardzo podoba mi się to, jak autorka w tej części poprowadziła relację głównych bohaterów. Znają się od podszewki, od dzieciaka, dosłownie wiedzą o sobie wszystko, a jednak nie do końca. Oboje kiedyś popełnili błędy i teraz są na najlepszej drodze do tego by wszystko poukładać. Tylko czy przyjaźń może przetrwać miłość, czy stawianie miłości ponad przyjaźń to dobre rozwiązanie? W końcu od przyjaźni zaczynają sikę najlepsze związki, a podobno nie ma nic lepszego niż zakochanie się w najlepszym przyjacielu… Ale czy warto ryzykować wieloletnią przyjaźń by sprawdzić co może przynieść przyszłość? Kiedy mogłoby się wydawać, że wszystko będzie już okej, autorka łamie czytelnikom serca… Z resztą nie tylko czytelnikom… Na szczęście Devney ma prawdziwe wsparcie w Seanie. Myślałam, że ta część okaże się nieco słodsza od poprzednich i Corinne zaoszczędzi nam smutków, ale się myliłam. Owszem, jest przyjemnie i sielsko, ale nie zabrakło trudów i kłód rzucanych pod nogi postaci! Miło było też dowiedzieć się co słychać u innych bohaterów. Jeśli jeszcze nie znacie serii o braciach Arrowood, to zdecydowanie polecam Wam po nią sięgnąć. Sądzę, że każdy znajdzie tu jakiegoś brata dla siebie!
ON JEST DLA MNIE - CORINNE MICHAELS
🤎Cykl: The Arrowood Brothers #3
🤎Data wydania: 26.05.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
🤎Moja ocena: 8/10
Sięgając po trzeci tom o braciach Arrowood modliłam się tylko o to by nie okazał się on kolejną kopią pierwszego… Na szczęście moje prośby zostały wysłuchane, a Sean okazał się tak słodki, opiekuńczy i uroczy, że sama chciałabym takiego...
2021-06-27
ZANIM CIĘ ZOBACZĘ - EMILY HOUGHTON
🤎Moja ocena: 8.5/10
🤎Data wydania 30.06.2021
🤎Wydawnictwo: Albatros
Bardzo zaintrygował mnie opis tej książki, ale okładka również zrobiła swoje i tym sposobem stałam się jej czytelniczką! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że zdecydowałam ile przeczytać tę pozycję, bo okazała się być naprawdę świetna, także jeśli się wahacie, to mogę Wam ja polecić już teraz. Alice to tajemnicza kobieta zza parawanu. Alfie to tajemniczy mężczyzna zza parawanu. Dzieliła ich zasłona, a połączyła przyjaźń i ciężkie przeżycia. Oboje przeszli wiele traumatycznych chwil, ale oboje liczą, że nadejdzie spokojniejszy czas. Muszę przyznać, że nie jest to typowa i schematyczna historia. Opowieść napisana przez Emily Houghton należy do tych trudniejszych i z nietypową fabułą. Jak już wspomniałam oboje z bohaterów są po traumatycznych przeżyciach i aktualnie każde na swój sposób próbuje dojść do siebie i poukładać w swojej głowie to co się stało. Alfie miał nieco więcej czasu, więc kiedy Alice zjawia się na oddziale on próbuje jej pomóc. Cała akcja książki rozgrywa się w szpitalu, a postaci nie mają żadnego pojęcia o swoim wyglądzie, co ogromnie mi się spodobało, bo ta relacja między nimi nie zrodziła się na widok tej drugiej osoby, a zrodziła się ze zbudowanej relacji. Porównałabym to troszkę z książką „Współlokatorzy” autorstwa Beth O’Leary. Wracając, nie jest to łatwa pozycja, nie jest też słodka, a raczej poruszająca i skłaniająca do refleksji. Bardzo podoba mi się pomysł na fabułę i to jak autorka to wszystko poprowadziła. „Zanim cię zobaczę” to historia dwójki ludzi, którzy muszą zaakceptować „nowych” siebie i zmierzyć się z własnymi demonami. Historia niełatwa, poruszająca i pokazująca jak ważna jest przyjaźń i rodzina. Nie jest w pełni idealna, ale jest to coś innego. Emily Houghton pomimo niełatwego tematu pisze niesamowicie lekkim językiem, dzięki czemu książkę czytałam z ogromną przyjemnością. Zdecydowanie polecam zapoznać się z ta pozycją, bo uważam, że jest warta Waszego czasu!
ZANIM CIĘ ZOBACZĘ - EMILY HOUGHTON
🤎Moja ocena: 8.5/10
🤎Data wydania 30.06.2021
🤎Wydawnictwo: Albatros
Bardzo zaintrygował mnie opis tej książki, ale okładka również zrobiła swoje i tym sposobem stałam się jej czytelniczką! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że zdecydowałam ile przeczytać tę pozycję, bo okazała się być naprawdę świetna, także jeśli się wahacie, to mogę Wam...
2021-06-21
KŁAMSTWA OD SERCA - EMILY GIFFIN
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 30.06.2021
🤎Wydawnictwo: Otwarte
Do tej pory nigdy nie miałam styczności z tą autorką. Jakoś się po prostu nie złożyło, ale kiedy pojawiła się okazja, to stwierdziłam „czemu nie” i postanowiłam przeczytać tę historię. Muszę przyznać, że jest to pozycja, która złapała mnie za serce, było w niej to „coś”. Grant i Cecily, bar w środku nocy i mężczyzna, który odradza jej telefon do byłego partnera… Nieco później ta dwójka spędza ze sobą noc, noc piękną i… Sami musicie sprawdzić jaką! Podoba mi się to, że ta książka już od pierwszej strony owiana jest nutką tajemnicy, która ciągnie się przez całą historię. Cecily nie ma szczęścia w miłości jednak gdy los stawia na jej drodze Granta wydaje się, że szczęście się do niej uśmiechnęło. Tylko czy na pewno, czy serce kłamie? „Kłamstwa od serca” to bardzo emocjonalna historia, która pokazuje nam, że miłość nie zawsze jest piękna, urocza i prawdziwa, a w momencie kiedy wszystko się komplikuje jest to opisane tak realistycznie. Ten ból i złość jaka się pojawia… To książka, która na pewno zapadnie w naszej pamięci na jakiś czas. Emily Giffij wplotła do tej pozycji wydarzenia z 11 września 2001 roku, a mianowicie atak na World Trade Center, co bardzo mi się podoba, bo autorka opisała to z perspektywy zwykłego człowieka, który był świadkiem tego wszystkiego. „Kłamstwa od serca” to jak już wspomniałam pozycja emocjonalna, zaskakująca i tajemnicza, nic nie jest tutaj oczywiste od samego początku, a wątek miłosny można powiedzieć nie jest tak typowy jak w każdej książce. Jeśli jesteście ciekawi tej pozycji to moim zdaniem powinniście sięgnąć!
KŁAMSTWA OD SERCA - EMILY GIFFIN
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 30.06.2021
🤎Wydawnictwo: Otwarte
Do tej pory nigdy nie miałam styczności z tą autorką. Jakoś się po prostu nie złożyło, ale kiedy pojawiła się okazja, to stwierdziłam „czemu nie” i postanowiłam przeczytać tę historię. Muszę przyznać, że jest to pozycja, która złapała mnie za serce, było w niej to „coś”....
2021-06-08
SŁODKI OSZUST - LAURELIN PAIGE
🤎Cykl: Niegrzeczny duet #1
🤎Moja ocena: 6/10
🤎Data wydania: 12.05.2021
🤎Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
.
Czy będę w stanie uwierzyć w miłość?
Czas i los pokażą.
.
Nie wiedziałam czego mam się spodziewać po tej książce, bo po otwarciu przesyłki ukazała się w nim bardzo cieniutka pozycja. Muszę przyznać, że jest to raczej nowelka, niż pełnowartościowa historia i nie ma co spodziewać się po niej fajerwerków. Lubię pióro Laurelin Paige, dlatego zdecydowałam się sięgnąć po tę pozycje.
Dylan i Audrey poznają się właściwi przez „przypadek”, on doświadczony, a ona słodka i niewinna, ale też silna, stanowcza i świadoma samej siebie. W dodatku dzieli ich niemała różnica wieku, czego muszę przyznać troszkę się bałam, ale zupełnie niepotrzebnie. Autorka napisał to tak, że nie odczuwało się tej różnicy, a na całe szczęście główna bohaterka z powodu swojego młodego wieku nie była infantylna. Jak już wspomniałam pozycja jest niesamowicie cieniutka, przez co nie dostajemy tutaj żadnej „akcji”, a tak naprawdę wszystko kręci się wokół romansu Dylana i Audrey, chociaż autorka wplotła tutaj kilka innych zdarzeń. „Słodki oszust” to historia, wspólnika Donovana (Kuszący duet) oraz Wston’a (Seksowny duet), także Paige wspomina tutaj o nich, ale znajomość tych historii wcale nie jest konieczna. Z niecierpliwością czekam na premierę drugiego tomu, która zapowiedziana jest na lipiec, bo jestem naprawdę ciekawa tego co tam się wydarzy, bo pomimo iż jest to dość krótka książka to wciągnęła mnie i chciałabym dowiedzieć się co Laurelin przygotowała dla Dylana i Audrey.
SŁODKI OSZUST - LAURELIN PAIGE
🤎Cykl: Niegrzeczny duet #1
🤎Moja ocena: 6/10
🤎Data wydania: 12.05.2021
🤎Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
.
Czy będę w stanie uwierzyć w miłość?
Czas i los pokażą.
.
Nie wiedziałam czego mam się spodziewać po tej książce, bo po otwarciu przesyłki ukazała się w nim bardzo cieniutka pozycja. Muszę przyznać, że jest to raczej nowelka, niż...
2021-05-24
DWA TYGODNIE I JEDNA NOC - WHITNEY G.
🤎Moja ocena: 8,5/10
🤎Data wydania: 19.05.2021
🤎Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Ależ to było świetne! Jeśli wciąż się wahacie, czy powinniście sięgnąć po tę książkę to zdecydowanie mówię TAK! „Dwa tygodnie i jedna noc” to naprawdę świetny romans biurowy z idealnym (w moim odczuciu) wątkiem hate-love! Wciąż odczuwam niedosyt po przeczytaniu tej pozycji i chciałabym więcej. Tara i Preston to postacie niezwykle charakterne, oboje są na swój sposób stanowczy i wytrwali w dążeniu do celu. Prestona Parkera dodatkowo nazwałabym diabłem wcielonym, ale o co mi chodzi musicie odkryć sami. Pierwsze spotkanie bohaterów jest dość dziwne, a zwłaszcza dla Tary… Bardzo podoba mi się kreacja głównych chamoże i są oni dość standardowi jak dla tego typu książki, ale było w nich „to coś”. Whitney G. równie świetnie wykreowała relację głównych bohaterów, a mianowicie wątek od nienawiści do miłości, a także ich spotkania, które aż ociekają chemią, którą zdecydowanie czuć! Jeśli szukacie czegoś zabawnego, lekkiego i niezwykle wciągającego to zdecydowanie Wam polecam! Gwarantuję, że się pośmiejecie, ale też dostaniecie naprawdę fajny romans biurowy. Ja już z niecierpliwością wyczekuje kolejnych książek autorki i mam nadzieje, że wydawnictwo zdecyduje się coś jeszcze u nas wydać.
~Zaczytana Anielka~
DWA TYGODNIE I JEDNA NOC - WHITNEY G.
🤎Moja ocena: 8,5/10
🤎Data wydania: 19.05.2021
🤎Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Ależ to było świetne! Jeśli wciąż się wahacie, czy powinniście sięgnąć po tę książkę to zdecydowanie mówię TAK! „Dwa tygodnie i jedna noc” to naprawdę świetny romans biurowy z idealnym (w moim odczuciu) wątkiem hate-love! Wciąż odczuwam niedosyt po...
2021-05-11
TEN, KTÓREGO PRAGNĘ - KENNEDY FOX
🤎Cykl: Bishop Brothers #2
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 28.04.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
Brooke Cumberland + Lyra Parish = Kennedy Fox czyli kolejny duet idealny! Naprawdę świetnie bawiłam się czytając tę książkę. Evan Bishop i Emily Bell to lekarze z pasją i podaniem do swojej pracy i pacjentów. Evan to mężczyzna zasadniczy, stanowczy i niestety nieco ponury, ale przy tym niesamowicie profesjonalny, choć muszę przyznać, że odrobine denerwował mnie tym swoim wywyższaniem-jednak na szczęście pozbyłam się tego wrażenia. Emily to taka dziewczyna z miasta, która koniecznie chce się odciąć od przeszłości, jest zdeterminowana i pracowita. Nie do końca podobało mi się tempo relacji pomiędzy głównymi bohaterami, mam wrażenie, że działo się to odrobinę zbyt szybko, ale na szczęście wszystko rozwijało się od przyjaźni do miłości dzięki czemu to wrażenie nie było aż tak „duże”. Natomiast bardzo podoba mi się relacja rodziny Bishopów, to jak oni byli dla siebie dobrzy, a jednocześnie sobie dogryzali, ale w takim pozytywnym znaczeniu, po prostu coś idealnego, bo mimo iż potrafili z siebie żartować, to widać, że kochają się ponad wszystko i zostało to pokazane naprawdę idealnie. Podoba mi się również to jak autorka potrafiła przedstawić pracę lekarzy, fajnie były opisane przypadki i poruszone trudniejsze tematy życiowe. „Ten, którego pragnę” to może i przewidywalna i schematyczna, ale niesamowicie zabawna książka. Dosłownie śmiałam się na głos, a ostatnio zdarzyło mi się to przy serii „VIP” autorstwa Kristen Callihan, także jeżeli szukacie tego typu książki to zdecydowanie Wam polecam! Ja już z niecierpliwością wyczekuję kolejnego tomu, ale mam też nadzieję, że ta pierwsza (brakująca) część u nas się pojawi.
~Zaczytana Anielka~
TEN, KTÓREGO PRAGNĘ - KENNEDY FOX
🤎Cykl: Bishop Brothers #2
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 28.04.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
Brooke Cumberland + Lyra Parish = Kennedy Fox czyli kolejny duet idealny! Naprawdę świetnie bawiłam się czytając tę książkę. Evan Bishop i Emily Bell to lekarze z pasją i podaniem do swojej pracy i pacjentów. Evan to mężczyzna zasadniczy, stanowczy i...
2021-04-25
TAKĄ, JAKA JESTEŚ - KLAUDIA BIANEK
🤎Cykl: Życie po tobie #3
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 23.03.2021
🤎Wydawnictwo: Czwarta Strona
Po tę książkę sięgnęłam bardzo spontanicznie. Znaczy, oczywiście miałam w planach ją przeczytać, skoro sięgnęłam po dwa poprzednie tomy, ale miało odbyć się to nieco później. Tak, czy inaczej cieszę się, że to zrobiłam! Wspaniale było wrócić do Lilecka, bohaterów i poznać zakończenie historii Elizy i Filipa. Nie chcę Wam tutaj nic zaspojlerować, zwłaszcza, że wszystkie trzy tomy są o tych samych osobach, dlatego napisze dość ogólnikowo. Tak jak w poprzednich częściach dostajemy tutaj ogrom emocji, od smutku po radość, od łez wzruszenia po łzy radości i podoba mi się, że autorka potrafiła to tak opisać, by wywołać te uczucia. Jeśli chodzi o samą fabułę to jak już wspomniałam nic nie będę zdradzała, ale muszę wspomnieć, że Klaudia poruszyła tutaj wszystko co możliwe. Naprawdę, mamy: przyjaźń, zazdrość, zranienie, miłość, problemy z którymi trzeba się zmierzyć, ale też radostki, które wprawiają nawet czytelnika w dobry humor. „Taką, jaką jesteś” to pozycja o takim „codziennym” życiu normalnego człowieka, taka historia mogłaby spotkać każdego z nas, dlatego wydaje się prawdziwa i autentyczna. Dzięki bohaterom można zobaczyć, że należy cieszyć się z tych wszystkich małych i dużych rzeczy, dziękować, że nie mamy problemów, a kiedy się pojawiają stawiać im czoła. Muszę wspomnieć, że bardzo podoba mi się to iż autorka nie zamknęła się jedynie na perypetie głównych postaci, a pokazała nam też sporo życia tych pobocznych. Kuba i Ola skradli moje serce w całości, a Milena… Ach to w końcu Milena. Klaudia Bianek cechuje się naprawdę lekkim i przyjemnym piórem, a jej książki obyczajowe są bardzo, ale to bardzo przyjemne w czytaniu. Oczywiście, seria jest odrobinkę cukierkowa i przewidywalna, ale też momentami zaskakująca i prawdziwa, co na pewno działa na jej korzyść. Jeśli szukacie czegoś takiego to zdecydowanie polecam! Moim zdaniem będzie to idealna pozycja na wiosnę, czy lato-o ile w końcu do nas przyjdą.
~Zaczytana Anielka~
TAKĄ, JAKA JESTEŚ - KLAUDIA BIANEK
🤎Cykl: Życie po tobie #3
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 23.03.2021
🤎Wydawnictwo: Czwarta Strona
Po tę książkę sięgnęłam bardzo spontanicznie. Znaczy, oczywiście miałam w planach ją przeczytać, skoro sięgnęłam po dwa poprzednie tomy, ale miało odbyć się to nieco później. Tak, czy inaczej cieszę się, że to zrobiłam! Wspaniale było...
2021-04-16
2021-04
Allie Harper najbardziej pragnie zacząć wszystko od nowa. Dlatego właśnie dziewczyna przyjeżdża na studia do Woodshill. Nie jest zachwycona, gdy okazuje się, że jedyne sensowne mieszkanie musi dzielić z zarozumiałym Kadenem. Kaden White to bardzo atrakcyjny, ale równie nieznośny współlokator. Allie nie ma ochoty mieszkać z nim pod jednym dachem, zwłaszcza gdy Kaden przedstawia jej listę zasad obowiązujących w mieszkaniu. Jedna z nich brzmi: „Między nami nigdy do niczego nie dojdzie". Allie szybko orientuje się, że za maską Kadena kryje się wiele więcej, niż chłopak pokazuje. Im lepiej go poznaje, tym trudniej jest znieść napięcie obecne między nimi...
Ogólnie uwielbiam książki tego typu, ale nie spodziewałam się, że ta aż tak mi się spodoba. „Begin Again” zdecydowanie podbiło moje serce. Styl pisania autorki, fabuła, bohaterowie. Mona Kasten stworzyła coś naprawdę przyjemnego w odbiorze. Lektura wciąga i mimo wszystko ciekawi jak potoczą się relacje dwójki głównych bohaterów. Moim zdaniem to cudowna historia miłosna. Niektóre fragmenty potrafiły wzruszyć do łez.
Postacie wykreowanie przez Monę szybko polubiłam. Każda z nich była na swój sposób barwna i ciekawa. Każdy z nich miał swoją przeszłość. Życie Allie wkracza na nową ścieżkę-dziewczyna zaczyna życie na własny rachunek. Przed nią masa wyborów i ważnych decyzji. Kaden to typowy bad boy, początkowo dość oschły nie planuje dopuszczać do siebie żadnych nowych osób. Przyjaciele Kadena i Allie również zostali barwnie wykreowani. Może nie wnosili zbyt wiele do fabuły, ale jednak dodawali coś świeżego, co mi się bardzo podobało.
Muszę wspomnieć również o stylu autorki, który jest niesamowicie lekki, przyjemny w odbiorze i wciągający. Książkę czytało się bardzo szybko. Tak jak już wspomniałam na początku-ciągle ciekawiło mnie, jak potoczy się relacja między dwójką głównych bohaterów. Między nimi już na początku było można wyczuć chemię. Gdzieś widziałam porównanie, że Mona Kasten ma styl podobny do Colleen Hoover i szczerze powiedziawszy, tak właśnie jest.
„Begin Again” to pierwszy tom cyklu o tej samej nazwie. Seria ta zbiera całkiem niezłe oceny na goodreads.com, co prawda na naszym lubimyczytac.pl jest odrobinę gorzej, ale i tak jest bardzo dobrze! Moim zdaniem książka jest warta uwagi. Jeśli lubicie, tego typu książki myślę, że spokojnie możecie po nią sięgnąć. Powinna Wam się spodobać. Osobiście z niecierpliwością czekam na kolejny tom serii o jednym z przyjaciół Kadena.
Zaczytana Anielka
Allie Harper najbardziej pragnie zacząć wszystko od nowa. Dlatego właśnie dziewczyna przyjeżdża na studia do Woodshill. Nie jest zachwycona, gdy okazuje się, że jedyne sensowne mieszkanie musi dzielić z zarozumiałym Kadenem. Kaden White to bardzo atrakcyjny, ale równie nieznośny współlokator. Allie nie ma ochoty mieszkać z nim pod jednym dachem, zwłaszcza gdy Kaden...
więcej mniej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2021-04-19
TO, CZEGO PRAGNIESZ - KATHERINE CENTER
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 21.04.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
.
„Wybraliśmy radość. Lecz nie dokonaliśmy tego wyboru wbrew wszystkim smutkom życia, ale właśnie z ich powodu.”
.
Do tej pory nigdy nie miałam styczności z tą autorką, dlatego nie wiedziałam czego mam się spodziewać po tej historii. Na początku wydała mi się ona nieco „sztywna”, ale na szczęście po upływie około osiemdziesięciu stron wszystko zaczęło się zmieniać i książka się „rozkręciła”. Samantha to ciepła i radosna kobieta, która pracuje w szkolnej bibliotece i jest zakochana w książkach, żeby nie było kolorowo cierpi ona na pewną przypadłość… Duncan natomiast okazał się silnym mężczyzną, którego w dyplomatycznego służbistę z zasadami zmieniły pewne doświadczenia z przeszłości. Sam zna Duncana z poprzedniej pracy, gdzie on był zupełnie innym człowiekiem, a ona się w nim zakochała… Nic jednak nie jest kolorowe i nie trwa wiecznie. Muszę przyznać, że autorka naprawdę fajnie wykreowała swoich bohaterów, zarówno tych głównych jak i drugoplanowych. Pokazała nam, że życie nie zawsze jest kolorowe i niebezpieczeństwo może czyhać naprawdę wszędzie i zaatakować w najmniej niespodziewanej chwili. Tutaj zdradzę, że jednym z poruszonych tematów jest bezpieczeństwo w szkole. Autorka pokazała nam, że szczęście bywa ulotne i trzeba cieszyć się ze wszystkiego. Na kartkach tej historii dostajemy wiele emocji od smutku, po strach i radość, bo oczywiście mimo iż autorka porusza tutaj poważne kwestie, to jednak nie zabrakło humoru i momentów przy których śmiałam się. Katherine Center w tej na pozór lekkiej historii zawarła kilka ważnych tematów, a ja jestem jej za to bardzo wdzięczna, bo otworzyła mi oczy na ważne kwestie. Nie jest tak, że ślepo wierzyłam, że to nie istnieje, ale jak już wcześniej wspomniałam pokazała, że niebezpieczeństwo może zaatakować w każdej, naprawdę każdej chwili. Jeśli szukacie lekkiej i przyjemnej pozycji na letni wieczór na co mogłaby wskazywać okładka książki, to niestety nie dostaniecie tylko uroczej historyjki, a coś więcej. Szczerze polecam, bo mimo wszystko jest to powieść, która podniesie was na duchu i mam nadzieje rozkocha.
•
~Zaczytana Anielka~
TO, CZEGO PRAGNIESZ - KATHERINE CENTER
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 21.04.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
.
„Wybraliśmy radość. Lecz nie dokonaliśmy tego wyboru wbrew wszystkim smutkom życia, ale właśnie z ich powodu.”
.
Do tej pory nigdy nie miałam styczności z tą autorką, dlatego nie wiedziałam czego mam się spodziewać po tej historii. Na początku wydała mi się ona nieco...
2021-04-16
ZNAJDŹ MNIE. TERAZ - KATHINKA ENGEL
🤎Cykl: Znajdź mnie #1
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 14.01.2021
🤎Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
•
„Zalewa mnie fala czułości do tej dziewczyny, która siedzi obok mnie na swoim łóżku i zachowuje się tak, jakbym był zupełnie normalny”
•
Sięgając po tę książkę nie do końca wiedziałam czego mam się spodziewać. Początek nie był najlepszy i miałam wrażenie, że nic się już nie zmieni i bałam się, że będzie to kolejna schematyczna pozycja. Na szczęście bardzo się pomyliłam. Tamsin to taki radosny promyk słońca, wszędzie jej pełno, a jej uśmiech potrafi rozświetlić burzowy dzień. Rhys to nieco ponury i zagubiony samotnik, który niesłusznie siedział w więzieniu. Oboje chcą rozpocząć nowy etap swojego życia i nie do końca będzie to łatwe. Muszę przyznać, że bohaterowie zostali wykreowani naprawdę naturalnie, dawno nie miałam do czynienia z tak cudownymi postaciami. Historia Rhysa i Tamsin jest niesamowicie ciepła i urocza, przy której uśmiechałam się jak wariatka, ale pojawiły się też momenty wzruszenia. Autorka porusza tutaj wątek niesłusznego osadzenia nieletnich w więzieniu, co moim zdaniem jest bardzo istotnym tematem, bo przecież w tak młodym wieku uczymy się życia, a główny bohater został odcięty od świata i nie dostał takiej szansy. „Znajdź mnie. Teraz” to cudowna, ale też nieco trudna historia o nowym początku, odnajdywaniu samego siebie, ale też o miłości. Na pewno złamie wasze serce, ale zapewniam, że jest tego warta! Myślę, że spodoba się fanom twórczości Mony Kasten czy Laury Kneidl, ale sądzę, że MUSICIE JĄ PRZECZYTAĆ!
~Zaczytana Anielka~
ZNAJDŹ MNIE. TERAZ - KATHINKA ENGEL
🤎Cykl: Znajdź mnie #1
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 14.01.2021
🤎Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
•
„Zalewa mnie fala czułości do tej dziewczyny, która siedzi obok mnie na swoim łóżku i zachowuje się tak, jakbym był zupełnie normalny”
•
Sięgając po tę książkę nie do końca wiedziałam czego mam się spodziewać. Początek nie był najlepszy i...
2021-04-16
RYWALE - VI KEELAND
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 23.03.2021
🤎Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Po książki Vi sięgam już w ciemno i bez czytania opisów, dla mnie jest to taki bezpieczny wybór. Tutaj również nie spojrzałam na opis, ale nie do końca wiedziałam czego mam się spodziewać. Na szczęście wyszło naprawdę super i tak się wciągnęłam, że pochłonęła książkę dosłownie w jeden dzień. Weston to typowy męski bohater: przystojny, silny i seksowny, taki który mógłby mieć każdą. Sophia to kobieta silna i inteligenta, która nie da sobie w kaszę dmuchać. Oboje z bohaterów zmagają się ze swoimi problemami. Muszę wspomnieć, że w tej pozycji pojawia się wątek hale-love, który jest zakorzeniony dość głęboko, bo ta nienawiść pojawiła się już kilka pokoleń temu pomiędzy rodziną Westona i Sophii. Już od samego początku w książce pojawia się humor, który jest nieodłącznym elementem powieści Vi. Podoba mi się również to, jak autorka wykreowała relację pomiędzy bohaterami, bo chemia i porządnie między nimi jest wyczuwalne nawet dla czytelnika. Dzięki temu, że Vi poruszyła tutaj różne tematy nie jest to jedynie pusty romans. Vi Keeland cechuje się lekkim i przyjemnym piórem, dzięki czemu jej książki czyta się bardzo szybko, a to, że wplata tutaj humor, jest cudowne! Jeśli szukacie fajnego romansu to zdecydowanie polecam wam tę pozycję, ale też inne od Keeland!
~Zaczytana Anielka~
RYWALE - VI KEELAND
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 23.03.2021
🤎Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Po książki Vi sięgam już w ciemno i bez czytania opisów, dla mnie jest to taki bezpieczny wybór. Tutaj również nie spojrzałam na opis, ale nie do końca wiedziałam czego mam się spodziewać. Na szczęście wyszło naprawdę super i tak się wciągnęłam, że pochłonęła książkę...
2021-04-14
SOMEONE TO STAY - LAURA KNEIDL
🤎Cykl: Someone #3
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 17.03.2021
🤎Wydawnictwo: Jaguar
.
Dlaczego myślisz o końcu, skoro jeszcze nawet nie zacząłeś?
.
Jak tylko zobaczyłam tę pozycję w zapowiedziach wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Zarówno Luciena jak i Alizę mieliśmy już okazję poznać w poprzednich tomach. Oboje są bardzo zapracowani, Aliza prowadzi swojego bloga i pracuje nad wydaniem książki, a dodatkowo działa na instagramie, a w między czasie studiuje jeszcze prawo. Lucien natomiast pracuje jako makijażysta, zajmuje się swoją młodszą siostrą, a w dodatku studiuje. Szczerze powiedziawszy troszkę się bałam tej części, bo jednak wiedziałam, że dostaniemy tutaj dwoje zajętych bohaterów z masą rzeczy na głowie i nie wiedziałam jak niby miałaby potoczyć się relacja między nimi. Bałam się, że będzie sztucznie i szybko, ale nic bardziej mylnego! To co rozwijało się między Alizą i Lucienem zaczęło się od przyjaźni, a dopiero poźniej pojawiły się uczucia, co bardzo mi się podobało. Laura Kneidl potrafi stworzyć bohaterów i relacje pomiędzy nimi tak prawdziwe, że można pomysleć, że to nie książka, a prawdziwe życie. Autorka nie boi się poruszać trudnych tematów, takich, które mogą dotknąć dosłownie każdego z nas. Moim zdaniem seria „Someone” jest obowiązkowa jeśli lubicie tego typu książki! „Someone new” było najlepsze i najbardziej poruszające, „Someone else” okazało się urocze, a „Someone to stay” to idealne dopełnienie tej serii. Żałuję, że musieliśmy pożegnać już tych bohaterów.
SOMEONE TO STAY - LAURA KNEIDL
🤎Cykl: Someone #3
🤎Moja ocena: 8/10
🤎Data wydania: 17.03.2021
🤎Wydawnictwo: Jaguar
.
Dlaczego myślisz o końcu, skoro jeszcze nawet nie zacząłeś?
.
Jak tylko zobaczyłam tę pozycję w zapowiedziach wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Zarówno Luciena jak i Alizę mieliśmy już okazję poznać w poprzednich tomach. Oboje są bardzo zapracowani, Aliza...
2021-04-11
ZAWALCZ O MNIE - CORINNE MICHAELS
🤎Cykl: Bracia Arrowood #2
🤎Moja ocena: 7/10
🤎Data wydania: 7.04.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
Po przeczytaniu pierwszego tomu nie mogłam się doczekać, aż będę miała szansę sięgnąć po historie kolejnego z barci Arrowood. Tym razem dostajemy w swoje „ręce” najstarszego z braci, czyli Declana i Sydney, którzy mieli już wspólną przeszłość. Mężczyzna w najgorszym momencie swojego życia musi stanąć na wysokości zadania i zająć się trójką młodszych braci. Teraz jest biznesmenem z Nowego Jorku, który musi przenieść się do rodzinnego domu, by pozamykać stare sprawy. Syney to obecnie silna i niezależna prawniczka. Historia Declana i Sydney zaczyna się w momencie kiedy oboje są jeszcze dziećmi i trwa do teraz. Oczywiście nie jest łatwo, a wręcz przeciwnie, pojawia się wiele trudności. Teraz przyjdzie im się zmierzyć z demonami przeszłości. Nie podoba mi się to, że autorka tę część oparła tak bardzo na schemacie jaki utworzyła w pierwszej części. Bracia okazali się być niemal tacy sami. Otrzymujemy tutaj motyw spotkania po latach i drugiej szansy, co akurat bardzo mi się podobało. Podoba mi się to jak Syd walczyła o ich miłość, bo niejedna kobieta już dawno by się poddała, a ona się starała. Uwielbiam ten klimat jaki Corinne stworzyła w swojej historii, uwielbiam małomiasteczkowy klimat, a farma to już w ogóle coś cudownego. Nie zmienia to jednak faktu iż po pierwszej części byłam bardziej usatysfakcjonowana i mam nadzieję, że trzeci tom nie będzie „taki sam”. Książka mi się podobała, ale oczekiwałam nieco więcej. „Zawalcz o mnie” to historia dwójki głęboko zranionych ludzi, którzy muszą zrozumieć siebie i swoją przeszłość by móc pójść dalej, historia o przebaczaniu i drugiej szansie. Mimo, że koniec okazuje się dość przewidywalny, to książka i tak jest bardzo przyjemna i chwytająca za serce.
ZAWALCZ O MNIE - CORINNE MICHAELS
🤎Cykl: Bracia Arrowood #2
🤎Moja ocena: 7/10
🤎Data wydania: 7.04.2021
🤎Wydawnictwo: Muza
Po przeczytaniu pierwszego tomu nie mogłam się doczekać, aż będę miała szansę sięgnąć po historie kolejnego z barci Arrowood. Tym razem dostajemy w swoje „ręce” najstarszego z braci, czyli Declana i Sydney, którzy mieli już wspólną przeszłość....
NIEGRZECZNY ROCKMAN - KRISTEN CALLIHAN
🤎Cykl: VIP #3
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 13.01.2021 🤎Wydawnictwo: Muza
•
„Lepiej nie wchodź pomiędzy kobietę a jej lody, przyjacielu.”
~„Niegrzeczny rockman” - Kristen Callihan~
•
Jax to najbardziej poturbowany i pokrzywdzony przez los członek rockowej kapeli Kill John. Spodziewałam się, że tutaj dostaniemy najwięcej emocji i tak właśnie się stało. Nie mogę nie wspomnieć o tym, że John „Jax” i Stella poznają się w bardzo zabawny sposób, a mianowicie w spożywczaku przy lodówce z lodami, kiedy to urocza Stella postanowiła pocałować gwiazdora by ten nie „ukradł” jej lodów. Jax intrygował mnie (i pewnie nie tylko mnie) od samego początku, byłam ciekawa co Kristen Callihan mogła dla niego przygotować i teraz już wiem. To, co stworzyła autorka… Nie mogę wyjść z podziwu dlatego, że Kristen zdecydowała się poruszyć temat depresji, samotności i próby samobójczej. Pokazała nam, że mimo iż otacza nas masa ludzi to tak naprawdę możemy być samotni i sami ze sobą. Muszę wspomnieć, że zostało to napisane naprawdę dobrze, z wyczuciem i bez przekoloryzowania. Mimo iż książka porusza tak istotne i ważne tematy to napisana jest naprawdę lekkim i przyjemnym piórem, że wprost się ją pochłania. Uważam, że to najlepszy tom tej serii (przynajmniej do tej pory)! Zachęcam Was do sięgnięcia po cykl #VIP, bo zdecydowanie warto, a ja z niecierpliwością czekam na kolejną część.
I w dodatku Jax to mój kolejny książkowy mąż, no bo halo… Kto lubi lody truskawkowe? Wiadomo, że miętowe z kawałkami czekolady będą o niebo lepsze!
NIEGRZECZNY ROCKMAN - KRISTEN CALLIHAN
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to🤎Cykl: VIP #3
🤎Moja ocena: 9/10
🤎Data wydania: 13.01.2021 🤎Wydawnictwo: Muza
•
„Lepiej nie wchodź pomiędzy kobietę a jej lody, przyjacielu.”
~„Niegrzeczny rockman” - Kristen Callihan~
•
Jax to najbardziej poturbowany i pokrzywdzony przez los członek rockowej kapeli Kill John. Spodziewałam się, że tutaj dostaniemy najwięcej emocji i...