Opinie użytkownika
"Nie rób sobie bałaganu w życiu, Mojżeszu. Musisz znaleźć sposób, by ocalić samego siebie. Nikt tego za ciebie nie zrobi."
"Prawo Mojżesza" jest cudowną i mądrą powieścią o życiu i śmierci, o przebaczeniu i drugiej szansie, o odkupieniu i ocaleniu, o miłości i przyjaźni, o niezwykłym talencie i pasji. Znajdziemy w tej powieści wszystko co ważne i istotne. Autorka poruszyła...
Przed lekturą "Co kryją jej oczy?" nastawiłam się na raczej wciągającą i zaskakującą historię. Zaskakująco było, jednak myślałam, że książka bardziej mnie porwie. Czytałam ją 4 dni, a normalnie jeśli historia bardzo mnie wciągnie, to wystarczy mi kilka godzin. Zabrakło mi napięcia, bo pomysł jest bardzo ciekawy.
Z tyłu okładki znajdujemy słowa:
"Nie ufaj tej książce. Nie...
Niestety trylogia o Morfeuszu jest dla mnie sporym rozczarowaniem. Może miałam zbyt duże oczekiwania, albo po prostu czytanie takich erotycznych romansów już mi się przejadło. Nie mogłam znieść głównych bohaterów. I o ile postać Morfeusza czy też Adama w pewnym stopniu mnie intrygowała i do samego końca byłam ciekawa co ukształtowało go takim jakim jest, o tyle postać...
więcej Pokaż mimo toNiestety trylogia o Morfeuszu jest dla mnie sporym rozczarowaniem. Może miałam zbyt duże oczekiwania, albo po prostu czytanie takich erotycznych romansów już mi się przejadło. Nie mogłam znieść głównych bohaterów. I o ile postać Morfeusza czy też Adama w pewnym stopniu mnie intrygowała i do samego końca byłam ciekawa co ukształtowało go takim jakim jest, o tyle postać...
więcej Pokaż mimo to
"Niektórych słów Jack po prostu nie używał, nigdy nie wypowiadał ich głośno, a mimo to ciągle je słyszałam - niedoskonała, nieodpowiednia. Zła matka i żona. Pełna wad."
Rzadko kupuję książki "w ciemno". Wolę raczej być pewna swojego zakupu. Czasami jednak zdarzy się, że podczas zakupów spożywczych wpadnie mi w oko regał z książkowymi promocjami. Tak było właśnie tym razem....
"Dzieci nie powinny cierpieć. Nie powinny być samotne. Nie powinny czuć się niekochane."
Po przeczytaniu "Margo" mam taki mętlik w głowie, jak chyba nigdy po żadnej lekturze. Sama nie wiem co napisać w tej opinii, żeby przypadkowo nie zaspojlerować czegoś istotnego. Chciałabym Wam tylko oznajmić, że jeśli spodziewacie się powieści New Adult, to otrzymacie coś kompletnie...
Seria "Sea Breeze" jest serią zdecydowanie lekką i nadaje się do przeczytania po jakichś trudniejszych pozycjach. Uważam, że czwarty tom "Dotknij mnie" jest gorszy od poprzednich. Albo ja po prostu mam już wyższe oczekiwania od książek, które czytam. Na tle innych książek ta wypadła dosyć słabo, ale żeby się odprężyć i mieć chwilę przyjemności warto ją przeczytać.
W...
"Kiedy znajdziesz kogoś, kto rozśmieszy Cię w chwili, w której twoje serce chce płakać - trzymaj się go. Będzie tym, który zmieni twoje życie na lepsze."
"Ogień, który ich spala" jest czwartą książką od Brittainy C. Cherry, którą przeczytałam. Jest jednak pierwszą, która poruszyła mnie tak bardzo. Może dlatego, że główny problem w niej poruszony jest dla mnie dość...
"Czasami otaczamy się murem nie tylko po to, by nie dopuszczać do siebie innych, ale i po to, by się przekonać, komu zależy na nas na tyle, by zechciał go zburzyć."
Do lektury "Złego Romea" przyciągnęły mnie pozytywne opinie i bardzo ciekawe cytaty pojawiające się tu i ówdzie. Między innymi właśnie ten powyżej. Nie jest to jakaś wybitna książka, ale szybko się ją czyta i...
"Dręczyciel" jest pierwszym tomem z serii "Fall Away". Jest to powieść New Adult, z lekkim wątkiem erotycznym. Po lekturze stwierdzam, że z wielką ochotą sięgnę po kolejne części tej serii. Czas spędzony na czytaniu tej książki był przyjemny, lekki i odprężający. Książka jest napisana w formie narratora pierwszoosobowego, którym jest Tate. Pochłania się ją naprawdę szybko,...
więcej Pokaż mimo toPoprzednie części tej serii - "Tak blisko" i "Tak krucho" zachwyciły mnie i od razu trafiły do grona moich ulubionych książek. Co do "Tak słodko", to początkowo myślałam, że będzie to gorsza część, jednak wraz z postępującą akcją zmieniałam zdanie. Trzecia książka oczarowała mnie jak pozostałe i już nie mogę doczekać się kiedy sięgnę po kolejne autorstwa Tammary...
więcej Pokaż mimo toW zeszłym roku przeczytałam dwie książki autorstwa Jessici Sorensen, była to historia o Callie i Kaydenie. Bardzo podobała mi się ta lektura i miło ją wspominam. Aczkolwiek bynajmniej historia tej dwójki miła nie była. "Przeznaczenie Violet i Luke'a" jest kontynuacją serii, równie trudną i opowiadającą o trudnych przeżyciach, co poprzednie dwie książki, jednak postacie...
więcej Pokaż mimo toOstrzegano mnie przed "Raze" i "Reap" autorstwa Tillie Cole, pisano że są to książki mocne, brutalne, pełne przemocy, że nie każdemu się spodobają. Zgadzam się, są takie jak mówiono, ale mnie zachwyciły, bo chociaż opowiadały brutalną historię, to są napisane ze smakiem. Główni męscy bohaterowie odnoszą się do swoich kobiet z szacunkiem i nie krzywdzą ich, a potrafią być...
więcej Pokaż mimo to
" - O wiele więcej niż dziękuję.
- O wiele więcej niż dziękuję? - pyta zaciekawiona.
- Samo "dziękuję" nie jest wystarczające, by wyrazić moją wdzięczność - odpowiadam szczerze.
W jej oczach pojawia się zrozumienie, a zagubienie znika z jej twarzy zastąpione powolnym uśmiechem.
- O wiele więcej niż proszę."
Jestem świeżo po lekturze najnowszej powieści Kim Holden...
Bardzo wciągnęła mnie ta historia, aczkolwiek nie mogłam zrozumieć jak z własnej głupoty główni bohaterowie mogli powodować takie nieporozumienia 😐 Polubiłam Elyasa, wydał mi się strasznie fajnym, uzdolnionym i inteligentnym chłopakiem. Natomiast Emely momentami jest aż za bardzo sarkastyczna i wredna. Moja ulubiona scena to ta kiedy Emely upiła się na imprezie...
więcej Pokaż mimo to
“Gdyby moje Morze Spokoju było prawdziwe, to znajdowałoby się tutaj, w tym miejscu.” ❤
Nie od dziś wiadomo, że książki potrafią pochłonąć człowieka. Robią to jednak w różny sposób. Są książki, które pochłaniają człowieka lekkim stylem, prostym tekstem, szybko się je właśnie “pochłania”. Ale te nie zapadają nam w pamięć, nie poruszają do głębi. I są książki, które...
"Bądź silny. Pozostań silny."
O rety. Tillie Cole potrafi poruszyć czytelnika. I to w zdecydowanie odmienny sposób od innych znanych w obecnym czasie autorek. Książki z ostatnich miesięcy wzruszają i poruszają przykrą przeszłością, wielką miłością, pięknymi scenami. Tillie Cole w swojej serii "Poranione dusze" wzbudza w człowieku przerażenie, szok i niedowierzanie....
Na "Raze'a" trafiałam wielokrotnie na książkowych Instagramach, jednak wciąż odsuwałam lekturę na rzecz innych książek. Ostatecznie skusiła mnie opinia jednej z Instagramerek i nie mogłam oprzeć się poznaniu tej historii.
Czytałam opinie, że będzie mrocznie. Nie spodziewałam się tylko jak bardzo mroczne, okrutne i brutalne wydarzenia są spisane na kartach tej...
Jest to ta sama historia, lecz tym razem widziana z perspektywy Lucasa. I ponownie jestem zachwycona sposobem w jaki została napisana ta książka. Zazwyczaj to nie wychodzi zbyt dobrze. Druga książka o tym samym, z tymi samymi scenami? - nuda i nic odkrywczego. W "Tak krucho" Tammara Webber znów pokazała swoją wyjątkowość. Jest to po prostu odrębna historia Lucasa, która...
więcej Pokaż mimo to
“Tak blisko” jest cudowną książką, w której wykreowane są naprawdę interesujące postacie. Poza głównymi - Lucasem i Jacqueline, jest też wspaniała przyjaciółka Erin, dobry profesor Heller i poboczne, negatywne postacie, aczkolwiek istotne dla fabuły.
Lucas od razu skradł moje serce, kiedy nawet nie znałam jeszcze jego historii. Urzekł mnie ten tajemniczy, skryty,...