Opinie użytkownika
"Najmroczniejsze umysły skrywają się za fasadą najzwyklejszych twarzy."
Nie wiem jak to się dzieje, ale u mnie nieraz tak jest, że gdy się tylko ujrzę jakąś książkę, przeczytam opis itd. i po prostu jestem pewna, że prędzej czy później w końcu sięgnę po tą książkę. Mało tego, jestem również pewna, że będzie świetna. I tak właśnie było z "Mrocznymi Umysłami" Alexandry...
"Czy jeśli człowiek długo przed czymś się broni, traci to zupełnie? Czy jeśli nikomu na tobie nie zależy, w ogóle istniejesz?"
Po jakże wspaniałej części pierwszej "Diabelskich Maszyn", wreszcie udało mi się sięgnąć po "Mechanicznego Księcia". Trochę to trwało zanim otrzymałam egzemplarz recenzencki, ale myślę że było warto czekać.
"Mówią, że czas leczy rany, ale to nie...
"A kiedy zaczęło się ściemniać, wskazałeś na niebo i powiedziałeś mi, że gwiazd jest tyle, ile rzeczy, które we mnie kochasz."
"Requiem" jest to już ostatni tom bestsellerowej trylogii Lauren Oliver. Już od samego początku "Delirium" po prostu zakochałam się w tej trylogii. Autorka stworzyła niepowtarzalny świat. Świat, bez miłości...
"Taka jest właśnie przeszłość: unosi...
„Miłość. Gdy tylko wpuścisz do swojego serca to słowo, gdy tylko pozdwolisz mu zapuścić korzenie, rozprzestrzeni się jak grzyb we wszystkich zakamarkach twojej duszy - a wraz z nim pytania, drżące, pączkujące lęki, które sprawią, że nigdy nie zaznasz spokoju.”
"Pandemonium" to druga część trylogii stworzonej przez Lauren Oliver. Po niesamowitych emocjach jakie zawdzięczam...
"Bezpiecznie jak w domu" jest to jedna z tych książek po które sięgnęłam zupełnie przypadkowo. Wydawnictwo Feeria wysłało mi propozycje do recenzji i nie mam w ogóle pojęcia dlaczego wybrałam akurat tę książkę. Zrobiłam to być może dlatego że nic innego mnie nie zainteresowało, a ta jako jedyna wydawała mi się godna uwagi. Ta sytuacja jest dowodem na to, że nic nie dzieje...
więcej Pokaż mimo to
"Wysłanniczka" to chyba pierwsza książka o aż tak intrygującej tematyce. Znalazła się na liście propozycji od wydawnictwa Muza SA. Gdy przeczytałam opis po prostu przeszły po mnie dreszcze i powiedziałam "WOW, muszę to mieć" i nawet nie zainteresowałam się innymi propozycjami. Czy słusznie?
Ta książka to thriller, opowiadający o bioterroryzmie. Przedstawia nam studium...
„Dawniej wierzono, że miłość jest najważniejszą rzeczą pod słońcem.
W imię miłości ludzie byli w stanie zrobić wszystko, nawet zabić.
Potem wynaleziono lekarstwo na miłość.”
Książka "Delirium" jest to pierwsza część trylogii autorstwa Lauren Oliver. Przeczytałam ją już jakiś czas temu, jednak nie mogłam się zabrać do napisania tej recenzji. Gdy tylko zobaczyłam tą książke...
"Mechaniczny Anioł" jest pierwszym tomem trylogii Cassandry Clare "Diabelskie Maszyny". Jest to jednocześnie prequel "Darów Anioła". Niestety jak narazie miałam okazję przeczytać jedynie "Miasto Kości", mimo to postanowiłam sięgnąć po "Mechanicznego Anioła". Miałam niezwykle wysokie oczekiwania co do tej książki, no i całe szczęście ani trochę się nie...
więcej Pokaż mimo to
Prade dni temu otrzymałam maila od wydawnictwa Feeria z propozycjami recenzji. Zachęcona intrygującą okładką oraz opisem wybrałam "Martwy Punkt". Louse Penny jest autorką bestsellerowej serii o inspektorze Armandzie Gamache'u. "Martwy Punkt" jest pierwszym tomem z cyklu, powstałym w 2005r.
Akcja książki rozgrywa się w małej miejscowości Three Pines, znajdującej się na...
O tej książce przeczytałam na portalu Kotek.pl w dniu premiery i muszę przyznać że od razu mnie zainteresowała. Piękna okładka oraz ciekawie zapowiadająca się fabuła książki. Niestety, nie mogłam sobie pozwolić na jej zakup. Całe szczęście kochany Kotek zrobił mi kolejną niespodziankę i przysłał mi egzemlparz, za co bardzo mu dziękuję.
A teraz krótko o fabule... Michele...
"Zagrożeni" to już trzeci tom bestsellerowej sagi Wybrani autorstwa C.J. Daugherty.W poprzednich dwóch częściach jestem po prostu zakochana, więc zaraz po skończeniu drugiej części nie czekałam długo i od razu chwyciłam następny tom.
Po tragicznej śmierci przyjaciółki Jo, Allie nie mogła się pozbierać. Zamknęła się w sobie i odsunęła od przyjaciół, którzy mimo że bardzo...
"Dziedzictwo" jest to kontynuacja bestsellerowej sagi "Wybrani", stworzonej przez C.J. Daugherty. Od Kotka.pl otrzymałam egzemplarz wraz z autografem autorki, co mnie ogromnie cieszy. Książka "Wybrani" zrobiła na mnie niesamowite wrażenie, więc z przyjemnością od razu sięgnęłam po część drugą. Na samym początku jednak chciałabym ostrzec, że jeżeli jeszcze nie czytaliście...
więcej Pokaż mimo toKiedyś, podczas poszukiwania jakichś fajnych pozycji książkowych natknęłam się na "Wybranych". Od razu moją uwagę zwróciła ta intrygująca okładka. Do opisu był załączony filmik, w którym książkę promuje Ewelina Lisowska, co tylko jeszcze bardziej wzbudziło moją ciekawość. Po prostu stwierdziłam że muszę to przeczytać. Już kilka razy przymierzałam się do kupienia, niestety...
więcej Pokaż mimo to
"Nigdy, przenigdy" jest to już druga część nowej serii autorki kultowego "Pretty Little Liars" Sary Shepard pt. "The Lying Game". Na podstawie książek powstał serial "The Lying Game". Nie lubię pisać recenzji do kontynuacji, bo przeważnie wszystko co chciałam napisać o książce to już napisałam przy pierwszej części, ale postaram się jak mogę.
Emma całkiem niedawno...
"The Lying Game" to nowa seria bestsellerowej Sary Shepard, autorki "Pretty Little Liars". Na podstawie jej książek powstał serial "Słodkie Kłamstewka". Również na podstawie tej serii powstał serial o tym samym tytule. Słyszałam o tej książce dość dawno i bardzo chciałam po nią sięgnąć, niestety póki co nie miałam takiej możliwości. W końcu przychodzę po szkole do domu,...
więcej Pokaż mimo to
"Scarlet" to drugi tom "Sagi Księżycowej" autorstwa Marissy Mayer. Po jakże emcjonującej pierwszej części, ta wciąga już od pierwszej strony. Jeżeli spodobała wam się historia Cinder, to szykujcie się na Scarlet, która po prostu powala na kolana.
Scarlet już od dwóch tygodni poszukuje swojej ukochanej babci. Policja zakończyła już poszukiwania i uznaje, że kobieta musiała...
„Anioły Śniegu” James’a Thomphson’a to pierwszy kryminał jaki dotychczas miałam okazję przeczytać. Książkę w wersji recenzenckiej otrzymałam od serwisu Kotek.pl, bo pewnie gdyby nie on, w życiu bym nią nie sięgnęła.
Akcja dzieje się w Finlandii, tuż przed Bożym Narodzeniem. Na śnieżnym pustkowiu zostaje odnaleziona brutalnie zamordowana kobieta – młoda, somalijska aktorka...
„Urodzona o Północy” jest pierwszym tomem serii „Wodospady Cienia”. Bardzo chętnie czytam książki z gatunku Paranormal Romance, więc z góry wiedziałam że gdy tylko zacznę czytać tą książkę nie będę mogła przestać. I tak rzeczywiście było.
Życie Kylie Galen właśnie lega w gruzach – umarła jej babcia, zerwał z nią chłopak a w dodatku się dowiedziała że jej rodzice się...
O "Sadze Księżycowej" słyszałam od dawna. Od razu rzuciła mi się w oczy ta wspaniała okładka. Przemawiało za nią również masa pozytywnych opinii. Zastanawiałam się nad zakupem książki, ale jednak nie miałam co niej jakichś poważnych planów. Okazało się że jej drugą część znalazłam w niespodziewanej paczce od Kotka. Gdy tylko ją wyjęłam nie mogłam powstrzymać uśmiechu....
więcej Pokaż mimo to
O „Córce Dymu i Kości” słyszałam już dawno, ale jakoś nie znalazła się na mojej liście obowiązkowej lektury. No ale jak to ja, gdy zobaczyłam ją w bibliotece od razu musiałam wypożyczyć, mimo i tak wciąż rosnącego stosu książek do przeczytania podczas przerwy świątecznej (oczywiście wraz z kontynuacją).
Karou nie jest zwykłą postacią. Jej włosy są koloru lapis-lazuli,...