Opinie użytkownika
"Algorytm miłości" Susanah Nix miał swoją premierę na początku kwietnia. Jest to piękne wydanie z barwionymi brzegami z chwytającą za serce historią.
Melody kończy college i dostaje propozycje naprawdę dobrej pracy. Przeprowadza się, by zacząć zupełnie nowe życie, ale nie spodziewa się, że jej szefem będzie koleś z którym kiedyś przespała się podczas studiów. Na szczęście...
Już 24 kwietnia będzie miała premierę nowa powieść o tytule "Wizjoner". Autorka z przytupem zaczyna nową serię kryminalną. Jest na co czekać!
W Szczecinie dochodzi do serii zabójstw. Morderca pozostawia ślad na swoich ofiarach. Do rozwiązania zagadki morderstw przystępuje Aleksander Lewis, profiler, który jak dotąd sukcesy w swojej pracy osiągał w Wielkiej Brytanii, a z...
“Powiedz tak” Goldy Moldavski to urocza młodzieżówka, której po prostu nie mogłam się oprzeć. Ta ilość różu na okładce przekonała mnie, że ta historia z pewnością mnie nie rozczaruje.
Jimena Ramos jest tuż przed ukończeniem szkoły i planuje swoje dalsze życie. Studia czy prawo jazdy to nie są jej jedyne marzenia, jednak to wszystko okazuje się niemożliwe, gdyż nasza...
"Desire or Defense" Leah Brunner to powieść w której tłem jest hokej. Zanim zaczęłam czytać mignęło mi już kilka pozytywnych opinii na jej temat, więc to tym bardziej zachęciło mnie do czytania.
Mitch to chyba najbardziej zadziorny i skory do bójki zawodnik D. C. Eagels w historii NHL. Gdy przez kolejne przewinienia na lodzie zostaje zawieszony w grze na jakiś czas, jego...
Gdy w zapowiedziach u wydawnictwa Jaguar ukazała się nowa książka Mony “Fallen Princess” w tej pięknej odsłonie, ogromnie się cieszyłam, że będę mogła ją zrecenzować. Gdy dostaje się takie książki z wydawnictwa to szanuje się taką współpracę stokroć bardziej. Uwielbiam ❤️
Zoey króluje w swojej szkole. I to dosłownie, bo właśnie kończy swoją kadencję jako Miss Everfall. Ma...
"Robaki w ścianie" to debiut Hanny Szczukowskiej - Białys i dzięki wydawnictwo SQN miałam okazję się z nim zapoznać.
Akcja jest umiejscowiona w Bydgoszczy w latach 90. Na obrzeżu miasta młoda dziewczyna znajduje powieszone zwłoki. Od razu można wykluczyć samobójstwo, gdyż ofiara ma poderżnięte gardło i jest również... podpisana. Do sprawy zostaje przydzielony komisarz...
Książka Kennedy Fox "Tylko nie on" jest kolejnym moim recenzenckim wyrzutem sumienia. Właśnie w tej książce jest opisany tajemniczy wirus, który tak mocno zawładnął na jakiś czas naszym życiem. Autorka wykorzystała to by stworzyć historię miłosną.
Cały świat ogarnia pandemia. Cameron, studentka uniwersytetu, postanawia uciec na jakiś czas z Nowego Jorku i zaszywa się w...
Książka Hakana Nessera "Stowarzyszenie leworęcznych" została wybrana dla mnie w akcji #czytamystosy zorganizowanej przez @booksmyhobby. Lubię literaturę skandynawską, więc tutaj oczekiwałam czegoś naprawdę dobrego.
Marten i Rejmus to najlepsi przyjaciele. Zakładają Stowarzyszenie leworęcznych gdy uczęszczają do pierwszej klasy szkoły podstawowej w małym miasteczku...
"Reaper's Peoperty" Joanny Wylde zaintrygowało mnie przez motyw gangu motocyklowego, który znajduje się w fabule. Czy przypadł mi do gustu?
Marie niedawno rozstała się z agresywnym mężem, a schronienia poszukuje u swojego brata. Gdy wszystko zaczyna się układać do jej życia wkracza Horse, szef gangu motocyklowego. Jej brat zajmuje się kreatywną księgowością klubu. Jednak...
Jakiś czas temu wysłuchałam książkę Poli Roxy "Rezydentka". Okładka sugerowała, że będzie to powieść w wakacyjnym klimacie. I stwierdzam, że jak najbardziej na tę porę roku jestem gotowa.
Anna Rokicka żyje sobie beztrosko. Chociaż z każdym mijającym rokiem zastanawia się, czy to już nie czas by zacząć zachowywać się bardziej odpowiedzialnie. Pewne tragiczne wydarzenia...
"Gorąca sesja" Kristen Callihan to ostatni tom serii Game on. I według mnie chyba najlepszy. Najmniej mnie denerwował.
Chess Copper do fotografka, która ma zrobić zdjęcia drużynie do kalendarza charytatywnego. I nie ma nic w tym dziwnego tylko, że to mają być nagie fotki, a chłopaki są przekonani, że Chess to facet, bo to przecież męskie imię. Finn od początku nie zrobił...
"Rytuał łowcy" Przemysława Borkowskiego zapowiadał się na dość intrygujący kryminał. Jest to pierwszy tom serii o Prokurator Gabrieli Seredyńskiej. Czy spełnił moje oczekiwania?
Młoda prokurator po przeprowadzce do Warszawy dostaje swoją pierwszą sprawę. Morderstwo do którego doszło w okolicy cmentarza jest dość brutalne. Sprawca mocno okaleczył ofiarę. Tropem wydaje się...
W miesiącu lutym w #akcjazdrapka wylosowano dla nas książkę Brigid Kemmerer "Listy do utraconej". Zaopatrzyłam się w tą powieść na ostatnich targach w Krakowie, więc włączyłam ją sobie w audiobooku. Bardzo szybko jednak przeszłam na papier, bo ta historia okazała się tan cudowna, że nie chciałam by podczas słuchania coś mi umknęło.
Siedemnastoletnia Juliet nie mogła się...
"Damę" Evelyn Skye mogę zaliczyć do świetnych książek. Nie wiedziałam za bardzo czego się po niej spodziewać, gdyż nie oglądałam filmu oraz nie czytałam opisu. Obiło mi się o uszy, że ma to coś wspólnego ze smokami, co przekonało mnie do tej książki ostatecznie.
Elodie bardzo kochała swój kraj i poddanych, choć tak ciężko było w nim żyć. Dlatego bez zastanowienia zgadza...
Uwielbiam gdy historia pochłania mnie do tego stopnia, że nie mogę się oderwać! Tak stało się w przypadku książki “Black Bird Academy” Stelli Tack. Przeczytałam ją praktycznie na wdechu. Gdybym miała taką możliwość to na pewno objęłabym ją patronatem, bo zrobiła na mnie ogromne wrażenie!
Leaf Young jest zwykłą kelnerką, która stara się wiązać koniec z końcem. Nie ma...
Książka "Zła krew" Macieja Rożena, która miała swoją premierę 13 marca zaintrygowała mnie przede wszystkim opisem. Dodatkowo miłą niespodzianką był autograf autora w moim egzemplarzu recenzenckim. Lubię takie zaskoczenia.
Mamy rok 1998. W małym miasteczku Topice zostaje zamordowana córka znanego przedsiębiorcy, który swoimi zakładami chemicznymi daje zatrudnienie...
“Elektra” Jennifer Saint przyciągnęła mnie okładką oraz tematyką. Mitologia grecka to coś, do czego od zawsze mam słabość. Należy do moich ulubionych.
Jest to opowieść o trzech kobietach, które pragną zmienić swoje przeznaczenie. Choć nie zawsze te wybory są dobre dla reszty ludzi. Retelling wojny o Troję nabiera innego wymiaru. Jest ubrany w emocje. Klitajmestra - żona...
Książka Jakuba Bączykowskiego "Nie mogę Ci powiedzieć" miała premierę w zeszłym roku. Gdy wydawnictwo zaproponowało ją do recenzji, nie mogłam się jej oprzeć.
Damian jest młodym mężczyzną, który bardzo o siebie dba, a do szczęścia brakuje mu tylko miłości. Gdy poznaje Łukasza, nieśmiało zaczyna myśleć, że może w końcu spotkał partnera na życie. Gdy wybierają się na wspólny...
Jeszcze w styczniu nadrobiłam kolejną część serii Game On Kristen Callihan. “Teraz twój ruch” jest trzecim tomem z cyklu. I jak na razie w moim odczuciu najgorszym…
Tym razem historia kręci się wokół Fiony Mckanzie oraz Ethana Dextera. On jest w niej zakochany od jakiegoś czasu, tylko ma jedną wadę. Jest sportowcem, a Fiona z założenia się z takimi nie spotyka. Gdy między...
"Zbieranie kości" Jesmyn Ward jest kolejną moją zaległością recenzencką, z którą rozprawiłam się w audiobooku jeszcze w styczniu. Niestety nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia..
Nad Zatoką Meksykańską tworzy się huragan, który już wkrótce zagrozi życiu setkom ludzi. W przybrzeżnym miasteczku w stanie Missisipi czternastoletnia Esch i jej trzej bracia próbują zebrać...