Opinie użytkownika
Wyobraźcie sobie ekstremalnie idealne życie, w którym otrzymujecie punkty - za dosłownie wszystko. Nienaganną fryzurę, idealne dziecko, które można poprawić, gdyby okazało się, że jednak nie spełnia oczekiwań, za sex, zawód jaki wykonujecie, ludzi z którymi utrzymujecie stosunki rożnego typu ;) itd. Życie, w którym staracie się żeby wszystko było jak od linijki, według tego...
więcej Pokaż mimo to„Emma” jest kolejnym dziełem wybitnie uzdolnionej Jane Austen. Pisarkę cechuje z całą pewnością humor, który chętnie wplata w wydarzenia, intrygi, w które uwikłani są bohaterowie jej powieści. Jeżeli chodzi o tę pozycję, to mnie osobiście strasznie zamęczyła. Po przeczytaniu „Dumy i uprzedzenia”, byłam tak pozytywnie nastawiona ale „Emma” ostudziła skutecznie mój zapał....
więcej Pokaż mimo to„Chirurg” Tess Gerritsen jest bardzo krwawym kryminałem, może nie leje się strumieniami ale jest jej dość sporo. Akcja generalnie toczy się w Bostonie, w którym to dochodzi do serii brutalnych gwałtów oraz morderstw. Policjanci mają do czynienia z prawdziwym psychopatycznym umysłem, który działa w skupieni, zachowując przy tym zimną krew i nie popełniając błędów. Sprawa...
więcej Pokaż mimo to
„Jest prawdą powszechnie znaną, że samotnemu a bogatemu mężczyźnie brak do szczęścia tylko żony.”
Jane Austen jest niekwestionowaną mistrzynią gatunku. „Duma i uprzedzenie” jest bardzo barwną powieścią. Odnosi się niesamowicie do czasów obecnych, zawiera w sobie tyle ironii, dobrego humoru, podtekstów. Wspaniale przedstawia jak to w życiu ważne są koneksje oraz majątki....
„Bez słów” jest przepiękną historią miłosną jednak nie tylko. Autorka baaardzo zręcznie, przeplata między wersami istotne w życiu wartości jakimi są: wiara w drugiego człowieka oraz samego siebie, silna i niezłamana. Miłość czysta, wierna, bezgraniczna , dodająca otuchy, a przy okazji wpędzająca niemalże do grobu. Zazdrość i nienawiść, które potrafią w mgnieniu oka obrócić...
więcej Pokaż mimo to„Krawcowa z Dachau” jest książką o miłości, zdradzie, bólu i wierze w czasach wojny. Młodziutka Ada, pragnie za wszelką cenę być kimś. Uczęszcza na lekcje mowy, jest niezwykle utalentowaną krawcową, a w dodatku, doskonale zdaje sobie sprawę ze swojego daru. Pech chce, że przyszło jej urodzić się w biednej rodzinie i mieszkać w mało zamożnej okolicy. Panna Vaugham (jest to...
więcej Pokaż mimo to
Ostrzegam, moja opinia jest tak chaotyczna jak książka, o której ona jest :) Wybaczcie ale naprawdę nie potrafiłam się odnaleźć w tym całym chaosie:(
„Nieodnaleziona” to książka, o której już chyba każdy słyszał, a jeśli nie to na pewno usłyszy.
Zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami oraz opisem, sięgnęłam po to cudo i powiem szczerze, że jestem zawiedziona. Mróz jak...
„TRĄF TRĄF MISIA BELA” to drugi tom, opowiadający o życiu i pracy młodej reporterki Witeckiej. Marta odnosi sukces, po napisaniu książki o miasteczku Mile (tym z pierwszego tomu „Tysiąc”). Dzięki czemu staje się bardziej rozpoznawalna co nie do końca jest dla niej dobre…
Akcja w tej części toczy się dwutorowo, gdzie mieszają się wspominki 1984 z , z wydarzeniami z roku 2014...
"Wydaje nam się, że chcemy poznać prawdę, ale w rzeczywistości interesuje nas tylko ta jej wersja, która nam pasuje. Taka już jest ludzka natura. Zadajemy pytania i mamy nadzieję, że usłyszymy odpowiedzi, które chcemy usłyszeć. Problem w tym, że prawdy nie można sobie wybrać. Prawda ma to do siebie, że po prostu jest. Można jedynie dokonać wyboru, czy w nią wierzyć, czy...
więcej Pokaż mimo to
„To jest miejsce, w którym śmierć się cieszy, mogąc pomóc żywym”
„Piętno” to 4 tom serii Will Trent. W tej części akcja toczy się w Hrabstwie Grant, gdzie w lodowatych wodach jeziora, zostaje odnalezione ciało młodej dziewczyny. Wszystkie tropy, początkowo wskazują na samobójstwo. Jednak bardzo szybko następuję nieoczekiwany zwrot akcji i staje się jasne, że było to...
„Należę do niej. Oddaję się jej, by mogła mi się zwierzać, by mogła się żalić, by mogła ze mną świętować, by mogła się rozwijać, by mogła pokazać mi swoją siłę. Jestem, by unieść jej wrażliwość, by śmiać się z nią i płakać. By ją kochać. I być przez nią kochanym. Jestem jej.”
„Franco” to trzeci tom trylogii K.Holden, w której mamy okazję bliżej poznać się właśnie z im. Jest...
„Geneza” to trzeci tom serii Will Trent.
Co wspólnego mają ze sobą atrakcyjne, bogate oraz obsesyjnie pedantyczne kobiety?
Na to pytanie odpowiedzi szukać będzie agent Will oraz jego partnerka Faith. Zmierzą się z okrutną zbrodnią, psychopatycznym umysłem, który jest niezwykle przenikliwy.
W tej części pojawia się nawiązanie do poprzedniego cyklu Hrabstwo Grant. Jedną...
"-Lily-mówi z naciskiem. - Nie ma czegoś takiego jak źli ludzie. Po prostu wszyscy czasami robimy złe rzeczy. Otwieram usta żeby coś powiedzieć, ale po jego słowach milknę. ,,Po prostu wszyscy czasami robimy złe rzeczy". W pewnym sensie to chyba prawda. Nikt nie jest wyłącznie zły albo wyłącznie dobry. Niektórzy muszą bardziej się starać, by zdusić w sobie zło."
Colleen...
„Człowiek, który widział więcej”, to historia młodego Augustina, który pracuje jako stażysta, w brukowcu „Demain”. Jego szef to prawdziwy tyran, który traktuje go z góry, nie szczędząc mu przy tym słów. Jednak to tylko wierzchołek góry lodowej. Młody stażysta nie dojada, ponieważ go na to nie stać, pracuje za darmo, dostając najgorsze zlecenia. Dodatkowo ma dar widzenia...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTęczowa autorka jak zawsze w formie. "Nie poddawaj się", to świetna opowieść o przyjaźni, miłości i walce, a to wszystko okraszone magią, która wierzcie lub nie, istnieje naprawdę. Rainbow opowiada o losach 3, a w zasadzie 4 przyjaciół, którzy muszą zmierzyć się z "potężną" magią, a także swoim słabościami. Kiedy w powietrzy zaczyna unosić się magiczny Woal,a zmarli...
więcej Pokaż mimo to10 tom sagi o Fjalbace, jest wg mnie najmocniejszy. Autorka standardowo opisuje teraźniejsze losy bohaterów, wydarzenia sprzed 30 lat i uwaga przenosi nas aż do 1672 roku, kiedy to wierzono w czarownice. Moim zdaniem książka bezlitośnie uderza w słabe punkty Szwecji ale nie tylko. W sposób niezwykle inteligenty oraz trafiający do czytelnika opisuje aktualne wydarzenia...
więcej Pokaż mimo toBardzo wstrząsająca lektura. Nie mogłam uwierzyć, że takie praktyki, jakie zostały opisane w tej książce mają miejsce. Zgwałcona kobieta, która po przemyśleniach dochodzi do wniosku, że sobie zasłużyła. Zamordowanie chłopców, tłumaczone tym, że nie wiadomo na kogo by wyrośli. Ale co najbardziej przyprawiło mnie o gęsią skórkę i skręt żołądka, to traktowanie dzieci, przez...
więcej Pokaż mimo to
Uwielbiam Christie. Za jej knucie intryg, kreowanie miejsc zbrodni, a przede wszystkim tajemniczość, potrafi tak zwodzić czytelnika, że do ostatnich stron nie jest się pewnym, kto zabił. Choć podstawia nam pod nos rozwiązanie, za pośrednictwem poszlak, łatwo się pogubić, kiedy bohaterzy to urodzeni kłamcy.
Detektyw Poirot ma czujne oko oraz wyśmienity zmysł obserwacji, to...
Karin powraca w wielkim stylu i z przytupem. Tryptyk otwiera kolejną serię Will Trent. Fabuła rozwija się dynamicznie, szkoda tylko, że już od samego początku wiedziałam, kto stoi za morderstwami. Karin potrafi tak zaciekawić czytelnika,że ten chce więcej i więcej.
W tej części zabiera nas do niezbyt ciekawych dzielnic, ukazuje życie w więziennej celi, czytając zmagamy się...
'A teraz znów odczuwa pragnienie. Tak jak ten, który krąży na zewnątrz. To ich pragnienie jest jak pożar. Właśnie dlatego mówi się o gaszeniu pragnienia. Dopóki się go nie ugasi, będzie pochłaniać wszystko, z czym tylko się zetknie.' str. 156.
Ostatnio przeczytałam 11 tom z cyklu z komisarzem Harrym Hole. Jest oczarowana! Nesbo to niekwestionowany mistrz intryg oraz...