Opinie użytkownika
,,Moonshine Kiss” to już trzecia część serii, którą kocham od samego początku i historia, której najbardziej oczekiwałam. Losy Cassidy Tucker i Bowiego Bodina zafascynowały mnie na samym początku w ,,Whiskey Chaser” a ,,Sidecar Crush” tylko spotęgowało moją ciekawość. Przecież dwójka ludzi, którzy od dzieciństwa się przyjaźnią i wzajemnie w sobie podkochują, musi stanowić...
więcej Pokaż mimo to
Seria ,,More” to książki, które czytam, by przez chwilę miło spędzić czas, a potem tak po prostu o nich zapomnieć. Jak poprzednie tomy ,,The most 3” było przyjemną odskocznią od świata i oderwaniem się od jakichś gorących romansów, jednak niczym więcej. Znowu nie znalazłam niczego, co choć na chwilę dłużej mogłoby zostać w mojej pamięci.
Nie mogę zaprzeczyć, że styl...
Do momentu aż nie sięgnęłam po ,,Dream a Little Dream of Me”, nie wiedziałam, jak strasznie tęskniłam za książkami Julki. Za jej fantastycznym stylem pisania, dreszczykiem emocji, który zawsze towarzyszy mi przy czytaniu historii spod jej pióra, za bohaterami, w których w każdej pozycji znajduję cząstkę siebie.
Najnowsza książka Julki to spin off dylogii ,,Gods of law” i...
Chcecie wiedzieć, jak się czuję po skończeniu ,,I wanna fall. Bridge side”? Jakby ktoś zabrał mi duszę. Myśli, mowę i całą mnie. Jakby ktoś zabrał mi wszystko z mojej głowy, bo po skończeniu ,,I wanna fall” jest tam tylko pustka.
Poważnie, pierwszy raz od dawna jakaś książka w takim stopniu wyssała ze mnie wszystkie emocje, uczucia i myśli. Dosłownie wszystko. Pierwszy raz...
Wydawnictwo Yana odkąd pojawiło się na rynku wydawniczym, każdą swoją nową premierą przyciąga czytelników jeszcze bardziej. Ja zdecydowałam się rozpocząć przygodę z ich działalnością książką Grace Reilly i był to znakomity wybór, bowiem teraz ich premiery będę pochłaniać nałogowo.
,,Pierwsza próba” to znakomita pozycja dla fanów amerykańskiego footballu, dziennikarstwa,...
Niezwykle smutno jest pisać recenzje finałowego tomu trylogii, którą pokochało się do tego stopnia, że rozstanie z nią powoduje wzruszenie i okropną rozpacz. Minął rok od rozpoczęcia mojej przygody z Dunbridge Academy i był to rok, w którym chwile spędzone z bohaterami akademii zaliczam do naprawdę miłych, emocjonujących i przyjemnych. Wielka szkoda, że seria nie ma więcej...
więcej Pokaż mimo to
Książki Joanny Wiśniewskiej ciekawiły mnie, odkąd tylko jej nazwisko pojawiło się na rynku wydawniczym. Dość długo zbierałam się, by sięgnąć po jedną z jej pozycji, ale kiedy wreszcie to zrobiłam, przekonałam się, że jej pióro nie zagości więcej na moich półkach.
Strasznie się zawiodłam czytając ,,Dancing with the devil”. Książka wcale nie jest długa, a dłużyła mi się w...
recenzja zawiera spojlery, niezbędne do uzasadnienia mojej opinii!
Długo zastanawiałam się, czy wstawianie tej recenzji, zwłaszcza że będzie ona bardzo krytyczna, ma w ogóle jakikolwiek sens, ale fakt, że od skończenia ,,Dark Heart” minęło już sporo czasu, a mi nadal przewijają się niektóre fragmenty z książki, przekonała mnie do podzielenia się z wami moją...
Kilka godzin po skończeniu ,,Nieustępliwego szefa” z ręką na sercu mogę przyznać, że seria ,,Braci Stone” była najlepszymi romansami, jakie znalazły się na mojej półce tego roku. I jeżeli zadacie mi pytanie: Gabriel czy Aaron, mam nadzieję, że lubicie ciszę.
Po fenomenalnym ,,Upartym prezesie”, wiedziałam, że Agnieszka Bruckner należy do autorek, którym bardzo...
Książka ,,To tylko układ”, mimo świetnej okładki, opisu i motywów, jest kolejną pozycją, których na rynku czytelniczych jest już masa. Zaczynając pozycję, spodziewałam się raczej bardziej porywającej lektury z masą zwrotów akcji i bohaterami, którzy zaskarbią sobie moje serce, ale dostałam książkę, która zagubiła się wśród tych, które już czytałam.
Zdradzona przez faceta...
Debiutu Weroniki Nowak byłam bardzo ciekawa, odkąd pojawiła się tylko informacja o wydaniu książki. Motywy pozycji, opis, jak i sam jej wygląd strasznie mnie zachęciły, dlatego bez zastanowienia chciałam ją jak najszybciej przeczytać. Ale cóż... kiedy tylko przeczytałam pierwsze strony, od razu wiedziałam, że z ,,When I met you” nie znajdziemy wspólnego języka, a mnie czeka...
więcej Pokaż mimo to
Weronikę Schmidt znam już z trylogii ,,Moon”, która zawładnęła sercami wielu czytelników, w tym w pewnym stopniu, moim. Kiedy więc trafiła się okazja do przeczytania jej kolejnej książki, tym razem z wątkiem tańca i enemines to lovers, nie było mowy, bym przegapiła taką pozycję.
,,You soften me” zaintrygowało mnie już na wattpadzie, więc kiedy pojawiła się informacja o...
O ,,Emily w Paryżu" z ręką na sercu mogę powiedzieć jedno: jest to najbardziej urocza książka, jaką przeczytałam w tym roku. Jej vibe zagubionej, ale nigdy się nie poddawającej amerykanki podbijającej Paryż, jest wręcz idealny na wieczory, które chcemy spędzić z ciepłą herbatą.
Niestety nie oglądałam jeszcze serialu, więc nie mogę ocenić książki pod względem odwzorowania....
Mimo że wobec wcześniejszego tomu miałam kilka, ale, zakończenie ,,Wyceny" zupełnie mnie zaskoczyło i nie było opcji, bym nie sięgnęła po kontynuację losów Cassie i Gabriela.
,,Zapłata" zapowiadała się bardzo dobrze. Pomimo że nadal nie umiałam się przekonać do relacji bohaterów z powodu ich sposobu poznania i rozwinięcia uczuć, książkę czytało mi się bardzo płynnie i...
Miłość do Dunbridge Academy zaszczepili we mnie Emma i Henry w pierwszym tomie, więc zakochanie się w historii ich przyjaciół było tylko kwestią czasu. Przyjaźń Tori i Charles'a zaintrygowała mnie już w poprzednim tomie, i podświadomie wiedziałam, że ich relacja niedługo przerodzi się w coś więcej, ale szczerze mówiąc, o tym, że to o nich będzie następna historia,...
więcej Pokaż mimo to
Z Lucy Score i Claire Kingsley znam się odkąd pokochałam ich duet w Whiskey Chaser. To tam zafascynowały mnie tajemniczym miasteczkiem Bootleg Spierings i sprawiły, że ze społecznością tej małej miejscowości związałam się na bardzo długo.
,,Sidecar Crush" to kolejny tom przygód rodziny Bodinów, podczas których następne z rodzeństwa przeżywa rozmaite rozterki miłosne. Leah...
Przygodę z Ludką Skrzydlewską rozpoczęłam od fenomenalnego ,,Przeczucia", przez które wiedziałam, że pióro autorki już nigdy mnie nie zawiedzie. ,,Gbur w raju" to kolejna jej powieść, przez którą miło spędziłam czas z gadatliwą Mackenzie i gburowatym Harrisonem.
Słoneczne Hawaje, plaża, motyw grumpy x sunsine i do tego jeszcze he fell first sprawiły, że zupełnie...
Połączenie twardo stąpającej po ziemi pani mecenas, która broni prawa z szefem mafii, który to prawo łamie, zwiastowało naprawdę dobry romans, obok którego nie mogłam przejść obojętnie.
Nie mogę zarzuć tej książce braku oryginalności fabuły, bo przeczytałam wiele książek i jeszcze nigdy nie spotkałam się z pomysłem połączenia silnej, odważnej kobiety z przystojnym i...
,,Winter Flower" to skarbnica wszystkiego, czego szukam w książkach. Oryginalni bohaterowie, którzy niepostrzeżenie zakradają się do serca czytelnika, nieprzewidywalna w żadnym stopniu fabuła, która zaskakuje na każdym kroku, przyjemny, a przede wszystkim mądry styl pisania. W kolejnej fenomenalnej książce Julki znalazłam multum fragmentów, przez które musiałam się na...
więcej Pokaż mimo toSzczerze powiedziawszy, gdyby nie jedna z patronek (tak, linka, to o tobie) i jej ciągłe namawianie mnie do sięgnięcia po ,,Upartego prezesa" raczej nie zdecydowałabym się na przeczytanie książki. Na szczęście po jej namowach zapoznałam się z opisem i motywami, po których stwierdziłam, że losy Emily i Gabriela mogą być wcale nie takie złe, i tak o to jestem tutaj, by...
więcej Pokaż mimo to