-
ArtykułyBieszczady i tropy. Niedźwiedzia? Nie – Aleksandra FredryRemigiusz Koziński3
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 26 kwietnia 2024LubimyCzytać293
-
ArtykułySzpiegowskie intrygi najwyższej próby – wywiad z Robertem Michniewiczem, autorem „Doliny szpiegów”Marcin Waincetel6
-
ArtykułyWyślij recenzję i wygraj egzemplarz „Ciekawscy. Jurajska draka” Michała ŁuczyńskiegoLubimyCzytać2
Biblioteczka
2024-04-25
2024-04-24
How Does It Feel? - Jeneane O'Riley - 3,75/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
Jeśli szukacie jednocześnie czegoś dobrze znanego ale w całkowicie nowej, mrocznej i momentami nawet odpychającej odsłonie ta książka będzie dla was.
To nie jest słodka, idealna historia. Callie będąc w trakcie swojego małego dochodzenia przypadkiem trafia do krainy Elfów i powiedzmy, że nie zostaje tam miłe przywitana.
Mendax elficki książe, to tak ciekawa postać, że dla niego totalnie straciłam głowę. Nie jest on typem romantyka i czarusia. Jest wręcz pochłonięty mrokiem, brutalnością i obsesją. A jego relacja z główną bohaterką to kolejny ciekawy aspekt. To było niczym rodeo emocjonalne ale za to jakie ciekawe. Jeśli szukacie tutaj miłości to się naprawdę rozczarujecie.
Świat pełen intryg, toksyczności i pasji to mieszanka wybuchowa, która zadziała na mnie jak miodek na misia. Książka sama w sobie była intrygująco napisana. Język i styl nie każdemu podpisują tak samo jak ta historia ale ja jestem kupiona. Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to do głównej bohaterki, bo były momenty gdy mnie irytowała ,bądź kompletnie nie rozumiałam jej niektórych działań. Momentami też było jednak czuć, że jest to pierwszy tom do czegoś większego.
To naprawdę wciągająca historia ale musicie pamiętać to nie jest książka dla wrażliwych. W tej historii istoty, które tak wiele z nas pokochało z innych książek nie są tylko piękne ale też brutalne i naprawdę przerażające, a granica pomiędzy dobrem i złem dla nich tak naprawdę nie istnieję. A to zakończenie, na już potrzebuje kontynuacji, mimo tych kilku wad.
How Does It Feel? - Jeneane O'Riley - 3,75/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
Jeśli szukacie jednocześnie czegoś dobrze znanego ale w całkowicie nowej, mrocznej i momentami nawet odpychającej odsłonie ta książka będzie dla was.
To nie jest słodka, idealna historia. Callie będąc w trakcie swojego małego dochodzenia przypadkiem trafia do krainy Elfów i...
2024-04-19
Czterech Ojców River Conway - Milena Grabowska - 4,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwo.beya ]
Bardzo rzadko czytałam coś na wattpadzie po skończeniu Hell. Ta książka była jedną z tych wyjątków. Dlatego mniej więcej wiedziałam czego się moge spodziewać.
River Conway jest wychowywana przez czterech najlepszych przyjaciół, których każdego traktuje jak ojca, mimo tego że tylko jeden jest tym biologicznym.
Możecie sobie tylko wyobrazić jak wyglądało jej życie dotychczas. Otoczona przez mężczyzn bez kobiecego wzorca.
Relacja głównej bohaterki i jej ojców była jak miód na moje serce. Z każdym wyglądała ona trochę inaczej ale i tak dało się wysnuć podobne wnioski. Dla swojej córki zrobiliby wszystko, no może jedynie nie dali odpowiedzi na pytanie, które dręczy River. Dlaczego jej matką ją porzuciła jak była malutka i oddała do domu dziecka.
Nowa szkoła, nowy znajomi, nowe podejście do świata i niespodziewane uczucie. Jak we wszystkich tego typu historiach musiał pojawić się wątek romantyczny jednak nie sprawiał on, że książka się skupiała tylko na nim.
Wspaniałe napisana książka, prostym ale intrygującym językiem, a zakończenie sprawiło, że już nie mogę się doczekać kontynuacji.
Czterech Ojców River Conway - Milena Grabowska - 4,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwo.beya ]
Bardzo rzadko czytałam coś na wattpadzie po skończeniu Hell. Ta książka była jedną z tych wyjątków. Dlatego mniej więcej wiedziałam czego się moge spodziewać.
River Conway jest wychowywana przez czterech najlepszych przyjaciół, których każdego traktuje jak ojca, mimo tego...
2024-04-13
Projekt HappyHead - Josh Silver - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwo_time4ya ]
Książka, która swoim klimatem wywoływała u mnie dreszcze. Z pewnością jest to ważna historia, która dużo wnosi swoimi poglądami i zachowaniami. Książka w której nic nie było takie, jak opisywano i jak powinno być.
HappyHead miało naprawić stu nastoletnich uczestników tego projektu. Sebastian bym jednym z nich.
Mimo tego, że książka jest reklamowana jako dystopią z reprezentacją mlm to mimo wszystko inaczej bym ją określiła. To książka o smutku, rozczarowaniu, presji i walce.
Te sto osób miało być szczęśliwe bez względu na wszystko, co mnie ogromnie frustruwało. Sam pomysł był niezwykły i ten klimat też zasłużył na wyróżnienie i to na naprawdę duże, jednak nie mogę nic poradzić na to, że nie polubiłam tych bohaterów bo mnie strasznie irytowali. Może to kwestia ich zachowania czy sposobu myślenia, ale po prostu byłam dla nich na nie, ale mimo tego ogromnie im współczułam.
Muszę też przyznać, że język w jakim została podana nam ta historia był naprawdę przyjemny, a przynajmniej na tyle na ile pozwalały na to opisywane tematy. Czuć było wszystkie te emocję co dodawało tej książce pewnego rodzaju realności, dzięki czemu jeszcze bardziej angażowało się w tę historię.
Przez to książka wyszła mniej więcej na równi, bo klimat i pomysł były genialne ale bohaterowie średni. Jednak zachęcam do sięgnięcia po tę pozycję bo może was ona zaskoczyć swoją unikatowością i treatywnością.
Projekt HappyHead - Josh Silver - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwo_time4ya ]
Książka, która swoim klimatem wywoływała u mnie dreszcze. Z pewnością jest to ważna historia, która dużo wnosi swoimi poglądami i zachowaniami. Książka w której nic nie było takie, jak opisywano i jak powinno być.
HappyHead miało naprawić stu nastoletnich uczestników tego projektu....
2024-03-31
Znienawidzony - Cora Brent - 4,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwoale ]
Dani to dziewczyna która w życiu przeszła naprawdę wiele. A gdy w jej życiu pojawiło się trzech chłopaków, którzy pokazali jej swoje otoczenie, styl życia i całą otoczkę jaka za tym idzie, ona wiedziała, że będą z tego nie lada kłopoty.
Ta książka mnie niezwykle intrygowała. Dwie ramy czasowe. Jedna to przeszłość i wydarzenia z ośmiu lat do tyłu gdy chodzili jeszcze do elitarnej szkoły i teraźniejszość gdy Gage wyjechał.
To nie była zwykła i lekka książka o miłości. Mamy bohaterów, którzy mają za sobą wiele traumatycznych przeżyć. Każde z nich jest pokrzywdzone a przez to potrafią ranić siebie nawzajem. Naprawdę każdy w z tych bohaterów ma jakąś przeszłość i to niezbyt przyjemną.
Kompletnie nie wiem co aż tak bardzo mi się spodobało. Czy męscy bohaterowie, którzy mają coś więcej w sobie niż to co widzi się na pierwszy rzut oka, czy może główna bohaterka która mimo wielu przeszkód wciąż się nie poddaję i walczy o siebie.
Oczywiście relacje jakie panowały w tej książce to istna bomba, która gdy tylko wybuchnie strasznie namiesza. Ta książka to masa przeróżnych emocji i napięcia. Widać i czuć tą chemię, ale też ból jaki za sobą niesie.
Moim zachwytem był też styl w jakim napisana została ta książka. Dosłownie się przez nią płynęło i nie mogłam jej odłożyć nawet na chwilę bo tak bardzo mnie do niej ciągnęło.
To nie będzie książka dla każdego, jednak gdy wam przypadnie do gustu, to już po was, zachwytu murowany, a wraz z nim oczekiwanie kolejnej części bo wiem, że będzie się działo wcale nie tak mało, bo z pewnością nie będzie to łatwa lektura.
Znienawidzony - Cora Brent - 4,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwoale ]
Dani to dziewczyna która w życiu przeszła naprawdę wiele. A gdy w jej życiu pojawiło się trzech chłopaków, którzy pokazali jej swoje otoczenie, styl życia i całą otoczkę jaka za tym idzie, ona wiedziała, że będą z tego nie lada kłopoty.
Ta książka mnie niezwykle intrygowała. Dwie ramy czasowe....
2024-03-27
Miasto gwiezdnego pyłu - Georgia Summers - 1,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
Nawet nie wiecie jak bardzo czekałam na nią. Ta książka miałam tak wielki potencjał, że aż mnie to teraz boli, gdy jestem po jej lekturze. Tajemnicza klątwa, przez którą główna bohaterka nie miała matki, wychowywana przez wuja, w izolacji bez żadnego wyjaśnienia.
Jestem zwolenniczką wielu perspektyw w książkach bo one często dają nam tak różne punkty widzenia, że historia staje się o wiele ciekawsza, w tym przypadku wydaje mi się, że był to strzał w kolano. Za dużo informacji, które zamiast zaciekawić czytelnika, wynudzały natłokiem faktów, które sprawiały, że była to monotonna przeprawa.
Może przez taką ilość bohaterów nie byłam w stanie się porządnie zaangażować w historie i zżyć z bohaterami, albo po prostu skakanie z kwiatka na kwiatek ograbiło nas z zaskoczenia i tajemnicy. Fakt, że ci bohaterowie non stop działali mi na nerwy nie polepszał sytuacji.
Główna bohaterka była dla mnie nie do polubienia i przez jej podejście do sytuacji, jak i myśli oraz decyzję, które podejmowała. Ta dziewczyna była tak bardzo naiwna i lekkomyślna, że nie wierzyłam aby była po dwudziestce.
Fabularnie ta książka mogła być naprawdę ciekawa i dobra, ale coś przy wykonaniu nie wyszło. Nie czułam żadnych emocji, tak jakbym czytała ją przez mgłę. Żaden z tych bohaterów tak naprawdę nie wzbudził ani mojej sympatii ani ciekawości co było gwoździem do trumny.
Do samego końca żywiłam nadzieję, że może nagle stanie się coś co jakimś cudem poprawi rokowania tej pozycji. Niestety moje ogromne nadzieję poległy, pocieszam się faktem, że czytało mi się ją szybko więc nie straciłam aż tak dużo czasu.
Miasto gwiezdnego pyłu - Georgia Summers - 1,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
Nawet nie wiecie jak bardzo czekałam na nią. Ta książka miałam tak wielki potencjał, że aż mnie to teraz boli, gdy jestem po jej lekturze. Tajemnicza klątwa, przez którą główna bohaterka nie miała matki, wychowywana przez wuja, w izolacji bez żadnego wyjaśnienia.
Jestem...
2024-03-25
Zło rozkwita wiosną - Agatha Christie - 3/5 ✨
[ współpraca reklamowa @agathachristiepolska
@wydawnictwo_dolnoslaskie ]
Wiosenny zbiór opowiadań z genialnymi detektywami. Nie tylko spotykamy Pannę Marple i Herkulesa Poirota ale też nowe postacie, a przynajmniej nowe dla mnie Tommy i Tuppence.
Do tej pory nie czytałam nigdy zbioru opowiadań od tej autorki, więc było to moje pierwsze spotkanie z tą formą w jej wykonaniu.
I jak mam być szczera było to zdecydowanie ciekawe doświadczenie ale chyba nie dla mnie. Nie zrozumcie mnie źle, bawiłam się naprawdę dobrze, ale książki Christie są już same w sobie krótkie, a kilkanaście opowiadań to już wyższy poziom.
Po prostu było za mało treści i tego,, mięsa " w opowiadaniach abym mogła wystarczająco się zżyć z bohaterami i zaciekawić, bo zanim się obejrzałam to był już koniec.
Nie była to zła książka, tylko po prostu jak się okazało ta forma nie było dla mnie. Jednak zachęcam was do sięgnięcia po nią bo może akurat wy pokochacie opowiadania spod jej pióra.
Co muszę przyznać jak zawsze w przypadku tej autorki ,czytało mi się ją szybko i przyjemnie. Byłam ciekawa co będzie dalej i czym mnie autorka zaskoczony jeszcze w dalszej części.
Oczywiście jak to bywa w zbiorach opowiadań byłe te gorsze i lepsze jednak po skończeniu całości i tak wychodzi mniej więcej na równi, co też plasuje, bo czasami różnie bywa przy opowiadaniach.
Fakt, że te wydania są niezwykle przyjemne dla oka też motywuję do czytania i zbierania tej kolekcji.
Zło rozkwita wiosną - Agatha Christie - 3/5 ✨
[ współpraca reklamowa @agathachristiepolska
@wydawnictwo_dolnoslaskie ]
Wiosenny zbiór opowiadań z genialnymi detektywami. Nie tylko spotykamy Pannę Marple i Herkulesa Poirota ale też nowe postacie, a przynajmniej nowe dla mnie Tommy i Tuppence.
Do tej pory nie czytałam nigdy zbioru opowiadań od tej autorki, więc było to...
2024-03-23
All in. Serce ze szkła - Emma Scott - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @mustread.wydawnictwo ]
To jedna z tych historii, której lektury się ogromnie bałam. Widziałam masę recenzji, a każda z nich mimo wysokich ocen nie wróżyła mi przyjemnej i lekkiej przeprawy.
Kacey jest gitarzystką, która ucieka w alkohol, aby zapomnieć o świecie w którym nie może się odnaleźć. Jonathan natomiast jest artystą, który bardzo chcę zostawić po sobie pamiątkę, gdy już go zabraknie.
Mimo bardzo ciekawych bohaterów, którzy jako dwie osobne postacie, wzbudziły moją sympatię i kibicowałam im aby wyszli na prosto i zdobyli to czego pragną, wciąż miałam jedno ale.
A mianowicie wątek romantyczny, który kompletnie mi tutaj nie zagrał. Nie czułam chemii między nimi, i mimo wielkiego sparcia jakim byli dla siebie nawzajem, ja osobiście wolałabym jakby zostali przyjaciółmi, lub niespełnionymi kochankami.
Co jest zdecydowanie na plus nie było ani jednej sceny w której by mnie irytowali, co uważam, że dużo mówi jak dobrze zostali wykreowani.
Cała książka, jest przepełniona smutkiem i cierpieniem. My jako czytelnicy wiemy jak to się skończy, a mimo tego czytamy dalej aby dręczyć własne serce.
To była piękna historia i naprawdę dobrze napisana, gdyby wątek romantyczny został inaczej zrobiony, książka byłaby moim wielkim zachwytem.
Przygotujcie chusteczki bo ta pozycja sprawi, że wylejecie sporo łez. A na wieczór czy dwa przeniesiecie się do świata, w którym wciąż będziecie mieć nadzieję, na szczęśliwe zakończenie dla tej dwójki, bo tak bardzo zasługują na szczęście.
All in. Serce ze szkła - Emma Scott - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @mustread.wydawnictwo ]
To jedna z tych historii, której lektury się ogromnie bałam. Widziałam masę recenzji, a każda z nich mimo wysokich ocen nie wróżyła mi przyjemnej i lekkiej przeprawy.
Kacey jest gitarzystką, która ucieka w alkohol, aby zapomnieć o świecie w którym nie może się odnaleźć. Jonathan...
2024-03-19
Desire of Defense - 2,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa ]
Już od pierwszych stron dociera do czytelnika jak samotni i smutni są główni bohaterowie. Jak bardzo życie dało im w kość i jak próbują się odnaleźć w swoich obecnych sytuacjach życiowych.
Mitch czyli główny męski bohater ukrywa swoje cierpienie i popękane serce za warstwą agresji, pyskówek i bójek. Nie jest ulubieńcem fanów swojej drużyny, jest czarną owcą w ich zespole. Przez podjęte decyzje tak trafia na brata głównej bohaterki Andie, nastoletniego brata Noah. Rodzeństwo straciło kilka miesięcy temu rodziców i tak się stało, że Andie musiała się zaopiekować sporo młodszym bratem łącząc bycie zastępczym rodzicem i pracą pielęgniarki.
Osobiście uważam, że relacja romantyczna nie była zbyt interesująca. Jakoś nie czułam tego czegoś między nimi. Może to wina braku chemii albo tego, że życie ich nie oszczędzało, ale po prostu nie pasowali mi oni do siebie.
Za to naprawdę ciekawym wątkiem był ten łączący głównych bohaterów i Noah. W jakiś sposób zawsze sceny gdzie byli oni razem poruszały moje serce i jednocześnie skakało ono radości oraz ściskało się boleśnie.
Książka na pewno nie jest zła, tylko po prostu nie dla mnie, bo nie byłam w stanie uwierzyć w ten wątek romantyczny, który był jednak główną osią fabuły.
Desire of Defense - 2,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa ]
Już od pierwszych stron dociera do czytelnika jak samotni i smutni są główni bohaterowie. Jak bardzo życie dało im w kość i jak próbują się odnaleźć w swoich obecnych sytuacjach życiowych.
Mitch czyli główny męski bohater ukrywa swoje cierpienie i popękane serce za warstwą agresji, pyskówek i bójek. Nie jest ulubieńcem...
2024-03-15
Fallen Princess - Mona Kasten - 3,75/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
W takim wydaniu jeszcze nie znałam tej autorki. Fantastyka z romansem plus Mona Kasten równa się dobra zabawa.
Genialne czytało mi się o tym jak główna bohaterka Zoey musi się odnaleźć w tym nowym świecie w, którym się znalazła. Miała mieć dar uzdrawiania tak jak jej matka, jednak gdy przewidziała śmierć pewnego chłopaka, wszystko stanęło na głowie.
Bardzo dobry i dość szablonowy wątek romantyczny, który wydawał mi się bardzo delikatny jak na Mone, która w mojej głowie pisze raczej takie dość burzliwe i namiętne romanse, ale może to była kwestia tego, że jest to pierwszy tom i wszystko dopiero przed nami.
Bardzo podobała mi się w tej książce rola jaką odegrała ta strona magiczna. Wydaje mi się, że jest mało książek typowo o takich istotach jaką jest Zoey, albo przynajmniej ja nigdy nie czytałam o banshee. Moje serce wręcz się radowało, gdy zamiast skupiać się na wątku romantycznym, był poruszany ten temat.
Książka idealnie wpasowała się w klimat Dark Academy, który naprawdę momentami sprawiał, że miałam ciarki na plecach.
Zdecydowanie było wyczuwalne, że jest to pierwszy tom z serii, wiele nie rozwiązanych wątków, które na koniec zostawiły nas z jeszcze większą ilością pytań. Na sto procent sięgnę po kolejną część, bo nawet się nie spodziewałam jak bardzo mnie ta książka zaangażuje, w szczególności w ten magiczno - kryminalny aspekt.
Fallen Princess - Mona Kasten - 3,75/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
W takim wydaniu jeszcze nie znałam tej autorki. Fantastyka z romansem plus Mona Kasten równa się dobra zabawa.
Genialne czytało mi się o tym jak główna bohaterka Zoey musi się odnaleźć w tym nowym świecie w, którym się znalazła. Miała mieć dar uzdrawiania tak jak jej matka, jednak gdy...
2024-03-13
Szary płaszcz - Marcin Mortka - 4,25/5 ✨
[ współpraca barterowa ]
Wracamy do serii na której punkcie mam nie małą obsesję. Po raz kolejny przychodzi walczyć Kociołkowi i jego ekipie ze Złem, które czuwa i co najgorsze knuje.
Powrót do nich to jak powrót do domu. Genialny humor, który jest nierozerwalną częścią stylu Pana Mortki. Bohaterowie nie raz powiedzą coś tak wręcz absurdalnego, że śmieje się jak głupia pod nosem i zastanawiam jak autor wpadł na coś tak zabawnego .
W tej części widzimy nie tylko zmagania ekipy do zadań specjalnych ale też między innymi Sarę, która dodaje tej historii drugiej perspektywy z tego bardziej domowego życia Kociołka.
Męscy bohaterowie jak to już u nich bywa pakują się w kłopoty ale przez to widać, że pomimo ulatujących lat, chociaż to jedno się nie zmienia.
Genialna część, mimo tego, że uważam inną za jeszcze lepszą. Czyta się ekspresowo i nie da się oderwać, aż będzie koniec a czytelnik i tak będzie chciał więcej , bo właśnie tak bywa z tymi genialnymi bohaterami.
Szary płaszcz - Marcin Mortka - 4,25/5 ✨
[ współpraca barterowa ]
Wracamy do serii na której punkcie mam nie małą obsesję. Po raz kolejny przychodzi walczyć Kociołkowi i jego ekipie ze Złem, które czuwa i co najgorsze knuje.
Powrót do nich to jak powrót do domu. Genialny humor, który jest nierozerwalną częścią stylu Pana Mortki. Bohaterowie nie raz powiedzą coś tak wręcz...
2024-01-18
Caitlin i Ingrid to ten typ przyjaciółek , które są dla siebie wszystkim. A przynajmniej tak było dopóki jedna z nich została sama.
Absolutnie czytająca za serce pozycja. To ile na niej wylałam łez to nic w porównaniu z pustką jaką czuje po jej skończeniu. Smutek i poczucie osamotnienia to jedno, jednak walka z myślami jakimi zmaga się teraz główna bohaterka, to coś tak strasznego, że nie życzę tego nikomu.
Najważniejsze pytanie i za razem najtrudniejsze, jakie pojawia się na kartach tej powieści to dlaczego? Dlaczego Ingrid postanowiła ją zostawić bez żadnego wyjaśnienia a co najważniejsze czemu jej nie uprzedziła. Nie ostrzega co nadchodzi.
Jedyne co zostało teraz dziewczynie to pamiętnik swojej przyjaciółki, który nie wiadomo czy znalazł się tam przypadkiem, czy dziewczyna chciała aby ona go znalazła.
Czułam całym sobą emocje, które autorka chciała przekazać. Caitlin czuje się niezrozumiana. Nie potrafi wrócić do normalności, bo jak niby ma to zrobić, skoro osoba, która była dla niej jak dodatkowa kończyna postanowiła odebrać sobie życie.
Z jednej z strony gdy ludzie przy niej omijają ten temat odczuwa złość, po przecież jak mogą myśleć, że po czymś takim pójdzie do szkoły jak gdyby nic i będzie się uśmiechać. Z drugiej gdy się troszczą i starają wspierać też jest na nich zła, bo niby jak słowa mają załatać dziurę w sercu, która jest teraz tak wielka.
Nic nie jest w stanie ukoić jej bólu, a ja w to całkowicie uwierzyłam. Te emocje i cała jej wewnetrzna walka, była tak dobrze opisana, że wierzyłam w wszystko co tam było napisane.
Na początku myślałam, że dam jej coś ponad cztery gwiazdki, jednak teraz gdy minęło kilka dni wiem, że dam jej więcej.
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
Caitlin i Ingrid to ten typ przyjaciółek , które są dla siebie wszystkim. A przynajmniej tak było dopóki jedna z nich została sama.
Absolutnie czytająca za serce pozycja. To ile na niej wylałam łez to nic w porównaniu z pustką jaką czuje po jej skończeniu. Smutek i poczucie osamotnienia to jedno, jednak walka z myślami jakimi zmaga się teraz główna bohaterka, to coś tak...
2024-03-11
Stay with Me - Nicole Fiorina - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwopapieroweserca ]
Początkowo gdy czytałam tą książkę, miałam w głowie takie wow co za książka. Teraz już po przeczytaniu mam trochę więcej przemyśleń.
Główni bohaterowie to naprawdę ciekawy temat, bo jakby przyjrzeć się im dokładniej to on będzie tym słoneczkiem a ona ponurakiem..
Ona jest bardzo skomplikowaną bohaterką z trudną przeszłością, która wciąż na nią oddziałuje. Już teraz muszę was ostrzec, że nie będzie to zbyt przyjemna książka.
Mamy tutaj mocno szczegółowo opisane, sceny przeznaczone dla osób, które muszę przyznać, że aż ściskały mnie za serce, bo naprawdę współczułam im.
Mia to naprawdę kłębek sprzecznych ze sobą emocji i co najważniejsze zagubienia. Dziewczyna naprawdę była niepewna i nie wiedziała jak sobie poradzić z tym co się u niej dzieję. Były momenty, gdy mnie to denerwowało, a chwilę później autorka potrafiła sprawić, że namacalne czułam wręcz to wszystko co się dzieje w jej głównie.
Kreacja Ollie była naprawdę ciekawa i mimo tego, że nie polubiłam go jakoś bardzo to naprawdę kibicowałam mu oraz Mii, mimo tego, że wydawało mi się, że to co było między nimi potoczyło się za szybko.
Co do stylu w jakim została napisana, mogło być lepiej, bo trochę ociężale czytało mi się, niektóre fragmenty, ale jako całość wypadło nawet dobrze.
Stay with Me - Nicole Fiorina - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwopapieroweserca ]
Początkowo gdy czytałam tą książkę, miałam w głowie takie wow co za książka. Teraz już po przeczytaniu mam trochę więcej przemyśleń.
Główni bohaterowie to naprawdę ciekawy temat, bo jakby przyjrzeć się im dokładniej to on będzie tym słoneczkiem a ona ponurakiem..
Ona jest bardzo...
2024-03-06
Black Bird Academy. Zabij Mrok - Stella Tack - 4,75/5 ✨
{ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar }
Powiedzieć, że nie wiedziałam na co się porywam to jak nie powiedzieć nic. Książka, która zmiotła mnie z planszy i zostawiła poturbowaną.
Główna bohaterka to istna kopalnia pocisków i świetnych komentarzy, które nie raz potrafią zatkać usta. Dosłownie śmiałam się pod nosem gdy ona zaczynała mówić. Leaf to nie jest typowa główna bohaterka ale totalnie ją pokochacie, tak samo jak jej towarzysza Lore.
Tak facet jest dosłownie w jej ciele itp ale czy mi to przeszkadzało? Totalnie nie. Kocham tego typa. Ma idealne poczucie humoru i wprowadza tak dużo zamieszania, że to jest hit.
Oczywiście jakby było nam mało facetów dostajemy też drugiego, który jest uwaga egzorcystą. On nie podbił tak bardzo mojego serca jak Lore ale może potrzebuje chłopak więcej czasu aby to uczynić.
Klimat Dark akademia, chaos, intrygi i pierwsze poczynania głównej bohaterki w tym nowo poznanym świecie. Ja to totalnie kupiłam, bo nie tylko mamy ciekawych i całkowicie od siebie różnych bohaterów, to na dodatek każdy chce ugrać coś dla siebie.
Masa zwrotów akcji ale i tak największą robotę odgrywa tutaj ten genialny klimat i to, że nie znajdzie się drugiej takiej książki. Może chodzi też o styl autorki. Bo od tej książki nie da się oderwać aż do samego końca. Po prostu siedziałam jak na szpilkach bo byłam tak pełna przeróżnych emocji.
Naprawdę genialna pozycja i to w tak pięknej oprawie. Nic tylko kupić i czytać 🔥
Black Bird Academy. Zabij Mrok - Stella Tack - 4,75/5 ✨
{ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar }
Powiedzieć, że nie wiedziałam na co się porywam to jak nie powiedzieć nic. Książka, która zmiotła mnie z planszy i zostawiła poturbowaną.
Główna bohaterka to istna kopalnia pocisków i świetnych komentarzy, które nie raz potrafią zatkać usta. Dosłownie śmiałam się pod nosem...
Juvenile - Karolina Góra - 2,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa - @editio.red ]
Z początku miałam drobne problemy. Czytało mi się ją szybko ale nie mogłam się za bardzo zaangażować i pokochać tych bohaterów. Nie mogłam zrozumieć co dokładnie mi przeszkadzało bo książka sama w sobie była naprawdę w porządku. Po jej skończeniu wreszcie zrozumiałam co to był za problem.
Niall to trzydziestoletni wspólnik ojca głównej bohaterki. Oczywiście Caroline jest dla niego zakazana. Nie tylko ze względu na jej opiekuna ale też na jej bardzo młody wiek, bo ona jeszcze uczęszcza do szkoły.
Z początku ta relacja była oparta na flircie ,ale im dalej tym wszystko nabierało głębi i uczuć. Widać było nie tylko walkę o to co się między nimi narodziło ale też o samych siebie. Obydwoje byli zagubieni musieli dojść do ładu ze swoimi własnymi demonami. Pod tym względem książka to była dobra Jednak przejdźmy do tego co sprawiało, że nie potrafiłam się w niej zakochać.
Może to kwestia tego, że Caroline wciąż się uczyła i to było bardzo widoczne, albo chodziło o sam jej charakter, którego raczej nie polubiłam. Była straszną kluchą, to chyba będzie najlepsze określenie. Na zamianę była smutna, zazdrosna i wszystko inne. Rollercoaster emocjonalny ale na takim podkręceniu, że już w dalszych rozdziałach książki miałam jej serdecznie dość, bo była strasznie męcząca. Męski bohater też w drugiej połowie książki zaczął lekko działać mi na nerwy.
Niestety jestem zdania, że ta książka nie była równa. Pierwsza połowa książki była naprawdę dobra, jednak w drugiej coś się złego zadziało i niestety wyczekiwałam końca. Trochę to było dla mnie smutne bo liczyłam, że naprawdę będę zadowolona z tej pozycji.
Juvenile - Karolina Góra - 2,25/5 ✨
więcej Pokaż mimo to[ współpraca reklamowa - @editio.red ]
Z początku miałam drobne problemy. Czytało mi się ją szybko ale nie mogłam się za bardzo zaangażować i pokochać tych bohaterów. Nie mogłam zrozumieć co dokładnie mi przeszkadzało bo książka sama w sobie była naprawdę w porządku. Po jej skończeniu wreszcie zrozumiałam co to był za problem.
Niall to...