Opinie użytkownika
Juvenile - Karolina Góra - 2,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa - @editio.red ]
Z początku miałam drobne problemy. Czytało mi się ją szybko ale nie mogłam się za bardzo zaangażować i pokochać tych bohaterów. Nie mogłam zrozumieć co dokładnie mi przeszkadzało bo książka sama w sobie była naprawdę w porządku. Po jej skończeniu wreszcie zrozumiałam co to był za problem.
Niall to...
How Does It Feel? - Jeneane O'Riley - 3,75/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwojaguar ]
Jeśli szukacie jednocześnie czegoś dobrze znanego ale w całkowicie nowej, mrocznej i momentami nawet odpychającej odsłonie ta książka będzie dla was.
To nie jest słodka, idealna historia. Callie będąc w trakcie swojego małego dochodzenia przypadkiem trafia do krainy Elfów i...
Stowarzyszenie Srok - Amy McCulloch i Zoe Sugg - 2/5✨
Nie miałam jej w planach, ale w pewnym momencie była dosłownie wszędzie gdzie tylko spojrzałam i w większości przedstawiana pozytywnie, więc stwierdziłam, że czemu nie.
Dwie bohaterki i dwie perspektywy. To z pewnością ciekawe rozwiązanie i cieszyłam się, że tak się stało, bo gdyby była cały czas perspektywa tylko...
Problem z ta książką był taki, że pomimo genialnego świata, dobrze ukazanego systemu magicznemu i na dodatek świetnych bohaterów ta książka była po prostu monotonna i nudna... Robiłam dnf i wracałam do niej i cały czas aż wreszcie przysiadłam i się przełamałam aby ją skończyć i mieć to już za sobą ,szkoda bo miała naprawdę wielki potencjał.
Pokaż mimo to
Czterech Ojców River Conway - Milena Grabowska - 4,25/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwo.beya ]
Bardzo rzadko czytałam coś na wattpadzie po skończeniu Hell. Ta książka była jedną z tych wyjątków. Dlatego mniej więcej wiedziałam czego się moge spodziewać.
River Conway jest wychowywana przez czterech najlepszych przyjaciół, których każdego traktuje jak ojca, mimo tego...
Wszystkie twoje winy - Maja Kołodziejczyk - 3/5✨
[ współpraca reklamowa - @wydawnictwoale ]
Wielki powrót do książki, która nawet nie aż tak dawno oczarowała mnie swoim unikatowym klimatem. Wracamy nie tylko do Tiny, Gabriela, Vincenta i Adama ale mamy okazję poznać też kogoś nowego Colina.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że ta część podobała mi się mniej od pierwszej, tylko...
Zwykli śmiertelnicy - Erin Jade Lange - 3,5/5 ✨
Gdy tylko wyszła jej zapowiedź wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Pewnie znacie motyw zamiany człowieka w wampira. Wszędzie da się znaleźć tego typu książki, ale czy słyszeliście o zmianie wampira w człowieka? Bo ja nie.
Charlie i Reg rodzeństwo, które od ponad stu lat żyło jako wampiry, zostaje za karę przemienionych w...
Błękit - Maja Lunde - 2,75/5 ✨
Po historii pszczół, po której skończeniu czułam ogromny niedosyt wiedziałam, że prędzej czy później przeczytam błękit, co do którego miałam wielkie nadzieję.
Zachodnia Norwegia rok 2017 tam narratorką jest siedemdziesięcioletnia Signe, drugim narratorem jest David, mąż i ojciec dwójki dzieci we Francji w roku 2041. Dwie tak różne narrację i...
Projekt HappyHead - Josh Silver - 3,5/5 ✨
[ współpraca reklamowa @wydawnictwo_time4ya ]
Książka, która swoim klimatem wywoływała u mnie dreszcze. Z pewnością jest to ważna historia, która dużo wnosi swoimi poglądami i zachowaniami. Książka w której nic nie było takie, jak opisywano i jak powinno być.
HappyHead miało naprawić stu nastoletnich uczestników tego projektu....
Gdy Ama Torres dostaje ofertę pracy przy ślubie bardzo znanej i popularnej influencerki wie, jaka jest to okazja aby wznieść się na szczeblach w tej branży. Jest tylko jeden problem, plorystą ma zostać Elliot z którym łączy ją trudna przeszłość, która wciąż boli.
Naprawdę był to ciekawy wybór na opowiedzenie tej historii. Teraźniejszość opowiada nam Ama a przeszłość Elliot...
Moje totalne odkrycie roku. Poppy i Alex byli niegdyś najlepszymi przyjaciółmi. Do momentu gdy na jednych ze wspólnych wakacji stało się coś nieodwracalnego. Teraz ze sobą nie rozmawiają a główna bohaterka ma kryzys twórczy. Gdy ktoś zadaje jej pytanie kiedy ostatni raz była tak naprawdę szczęśliwa odpowiedź pojawia się natychmiast w jej głównie. Oczywiście gdy była z NIM....
więcej Pokaż mimo to
Kilka lat temu uważałam książki Polskich autorów za największe zło. Potem akimś cudem trafiła w moje ręce jedna z książek tej aktorki. Następnie już samo jakoś się potoczyło , jedna druga i się zakochałam w piórze Agaty Czykierdy Grabowskiej. Dlatego z bólem serca piszę tę recenzje.
Maja i Kamil poznali się gdy dziewczyna postanowiła wrzucić samochód do rzeki. Po tym...
Gdy tylko dowiedziałam się o tym wznowieniu byłam w siódmym niebie. Kultowy Pamiętnik Księżniczki doczekał się wznowienia i to jeszcze jak pięknego.
Są dwa typu książek dla dzieci i młodszej młodzieży. A przynajmniej ja je kategoryzuję na dwa typy. Książka dla dzieci, w której starszy i doświadczony czytelnik odnajdzie się i będzie bawił dobrze mimo tego, że nie jest...
ABC - Agatha Christie
Przed Herkulesem jest ciężkie zadanie. Został wciągnięty w rozgrywkę z seryjnym mordercą, który zabija w porządku alfabetycznym. Za każdym razem gdy do detektywa dociera list zaczyna się walka z czasem. Rozkład jazdy pociągów, to wizytówka ABC jednak zabójca wydaje się być naprawdę sprytny.
Dużo bohaterów, ciekawe perspektywy i na dodatek...
Samotny dom - Agatha Christie
Nick Buckley to właścicielka domu ,która już cztery razy uniknęła śmierci. Herkules radzi dziewczynie aby sprowadziła do siebie swoją kuzynkę aby nie siedzieć samej w domu i tworzyć okazji dla mordercy, w krórego istnienie kobieta nie wieży. A przynajmniej do czasu gdy oddaje swojej krewnej szal, a przez to zostaję zamordowana, bo ktoś je...
Musicie zrozumieć mój strach gdy zabierałam się za Spark. Legendarna już Monika Rutka i trylogia the Chain, która podobno rozrywa serca, a bohaterowie padają tam jak muchy. Z właśnie takim podejściem zaczęłam czytać i muszę przyznać ,że pierwsze dwieście może trzysta stron to była czysta konsternacja, bo nie rozumiałam dlaczego ludzie tak to lubią ,ale stwierdziłam dobra...
więcej Pokaż mimo toMusicie zrozumieć mój strach gdy zabierałam się za Spark. Legendarna już Monika Rutka i trylogia the Chain, która podobno rozrywa serca, a bohaterowie padają tam jak muchy. Z właśnie takim podejściem zaczęłam czytać i muszę przyznać ,że pierwsze dwieście może trzysta stron to była czysta konsternacja, bo nie rozumiałam dlaczego ludzie tak to lubią ,ale stwierdziłam dobra...
więcej Pokaż mimo toMusicie zrozumieć mój strach gdy zabierałam się za Spark. Legendarna już Monika Rutka i trylogia the Chain, która podobno rozrywa serca, a bohaterowie padają tam jak muchy. Z właśnie takim podejściem zaczęłam czytać i muszę przyznać ,że pierwsze dwieście może trzysta stron to była czysta konsternacja, bo nie rozumiałam dlaczego ludzie tak to lubią ,ale stwierdziłam dobra...
więcej Pokaż mimo toMusicie zrozumieć mój strach gdy zabierałam się za Spark. Legendarna już Monika Rutka i trylogia the Chain, która podobno rozrywa serca, a bohaterowie padają tam jak muchy. Z właśnie takim podejściem zaczęłam czytać i muszę przyznać ,że pierwsze dwieście może trzysta stron to była czysta konsternacja, bo nie rozumiałam dlaczego ludzie tak to lubią ,ale stwierdziłam dobra...
więcej Pokaż mimo to
Let's talk about sex - Monika Dąbrowska - 1,25/5 ✨
Irwin to nie jest typowy student. Nie lubi imprez i tego na co większość tych młodych osób tam liczy. Ponieważ zawsze są tam kobiety, na których widok chłopak zaczyna panikować, nie mówiąc już o jakimś bliższym poznaniu w ustronnym miejscu.
Jego najlepszy kumpel postanawia go zapoznać z piękną i lubianą studentką...