Opinie użytkownika
Morgan Rogers - Złotko
✨✨✨
Początkowo miałam spory problem z wkręceniem się w historię Grace Porter.
Główna bohaterka książki ,,Złotko”osiągnęła w swoim życiu coś niesamowitego ale czy jest z tego powodu szczęśliwa?
Trapiło mnie to pytanie dość długo. Obserwowałam jej poczynania i starałam się ją zrozumieć. Miałam spory mętlik i emocjonalną rozbieżność. Jednak jeden...
Weronika Mathia - Szept
✨✨✨
Wow! Co to była za historia!
Na samo wspomnienie, przechodzą mnie jeszcze ciarki.
Niepokój, mętlik, tajemnice, wiele poszlak, które prowadzą do niespodziewanego finału. Cała plejada emocji oraz iście mocnych przeżyć.
Historia, która mocno wciąga w wir wydarzeń i brudnych sekretów naszych bohaterów. Gęsta atmosfera niczym muł oraz rosnące ...
Agata Przybyłek - Na skrzydłach marzeń
🌊🌊🌊
Jeśli miałambym teraz się spakować i uciec od problemów życia codziennego, wybrałabym kierunek - polskie morze.
Jednakże jestem zakotwiczona w swojej codzienności i obowiązkach, to pozostaje mi ucieczka w literacki świat.
Namiastkę spokoju jaki zawsze czuję nad morzem dają mi powieści autorstwa Agaty Przybyłek, gdzie fabuła toczy...
Soraya Lane - Córka z Grecji
🌊 🌊 🌊 🌊
Pierwsze spotkanie z twórczością autorki Soraya Lane na pewno nie będzie moim ostatnim.
Powieść obyczajowa, której fabuła rozgrywa się w dwóch planach czasowych. Nasza literacka podróż odbywa się w Londynie oraz na malowniczej, greckiej wyspie.
Poznajemy dwie bohaterki Aleksandrę, która w młodym wieku przeżyła ogromną stratę,...
B. A. Paris - Przyjaciółka
🍀🍀🍀🍀
Autorka thrillerów psychologicznych B.A. Paris, która zachwyciła mnie kilka lat temu powieścią „Za zamkniętymi drzwiami”, powraca z nową historią i bohaterami, którzy skrywają mroczne sekrety. Tym razem nic nie jest takie proste i oczywiste.
Czekałam i wreszcie się doczekałam ale początek tego nie zwiastował.
W poukładanym życiu Iris i...
Natalia Sońska - Wyrok namiętności
⚖️✨💼👠
Judyta Breszka i Piotr Kostecki powracają w trzeciej części ,,Seria z Aktami”.
Nie mogłam się doczekać dalszych losów dwójki prawników i kontynuacji historii, która mocna pogmatwała się w drugim tomie.
Relacja między naszymi bohaterkami ewoluowała. Możemy zaobserwować zmiany zarówno w zachowaniu Piotra oraz Judyty aczkolwiek jej...
Joanna Szarańska - Do zobaczenia za rok
🏔️🏔️🏔️🏔️
Historia najnowszej powieści autorki Joanny Szarańskiej rozpoczyna się od podróży na niezapomniany wieczór panieński, główniej bohaterki Darii.
Jednak mamy mały zgrzyt. Przyszłej pannie młodej nie w głowie i w sercu, tańce i imprezy. Czuje ogromną potrzebę, aby wyruszyć czym prędzej w wędrówkę po górach.
Już od pierwszych...
Talia Hibbert - Zrozum to, Dani Brown
☀️☀️☀️
Pełna humoru, nieszablonowa historia, która będzie świetną rozrywką po ciężkim dniu.
Charyzmatyczni bohaterowie.
Danika Brown - pełna temperamentu, zdyscyplinowana i ukierunkowana na swoją karierę i zdobycie sukcesu. Realista do bólu.
Zafir Ansari - przystojniak, dobrze zbudowany z głową pełną marzeń i myśli o pewnej...
Natalia Kruzer - Confessio
Książka, która ostatnim czasem zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Kiedy dotarłam do końca, czułam pustkę i bezsilność. Przygniotła mnie myśl, jak wiele okrucieństwa drzemie w ludziach. Jak straszne historie dzieją się gdzieś niedaleko nas. Fikcja książki fikcją ale świadomość, że coś takiego mogło się wydarzyć naprawdę jest zatrważająca.
Natalia...
Oliwia Panek - W rytmie uczuć
🎵🎶🎵🎶
Lubię sięgać po książki autorów i autorek, których jeszcze nie miałam okazji poznać. Debiuty literackie są dla mnie zawsze zagadką, którą mam ochotę rozeznać i sprawdzić swoje wrażenia.
,, W rytmie uczuć” skusiła mnie opisem i słodką okładką. Nie miałam żadnych oczekiwań oprócz sporego zainteresowania.
Zacznijmy od plusów:
+ lekka, a...
J. Wilder - Zasada numer pięć
🏒🏒🏒
Ona skupiona na swoim wyznaczonym celu, jakim jest zdobycie wymarzonego stażu. W życiu kieruje się pięcioma głównymi zasadami.
On żyjący dla sportu. Uniesiony honorem, udowodnienia wszystkim swoich umiejętności.
Sidney i Jax spotykają się przypadkiem w trakcie jednej z imprez i jest to początek niezłej historii.
Tego typu książki są...
Jenny Blackhurst - Do trzech razy śmierć
✨✨✨
W ramach przerywnika od powieści obyczajowych, czy pikantnych historii, lubię czasem przeczytać coś co wywoła u mnie niepokój. Mroczny klimat thrillerów był kiedyś moim ulubionym i wracam do niego z sentymentu.
Książki Jenny Blackhurst znam i cenię. Lubię w jakim sposób autorka kreuje świat przedstawiony oraz jak potrafi...
Kilka słów o…
Katy Hays - Domek z kart
✨✨✨
Debiutancka powieść, która zabiera nas w świat pełen tajemnic, historii skrytych w muzealnych murach. Ann Stilwell pojawiła się w Nowym Jorku z nadzieją na pracę w Metropolitan Museum of Art. Jednak zostaje przeniesiona do oddziału The Cloisters. Muzealny zespół klasztorów i ogrodów. W których miała okazję zobaczyć zbiory sztuki...
Paige Toon - Ktoś, kogo znałam
✨✨✨
Czasami trafiamy na takie historie, które zostawiają ślad w naszych sercach. Nowa powieść autorki Paige Toon zapisała się w moim pamięci jako cudowna, pełna życiowej goryczy historia trojga przyjaciół.
W książce mamy dwie główne ramy czasowe, teraz oraz kiedyś. Śledzimy losy Leah, Theo oraz George’a kiedy byli jeszcze dzieciakami oraz ich...
Ana Huang - Władca gniewu
🔥🔥🔥
Serię Twisted uwielbiam z całego serca, więc nowość od autorki mocno mnie zaintrygowała.
Nowy bohater Dante Russo, oczywiście bogaty, nieziemski z urody, bezwzględny i arogancki.
I mamy również Vivian Lau, która jest dziedziczką fortuny. Jednak otrzymała od ojca jeden warunek, który mocno komplikuje życie, dwójce naszych bohaterów.
Książka...
Kiedy mamy wrażenie, że żyjemy pełnią szczęścia, że udało się nam osiągnąć tak wiele. Na koncie mamy sukcesy na drodze zawodowej, w domu czeka na nas szczęśliwa i żarliwa miłość.
Nagle wszystko się kończy. Bezpieczna ostoja znika. Pojawia się ból, rozpacz, łatanie swojej duszy na nowo. Nauka oddychania bez poczucia bliskości swojego życiowego towarzysza.
Kiedy mnie czas,...
Jamie McGuire - Beautiful oblivion
✨✨✨
,,- To wariactwo czuć się tak szczęśliwym… Jesteś tak szczęśliwa jak ja?
- Przeszczęśliwa. - Uśmiechnęłam się.
I wtedy wszystko we mnie się rozsypało.”
✨✨✨
,,Beautiful oblivion” to pierwszy tom serii ,,Maddox Brothers”.
Poznajemy historię Trentona oraz Cami.
Mamy przystojniaka, który jest tatuażystą. Zagubioną dziewczynę, która wątpi...
Jamie McGuire - Beautiful redemption
✨✨✨
Druga część z serii o braciach Maddox, utwierdziła mnie w tym, że pozostaje ich fanką. ,,Beautiful redemption” podobała mi się o wiele bardziej niż historia Trentona z pierwszej części.
✨✨✨
Thomas Maddox jest typem bohatera, których uwielbiam. Skryty, nie odnoszący się z emocjami. Profesjonalista z jasno postawionymi celami.
W jego...
Catherine Walsh - Kierunek miłość
✈️🎄✈️🎄
Moja, pierwsza świąteczna książka już za mną.
Romantyczna powieść z nietuzinkową przygodą w tle. Molly i Andrew raz do roku spędzają wspólnie czas w trakcie lotu do Irlandii. Ich kolejna podróż miała być taka jak zawsze. Kilka rozmów, spojrzeń prosto w oczy i ich drogi miały się rozejść na kolejny rok. Jednak tym razem było inaczej....
Jojo Moyes - Kiedy weszłam w twoje życie
✨✨✨
„Może powinnaś pomyśleć o wszystkich tych rzeczach ze swojego dawnego życia, których nie lubiłaś, i powiedzieć sobie: „oto szansa, żeby zacząć od nowa. Totalna wolność. Nic mnie już nie więzi. Może to piękny sen, a nie koszmar”. Możliwe, że pewnego dnia będziesz szczęśliwsza, niż byłaś.”
✨✨✨
Podobno nic nie dzieje się bez...