Opinie użytkownika
Lubię różnorodność gatunków i z tego powodu postanowiłam skusić się na komedię kryminalną Iwony Banach.
Wyjazd do dziadka nie był spełnieniem marzeń Dagmary. W podróży towarzyszyła jej koleżanka. Po dotarciu na miejsce okazało się, że starszy pan zniknął. Wnuczka postanowiła go odszukać.
Na pewno komedia kryminalna jest specyficznym gatunkiem z tego względu, że nie...
,,Księgarenka na Miłosnej" Pauliny Molickiej to ciekawa propozycja obyczajowa.
Ola dowiedziała się, że jej ukochane miejsce pracy, jakim była księgarnia miało zostać sprzedane. Czy możliwe było to, by nowa właścicielka oraz dwóch mężczyzn zabiegających o jej względy nie było dla niej za dużo?
W przypadku niektórych wydań konieczne jest to, by poczekały one na swoją...
Iwona Mejza stworzyła serię ,,Miasteczko Anielin", która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem odbiorców. ,,Miejsce na ziemi" jest jej trzecią częścią.
W ostatnim tomie cyklu wszystko udawało się pomyślnie układać oraz zazębiać. Nawet Marcin pogodził się z tym, że nigdy nie odkryje historii swojej rodziny. Czy tak faktycznie miało się stać?
Ze względu na zaawansowanie...
Na pewno nie zaszkodzi mieć na uwadze niebanalnych wydań, a ,,Nauka gry na perkusji" niewątpliwie zalicza się do tego grona.
Głównym bohaterem jest mężczyzna, który pracował jako salowy. Nie do końca odpowiadało mu jednak to zajęcie. Do tego w mieszkaniu miał współlokatora. Postanowił napisać swój scenariusz, który także został zamieszczony w tym wydaniu.
Książka składa...
Od kiedy zaczęłam zapoznawać się z twórczością tej autorki nie mogę doczekać się lektury jej kolejnych wydań.
Początkowo doszło do zniknięcia kobiety, która odeszła od męża. Oprócz tego odbiorca może poznawać historie kilkuletniego chłopca, którego matka zmarła, a on od trzech lat przebywał w kolejnych rodzinach zastępczych. Czy udało się odnaleźć zaginioną?
Już od samego...
Zbiór ,,Ptaki" Daphne de Maurier zainteresował mnie swoją fabułą i z tego powodu postanowiłam zapoznać się z tą publikacją.
Pozycja jest wyjątkowa pod tym względem, że autorka do tego wydania napisała kilka opowiadań. Są one różnej objętości, a dodatkowo są świetne z tego względu, iż pojawią się w nich fantastyczny i mistyczny motyw.
,,Moja kuzynka Rachela" oraz ,,Oberża...
W ostatnim czasie postanowiłam skusić się na kolejny tom serii autora, czyli ,,W domu kłamstw".
W tym wydaniu John Rebus musiał wrócić do sprawy sprzed lat. Odnalezione bowiem zostały w nie za dobrym stanie zwłoki pewnego mężczyzny. Przed laty to właśnie Rebus był również zaangażowany w jego poszukiwanie. W wydaniu nie brakuje również drugiej sprawy kryminalnej.
Kilka...
,,Światło między oceanami" M. L. Stedman zostało ponownie wydane w nowej szacie graficznej. Jest to literacki debiut autorki.
Głównym bohaterem książki został Tom Sherbourne, który obecnie jako weteran wojenny postanowił zatrudnić się w roli latarnika. To właśnie w czasie zejścia na ląd poznał młodszą od niego Isabel Graysmark, która niespodziewanie wyznała mu miłość. Czy...
,,Poszukiwany ukochany" Beth O'Leary to idealna pozycja na wolny dzień i zarazem moje drugie spotkanie z twórczością tej autorki.
Jeden mężczyzna i trudy kobiety, z którymi umówił się na randkę. Już od samego początku można przypuszczać, że taka sytuacja nie miała racji bytu, a jak to wyglądało w książce Beth O'Leary?
Było to moje drugie, ale zarazem bardzo udane...
,,Za zamkniętymi drzwiami", czyli debiut B. A. Paris bardzo przypadł mi do gustu. Byłam bardzo ciekawa, jak spodoba mi się najnowsza książka autorki, czyli ,,Uwięziona".
Główną bohaterką tego wydania jest Amelie, która w młodym wieku straciła oboje rodziców. Choć nie była pełnoletnia postanowiła wyjechać do innego miejsca zamieszkania, gdzie początkowo całkiem jej się...
Lucyna Olejniczak tworzy naprawdę ciekawe historie i z prawdziwą przyjemnością zapoznałam się także z tym wydaniem.
Fabuła toczy się w czasach panowania króla Jagiełły i Jadwigi. W tym wydaniu królowa i jej dalsze losy zostały nieco przyćmione. Fabuła była przede wszystkim oparta na życiu Amalii, która została poślubiona Zbigniewowi. Nie brakuje również Mildy i jej życia...
Na polskim rynku stopniowo będzie ukazywała się tetralogia Dagmary Andryki. Dostępne są już trzy części.
Anna Maria Kier w tym wydaniu wraz ze wspólniczka z agencji detektywistycznej postanowiły zająć się sprawą zniknięcia małej dziewczynki sprzed kilku lat. Kto był odpowiedzialny za jej zniknięcie? Czy ze sprawą faktycznie coś wspólnego miał jej ojciec?
Po mistrzowskim...
Uwielbiam zapoznawać się z historiami, które wywierają na mnie duże wrażenie. Do tego grona zalicza się również najnowsze w Polsce wydanie Lisy Scottoline ,,Co się stało z Bennettami?".
To miał być zwyczajny powrót do domu. Przekomarzanie się, jazda, nagle pojawienie się innego samochodu, wyjście z samochodu, zadanie, strzał, krew, karetka. Tak wyglądał przebieg...
Bardzo lubię zarówno ,,Małego Księcia", jak i ,,Kubusia Puchatka", dlatego skusiłam się na publikację, która miała łączyć cechy obu wspomnianych pozycji. Muszę przyznać, że z całą pewnością nie jest to chwyt marketingowy i ,,Chłopiec, kret, lis i koń" jest naprawdę świetny!
Na początku jest krótki wstęp, a następnie największą rolę odgrywają ilustracje i naprawdę krótki...
,,Zostaw broń, weź cannoli" Marka Seala to lektura o powstawaniu filmu ,,Ojciec Chrzestny".
Dzięki bardzo bogatej bibliografii i czerpaniu z wiedzy osób, które wcześniej podejmowały już tę tematykę wydanie Marka Seala jest naprawdę obszerne. Bibliografia zajmuje sporo stron, podobnie jak indeks osób wymienionych w wydaniu.
W związku z tym jest to genialna propozycja...
Lucinda Riley i Harry Whittaker wspólnie stworzyli tak ciekawą historię dla dzieci, że nie sposób się od niej oderwać.
Głównym bohaterem tej książki jest Laura, dziewczynka, która miała zagrać rolę pasterza w przedstawieniu. Dziewczynka bardzo denerwowała się tym, że będzie miała śpiewać przed publicznością. Dodana do tego nieobecność taty z powodu sztormu mogła sprawić,...
Zawsze z przyjemnością lubię zagłębić się w wydania, które są naprawdę zachwycające pod względem treści. Z tego też powodu mój wzrok padł na ,,Północ w Everwood".
W tym wydaniu odbiorca ma szansę przenieść się na początek XX wieku, kiedy to małżeństwa przez cały czas były aranżowane i kobiety nie miały za wiele do działania, czy możliwości publicznego wyrażenia swojego...
Lubię zapoznawać się z twórczością Tess Gerritsen. Z racji tego, że dawno nie miałam już ku temu okazji postanowiłam to zmienić.
Książki napisane przez autorkę trzymają w napięciu do samego końca i tak też było też tym razem. Odbiorca ma szansę zaznajomić się z kolejną propozycją duetu Rizzoli i Isles. Zajęci zabójstwem pielęgniarki mogą nie mieć czasu w porę zareagować...
,,Bombka" Sibeal Pounder to świetne wydanie, które przypadnie do gustu nie tylko młodzieży, ale też osobom dorosłym.
Wydanie opiera się na tym, że jedna z dziewczynek musiała przebierać się za chłopca, by móc pracować jako woźnica i dostarczać paczki ze statku pod wskazane miejsce. To właśnie wtedy poznała drugą bohaterkę, ale bardzo ważne było też tajemnicze...