Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- EdisonTeam.pl
- Data wydania:
- 2011-11-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-11-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361485049
Zawartość:
Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)
Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - soma i psyche.mp3 (20:35)
Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - autystyczna wrogość.mp3 (14:60)
Spirala konfliktu.mp3 (7:22)
Samonapędzający się mechanizm konfliktu.mp3 (12:50)
Zapowiedzi rozwiązań dla typowych sytuacji konfliktowych.mp3 (03:26)
Karmienie i głodzenie gniewu.mp3 (12:04)
Algorytm 5 kroków - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 1.mp3 (12:56)
Algorytm 5 kroków - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 2.mp3 (8:00)
Przykre konsekwencje bagatelizowania cudzych emocji.mp3 (9:45)
Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:40)
Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:38)
Strategia 4 stopni - co robić gdy ktoś atakuje nas personalnie?.mp3 (12:20)
Jak odmawiać nie niszcząc relacji?.mp3 (11:20)
Co robić gdy ktoś chce z nami zerwać wspópracę?.mp3 (14:40)
Podsumowanie. mp3 (1:20)
Realizacja:
Scenariusz i realizacja: Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek (EdisonTeam.pl)
Występują: Anna Zawiślak, Łukasz Borkowski, Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek, Szymon Sędrowski
Narrator: Grzegorz Michalec
Udźwiękowiane i mastering: Artur Gordano
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
W przystępny i interesujący sposób autorzy w niniejszym nagraniu ich przyczyny, metody rozwiązywania i udzielają wskazówek, co robić, gdy konflikt mimo próby jego złagodzenia, tylko się zaognia.
To publikacja, w której autorzy stawiają na rozmowę, jasne i klarowne przedstawianie problemu i szczerość w kontaktach zawodowych. Wiedza, która przyda się wszystkim pracującym z ludźmi i chcącym efektywnie działać.
W przystępny i interesujący sposób autorzy w niniejszym nagraniu ich przyczyny, metody rozwiązywania i udzielają wskazówek, co robić, gdy konflikt mimo próby jego złagodzenia, tylko się zaognia.
więcej Pokaż mimo toTo publikacja, w której autorzy stawiają na rozmowę, jasne i klarowne przedstawianie problemu i szczerość w kontaktach zawodowych. Wiedza, która przyda się wszystkim pracującym z...
Bardzo dobry i bardzo przydatny audiobook. Myślę, że nawet warto do niego wracać. Wiele przydatnych porad i uwag.
Bardzo dobry i bardzo przydatny audiobook. Myślę, że nawet warto do niego wracać. Wiele przydatnych porad i uwag.
Pokaż mimo to