Sześć atutów storytellingu. Story po polsku
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- EdisonTeam.pl
- Data wydania:
- 2020-02-10
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-02-10
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361485315
- Tagi:
- #storytelling #biznes #prezentacje #wystąpienia
Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz – to akcent końcowy – słuchacz czuje impuls do podjęcia działania. I tym wszystkim Marek Stączek zajmuje się w swojej nowej książce. Co ważne, jej treść ilustrowana jest przykładami pochodzącymi z polskich firm, z którymi zawodowo współpracuje. Mamy więc relację praktyka, który pisze, przytaczając praktyczne przykłady z naszego „tu i teraz”. Całość czyta się z dużym zainteresowaniem a miejscami uśmiechem, czy zaskoczeniem.
W drodze na międzynarodową konferencje, na której miałam zaprezentować´ temat innowacji dla konserwatywnej branży, przeczytałam te? książkę?. Gdy skończyłam, usiadłam i zmieniłam cały przygotowany materiał. Rezultat? Informacja od uczestników: „To najbardziej interesująca prezentacja, pełna technicznego przekazu podanego przez pryzmat ciekawego STORY”. Gorąco polecam tę pozycję, bo jest to najlepsza książka o storytellingu, jaka miałam przyjemność czytać.
Anna Tryfon-Bojarska,
Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland
Storytelling w wersji TOP – pomysłu Marka Staczka – to sposób na wydobycie esencji z naszych doświadczeń, naszej własnej historii. Nasze STORY ma znaczenie dla nas, bo pozwala nam inaczej na siebie spojrzeć, dać się samym sobą zaskoczyć czy zadziwić, pozwala siebie zrozumieć. Nasze STORY ma znaczenie dla innych, bo pozwala im na siebie spojrzeć inaczej, lepiej siebie zrozumieć, zobaczyć inne, nowe drogi. Nasze STORY ma znaczenie dla firmy, bo nasz indywidualny wątek rozwija jej historie.
Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 16
- 12
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Podobała mi się erudycyjna łatwość autora w prezentowaniu tematu, językowa sprawność poparta sięganiem do licznych przykładów opowieści własnych i do anegdot z życia wielkich postaci sztuki, kultury i nauki. Autorski model storytellingu prosty do zastosowania w praktyce i wyćwiczenia jest jednak w mojej ocenie dopiero przyczółkiem zdobytym na kontynencie pod nazwą sztuka opowieści. Polecam dobrze przeczytanego audiobooka - dobry lektor dopasowany do gawędziarskiego stylu autora.
Podobała mi się erudycyjna łatwość autora w prezentowaniu tematu, językowa sprawność poparta sięganiem do licznych przykładów opowieści własnych i do anegdot z życia wielkich postaci sztuki, kultury i nauki. Autorski model storytellingu prosty do zastosowania w praktyce i wyćwiczenia jest jednak w mojej ocenie dopiero przyczółkiem zdobytym na kontynencie pod nazwą sztuka...
więcej Pokaż mimo to