forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w majówkę
Wszyscy przygotowani do majowego weekendu? Kto ma wolne 9 dni? Kto się stresuje maturami? Bez względu na to dokąd się wybieracie, zabierzcie ze sobą jakaś dobrą książkę! Albo dwie lub trzy!
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [301]
W ten weekend planuję dokończyć Słodko-gorzką ojczyznę. Raport z serca Turcji i zacząć Słonie w ogrodzie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
I jak Ci się podoba "Słodko-gorzka ojczyzna"? Właśnie przeczytałam o kolejnej książce na temat współczesnej Turcji Rzeź na Tarlabasi. Opowieść o nowej Turcji
Słyszałaś o niej?
"Słonie w ogrodzie" też jakoś wiążą się z Turcją, czy mi się wydaje?
Idealna nie jest, praca reporterska mogłaby być większa, strona literacka lepsza, a subiektywne zaangażowanie autorki nie zawsze służą na korzyść książki, ale zbliżam się do końca i generalnie mogę polecić jako wstęp do poznania problemów współczesnej Turcji :) A "Słonie w ogrodzie" to akurat Kosowo, ale jeśli szukasz czegoś jeszcze o Turcji, to przychodzi mi do głowy
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Wieczorem planuję skończyć Gwiazdka z nieba to potem zabiorę się za tom 2
Przy prasowaniu słucham Gra o tron
A 3 maja mam urodziny ... i może dostanę coś ciekawego. Moja 8 letnia córcia z zaciekawieniem oglądała katalog z Weltbilda... wie, że mama kocha książki
Pozostaję w kręgu literatury i kultury chińskiej. W tej chwili czytam drugą książkę Yu Hua
Żyć!.
Tym razem jest to beletrystyka. Poprzednia pt. "Chiny w dziesięciu słowach" była zbiorem wspomnień z dzieciństwa i lat młodzieńczych autora przypadających na okres Wielkiej Proletariackiej Rewolucji Kulturalnej (kto czytał choć jedną książkę o...
Przymierzam się do prozy Yu Hua, dlatego ciekawią mnie Twoje wrażenia z lektury "Żyć!" :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDopiero zaczęłam, jestem na 50. stronie, więc niewiele mogę powiedzieć. Jest to historia człowieka, który posiadał ziemię i przegrał ją w karty, rujnując życie sobie i całej swojej rodzinie, tyle na razie :) Jest to prosta opowieść, a ja takie lubię :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTak,tak! balkonik i książeczka, a potem rowerowa przechadzka i niedzielny piknik:) Tylko ostatnio łono natury usiane kleszczami przeraża mnie coraz bardziej:/
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW ubiegłym roku nachodziliśmy się po lasach Roztocza i ani jednego nie złapaliśmy :) Może nie będzie tak źle :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
"Zyć!" chcę koniecznie przeczytać.
Przypomniała mi się świetna lingwistyczno-antropologiczna powieść o małej wiosce w komunistycznych Chinach, w czasach największej maoizacji - Słownik Maqiao.
Bardzo barwna majówka Ci się szykuje i oby wszystko się udało zrealizować!
Tak, to doskonała książka. Głęboko zapadła mi w pamięć. A co do majówki, wstyd się przyznać, ale pogoda rozleniwia i jak dotąd nie zrobiłam żadnych postępów w czytaniu (o reszcie nie wspominając) :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Na czytniku: Opowiadania bizarne
W wersji papierowej: Potomkowie
Dopiero zaczęłam czytać, ale póki wrażenia całkiem pozytywne :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZaczynam Czarna i kontynuuję Krwawa jutrznia. Straceńcy oraz Próby ognia
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA ja prawie cały czas pracuję, a do tego kursy :( Ale jak znajdę chwilę to poczytam Konklawe a ponieważ jeszcze mnie nie wciągnęła to dokładam Szklany tron
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Spadek - dziś zaczęłam i nie mogę się oderwać:)
Woda wiecznej młodości - będzie to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i jej kryminalnym cyklem
Pamiętnik pani Hanki - to audiobook, który towarzyszy mi od około 2 tygodni, momentami...
Alison przeczytałem książkę Pamiętnik Hanki i wolę powieść Znachora, ale mimo wszystko książka jest ciekawa
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Patryk, to taka tam sobie niezobowiązująca lektura przy wyrywaniu chwastów w ogrodzie:)
Ale szczerze przyznam, że coś w niej jest, czasem odrobina kiczu nie tylko nie zaszkodzi, ale nawet może zainspirować...
Beato kicz nawet zabawny także jest potrzebny ten Pani Hanki bawi, ale wyobraź sobie, że kobiety o takim sposobie na życie naprawdę tak postepowaly szok i niedowierzaniem jednak tak było mało tego dla nich to było naturalne.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
@Renax - na mnie "Spadek" zrobił ogromne wrażenie (zostało mi zaledwie kilkanaście stron).
Początek wydawał się taki sobie, ale szybko wpadłam w specyficzny rytm i klimat, no a potem już nie mogłam się oderwać.
Jest w tej powieści coś odpychającego (ze względu na pewien wątek), ale i magnetycznego, co sprawia, że chce się poznać kolejne wydarzenia.
Miłego...
Chciałbym przeczytać karierę Nikodema Dyzmy kusi mnie ta książka tylko póki co jej nie mogę dostać w swoje lapki:D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja przeczytałam "Karierę..." wiele lat temu, ale chyba zrobiłam błąd, bo najpierw obejrzałam serial (nawiasem mówiąc, świetny, więc wciąż miałam przed oczami aktorów:)).
Napisałam "chyba", bo wciąż wydaje mi się, że ekranizacja okazała się lepsza od pierwowzoru.
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Polecam zapoznanie się z wcześniejszą twórczością Donny Leon. Tej ostatniej książki jeszcze nie czytałam, ale wcześniejsze, chociażby "Aqa alta" lub Strój na śmierć" są według mnie dużo lepsze. Donna Leon jest jedną z moich ulubionych autorek i uwielbiam komisarza Brunettiego, jego żonę Paolę i seniorinę Elettrę (hakerkę komputerową).Czytam o jego śledztwach od 20 lat i...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Powoli zbliżam się do końca
Dawca Przysięgi II
A w (częściowo) wolny tydzień
Wieża świtu
;)
Powinnam skończyć Zemsta i przebaczenie. Narodziny gniewu, a na majówkę planuję dalszy ciąg randki z serią Artefakty i Trylogia Ciągu: Neuromancer, Graf Zero, Mona Liza Turbo.
Życzę Wszystkim zaczytanej majówki :-)