Opinie użytkownika
Cykl o Anicie Blake to fascynująca seria, która od pierwszego tomu wciąga czytelnika w świat pełen tajemnic, magii i niebezpieczeństw.
Świetnie wykreowane postacie oraz intrygująca polityka przy nadzwyczajnych sprawach kryminalnych sprawiają, że książki czyta się jednym tchem.
Akcja jest dynamiczna i nieustannie trzyma w napięciu. Czytelnik razem z bohaterką modli się o...
Powieść, która wciąga czytelnika w dramatyczną podróż przez postapokaliptyczny krajobraz Stanów Zjednoczonych.
Autor,mistrzowsko łączy elementy science fiction z psychologicznym napięciem.
Adam Sawyer, główny bohater, jest wybrańcem. Jego zadaniem jest obrona Amerykanów przed wojną atomową.
Jednak los stawia go w sytuacji, w której musi przyczynić się do odrodzenia życia...
“Córy Ziemi” to powieść, która z pewnością zapisze się w pamięci czytelników jako jedna z porywających historii.
Już od pierwszych stron książka ta wciąga w swój mroczny świat, gdzie obyczajowa narracja przeplata się z elementami thrillera.
Tajemnicze klątwy ciążące na czerwonowłosych kobietach, fascynujące postacie i fabuła,
która z każdym rozdziałem staje się coraz...
Książka wciąga sposobem narracji i wypełnia wyobraźnie.
Jak cessna głównego bohatera, zabiera nas w niezwykłą podróż.
Świat post-apokaliptyczny bez zombi ale i prawie bez ludzi ….
Życie wokół umarło. Zniknęli najbliżsi, Ci dalsi i nieznani.
Kres cywilizacji.
Strefa X rządzi się własnymi, niezrozumiałymi dla ludzi prawami.
Dla czytelników chyba tez bo mało z tej książki zrozumiałam i nie wciągnęła mnie wcale
Dopiero czytając przypomniałam sobie że już kiedyś widziałam film nakręcony na podstawie powieści ale dla mnie był tak samo nudny i niezrozumiały.
Dlatego raczej nie sięgne po kolejne tomy.
“Grzeszne rozkosze” to książka, która wciągnęła mnie w swój mroczny świat od pierwszych stron.
Laurell K. Hamilton stworzyła postać Anity Blake, która jest jednocześnie animatorką zmarłych i kontraktową zabójczynią na usługach policji.
Ta niezwykle sprzeczna bohaterka: ma metr pięćdziesiąt siedem wzrostu, niewyparzony język, chandlerowski dowcip i dwa pistolety (nie...
“Amerykańscy bogowie” to najsłynniejsza powieść Neila Gaimana, która zdobyła serca czytelników na całym świecie.
Ta opowieść o współczesnym świecie jest pełna magii, tajemnic i niezwykłych postaci. Pozwól mi podzielić się z Tobą pozytywnymi aspektami tej książki:
1.Współczesny Świat i Mitologia: Gaiman mistrzowsko łączy realny świat z mitologią. W Ameryce, gdzie...
Książka jest niezwykła. Oparta na prawdziwych wydarzeniach jest swoista autobiografią.
Wzruszająca, poruszająca i dająca do myślenia.
Akcja książki wciągnęła mnie na ulice Hells Kitchen.
Kuchnia Piekła pełna przemocy, brudnych interesów.
Zagłębiamy się w świat, którego brutalność i bezwzględność przyćmiewa jakiekolwiek wydarzenia, które miały miejsce w Kuchni...
Ciężko napisać rzetelną opinię na temat „Królestwa” bo to bardzo "ciężka" książka.
Po znanym nam z Króla, Jakubie Szapiro nie ma śladu… Jest wrak człowieka…..
Czas II wojny światowej
Ryfka walczy o przetrwanie, o to by, żyć…. By Jej Jakub żył.
To jest zupełnie inna książka niż Król.
W “Królestwie” autor brawurowo łączy historię Polski z losami bohaterów, tworząc opowieść o...
Belfer " - to bardzo mocny , brutalny thriller psychologiczny z często wykorzystywanym w literaturze motywem zemsty .
Dostajemy tutaj zgrabnie skonstruowaną historię, która do końca jest tajemnicą. Była zbrodnia, więc musi być kara. Ofiara staje się katem.
Fabuła mroczna, przesiąknięta brutalnością .
Polecam
Po świątecznej słodyczy przyszedł czas na lekturę trudną.
Podchodziłam do niej z rezerwą,ale zaskoczenie na plus było ogromne.
Czytelnik ma możliwość poznania bliżej jednego z największych potworów na świecie - Luisa Alberto Garavito Cubillos'a.
Sadysty, pedofila, który bez skrupułów mordował niewinne dzieci. Do dziś nie wiadomo ile ofiar zginęło z Jego ręki.
Taka książka...
"Odrobina magii" to nie zwykle ciepła i dająca nadzieję opowieść o miłości no i świętach oczywiście
Z pozoru nieznaczące spotkanie, wyciągnięta pomocnie dłoń, potrafi odmienić czyjeś życie.
Bo czasem tak naprawdę najbardziej nam brakuje życzliwego człowieka obok.
W tych zabieganych czasach czasem najtrudniej zauważyć kogos kto jest tuz niedaleko a jest tak bardzo...
Święta, święta i książki z bożym narodzeniem w tle. Tym razem zamiast opowiastek z choinką w roli głównej mamy całkiem zgrabny kryminał
Czyli bardzo przyjemna, lekka książka inspirowana kryminałami Agathy Christie.
Zapach pierniczków, kolędy które się sączą cały czas z głośniczków w troszkę odludnym pensjonacie i do tego trup.
Ba,nawet dwa trupy …..
Opowieść ujmuje jednak...
Miało być świątecznie, a ponad połowa akcji miała miejsce pod koniec lata.
W końcu jednak końcówka książki jest o Bożym narodzeniu więc opowieść jak najbardziej można przeczytać w okolicach świąt
Książkę przyjemnie się czyta, jest lekka, pisana przystępnym językiem oraz cudownie opisuje Zakopane.
Przyznam ze nigdy nie byłam tam w okresie bożonarodzeniowym bo przerażają mnie...
To dobra książka, świetnie napisana
Okładka jak ze starych wydawnictw od razu nadaje powieści klimat przedwojennej Warszawy.
I nagle okazuje się że właściwie Warszawy są dwie. Jedna nasza polska a druga żydowska.
Podzielone miasto jakiego dziś nie ma…..
Barwna akcja przypomina balladę o amerykańskich gangsterach takich jak Al Capone. Choć to tylko Kum Kaplica i Jakub...
Kryminał retro z czasów okupowanej Warszawy w przeddzień wybuchu Powstania Warszawskiego.
Oprócz wątku kryminalnego autor całkiem sprawnie oddał klimat okupowanej stolicy – troski i lęki mieszkańców miasta
ale i tez taką zwykłą proze zycia jak spotkania towarzyskie czy randki.
Jak ogólnie nie lubie książek o wojnie ale ta opowieść wciągnęła mnie bardzo.
Wątek kryminalny w...
Stara, dobra i niezawodna Chmielewska :) Ile razy mam ochotę na prostą rozrywkę to sięgam po panią Joanne i nigdy się nie zawodzę :)
I tym razem nie było inaczej
Jej książki mnie bawią i dlatego wciąż wracam do nich wracam, aby sie odprężyć, i pośmiać.
Dwie Joanny Chmielewskie jako narratorki narobiły niezłego bigosu stwarzając historie pełna zamieszania, niedomówień i...
„Wejdź, jeśli się odważysz”.
King jak zwykle w formie, chociaż tym razem trochę mnie horroru w opowieści. Jest tajemnica i morderstwo. Jest niespełniona miłość i jest wielka przyjaźń
Jest też młody wspaniały chłopaki i wspaniałe dziecko. Seksowna Matka i lunapark z kuglarzami Jest jeszcze i jeszcze wiele wiele rzeczy które sprawiają że książka wciąga od pierwszych...
Ostatnia część i wg mnie najsłabsza. Jakoś nie polubiłam głównej bohaterki……
Irytowała mnie swoim uporem i fochami i żałosnymi żartami
Alannah jest jednak doskonałym zakończeniem historii braci Slater choć właściwie powielała schematy z kolejnych tomów.
Jak w każdym tomie „dziewczęcym” pojawia się nowe dziecko a tego jak dla mnie jest już za dużo
Bardzo polubiłam całą...
Damien to pełna emocji piata część serii Bracia Slater która jakby domyka serię
Główny bohater wydaje mi się być nieco inny niż bracia choć przez kolejne tomy wszyscy wydorośleli…
Opowieść zaskakuje jak zresztą i poprzednie tomy i na przemian jest nam smutno by za chwile pękać ze śmiechu
Mnie boli najbardziej że to już ostatnia książka z cyklu Bracia S.
Pozostanie nam...