Filtry
Książki w biblioteczce [32]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www Damian Sałkowski
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 9 Opinie: 0
Okładka książki Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać Sebastian Kotow, Brian Tracy
Średnia ocen:
6,7 / 10
38 ocen
Ocenił na:
8 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 102 Opinie: 12
Okładka książki Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords Damian Sałkowski
Średnia ocen:
6,3 / 10
9 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 22 Opinie: 1
Okładka książki Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki praca zbiorowa
Średnia ocen:
6,3 / 10
18 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 49 Opinie: 5
Okładka książki Sztuka efektywności Daniel Kubach
Średnia ocen:
7,0 / 10
20 ocen
Ocenił na:
5 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 52 Opinie: 8
Okładka książki Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu Dan Norris, Rob Walling
Przeczytał:
2017-07-22
Średnia ocen:
7,0 / 10
18 ocen
Ocenił na:
8 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 73 Opinie: 5
Okładka książki Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Joanna Wrycza-Bekier
Przeczytał:
2016-03-17
Średnia ocen:
6,8 / 10
79 ocen
Ocenił na:
9 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 226 Opinie: 21
Okładka książki Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Martyna Zastrożna
Średnia ocen:
7,2 / 10
13 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 57 Opinie: 1
Okładka książki Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Martyna Zastrożna
Średnia ocen:
6,3 / 10
49 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 165 Opinie: 2
Okładka książki Podstawy pisania przekonujących tekstów Jakub Sosnowski
Średnia ocen:
6,0 / 10
5 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 14 Opinie: 1
Okładka książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę Erik Deckers, Jason Falls
Średnia ocen:
6,1 / 10
17 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 60 Opinie: 4
Okładka książki Zrobię to dzisiaj! Bartłomiej Popiel
Średnia ocen:
6,4 / 10
125 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 300 Opinie: 20
Okładka książki Przestań jęczeć i weź się wreszcie do roboty Bartłomiej Popiel
Średnia ocen:
6,5 / 10
86 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 143 Opinie: 16
Okładka książki Pełna moc możliwości Jacek Walkiewicz
Średnia ocen:
7,5 / 10
1069 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 2537 Opinie: 134
Okładka książki Success and Change Mateusz Grzesiak
Średnia ocen:
6,9 / 10
558 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1298 Opinie: 62
Okładka książki Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku Michael Hyatt
Średnia ocen:
6,8 / 10
24 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 98 Opinie: 4
Okładka książki Przetestuj ją sam! Steve Krug o funkcjonalności stron internetowych Steve Krug
Średnia ocen:
7,8 / 10
11 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 98 Opinie: 1
Okładka książki Testy A/B. Od kliknięcia do klienta Pete Koomen, Dan Siroker
Średnia ocen:
5,7 / 10
11 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 30 Opinie: 2