Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II

Tłumaczenie: Krzysztof Jurczyk
Wydawnictwo: Helion
7,43 (109 ocen i 17 opinii) Zobacz oceny
10
6
9
18
8
26
7
35
6
19
5
3
4
1
3
0
2
1
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Dont Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability (2nd Edition)
data wydania
ISBN
83-246-0283-6
liczba stron
216
język
angielski
dodał
Rafał

Inne wydania

W kolejnym wydaniu doskonałej książki "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" znajdziesz wskazówki, dzięki którym projektowane przez Ciebie witryny WWW będą spełniały podstawowe wymaganie większości użytkowników internetu -- będą przejrzyste, czytelne i łatwe w nawigacji. Nauczysz się projektować strukturę witryny, opracowywać logiczny schemat nawigacji...

W kolejnym wydaniu doskonałej książki "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" znajdziesz wskazówki, dzięki którym projektowane przez Ciebie witryny WWW będą spełniały podstawowe wymaganie większości użytkowników internetu -- będą przejrzyste, czytelne i łatwe w nawigacji. Nauczysz się projektować strukturę witryny, opracowywać logiczny schemat nawigacji i przygotowywać elementy graficzne, które będą uatrakcyjniać stronę, a nie odwracać uwagę użytkownika od jej treści. Dowiesz się także, jak stosować kaskadowe arkusze stylów i radzić sobie z często absurdalnymi zachciankami szefów i klientów.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (253)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 219
Krzysiek | 2014-01-19
Na półkach: 2014, Przeczytane
Przeczytana: 19 stycznia 2014

Przeczytałem i.. mam mieszane uczucia... z jednej strony plus za konkretne porady co do tego jak ulepszyć stronę www + dużo przykładów z życia, z drugiej strony niektóre rozdziały dość nieaktualne i monotonne... Ogólnie warto przeczytać jeśli ktoś zajmuje się tematem lub ma za zadanie stworzyć/zmienić firmową stronę www.

książek: 80
Marjory | 2013-12-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2012 rok

Ta książka to świetna podstawa dla każdego, kto ma jakikolwiek związek z użytecznością stron internetowych. Jest to dziedzina wciąż dość zaniedbana. Wciąż mimo wszystko króluje kopiowanie, a to co się sprawdza u kogoś, niekoniecznie sprawdzi się u nas.

Warto, żeby każdy kto posiada swoją stronę znał przynajmniej podstawowe zasady ich funkcjonalności. Pozwala to bowiem znacznie zwiększyć skuteczność własnych działań i zauważać błędy, które popełniają osoby, którym np. zlecamy stworzenie pewnych rozwiązań na stronę internetową.

Wielu ludzi wciąż myśli, że strony internetowe są… czytanie, a jest to wierutna bzdura. W związku z tym strony muszą być dostosowane w odpowiedni sposób do możliwości percepcyjnych człowieka - chyba, że nie zależy nam wywoływaniu określonych akcji i reakcji wśród użytkowników, w co wątpię. ;)

Styl książki jest bardzo przyjemny. Sporo zabawnych rysunków. Wiele anegdotek. Lekko się ją czyta, przez co kończy się ją momentalnie. Jednak przy pełnym zrozumieniu...

książek: 750
Tobiasz | 2010-12-22
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 22 grudnia 2010

Książka jest bardzo dobra. Myślałem, że będzie to masło maślane, bez konkretnych przykładów. Tu jednak autor się postarał i sam dokładnie pokazuje co zmienia/zmieniłby na danej stronie i rzeczywiście efekt jest świetny. Napisana ciekawym i bezpośrednim językiem. Dobrze, że jest cienka, ponieważ zawiera skondensowaną wiedzę, bez lania wody. Chyba nie spodziewałem się, że dowiem się z niej aż tyle, czasem oczywistych(lecz jeszcze nieuświadomionych), lecz przydatnych rzeczy. Samo wydanie jest również bardzo dobre - gruby papier z kolorowymi ilustracjami - czułem się jak król ją czytając, przyzwyczajony do czarnobiałych książek ;)
Książkę czyta się szybko, a czas na nią poświęcony na pewno nie jest zmarnowany. Polecam!

książek: 273
Mario | 2015-01-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 stycznia 2015

Lekka, napisana z humorem książka o podstawach użyteczności stron internetowych i aplikacji mobilnych. Jako wprowadzenie do tematu, sprawdza się znakomicie.

książek: 330
Kashia | 2015-07-29
Na półkach: Przeczytane

Przeczytałam już kilka książek w tym temacie i z czystym sumieniem mogę polecić tę pozycję. Książka przeznaczona raczej dla tych, którzy mają już podstawy do tworzenia stron i robili coś w tym zakresie, a chcą je udoskonalać i sprawić by były bardziej użyteczne. Dużo ilustracji, konkretnych przykładów i porad doprawionych humorem. Autor skupia się przede wszystkim na tym, by pokazać nam punkt widzenia przeciętnego użytkownika internetu. Jak zachowuje się użytkownik serwisu po wejściu na stronę, co sprawia że na niej pozostanie, a co z pewnością zniechęci go i już więcej na nią nie wróci - tego dowiecie się z książki S.Kruga. Ponadto dużo uwag na temat samego układu strony i prawidłowego (czyt. użytecznego - to słowo klucz w tej książce) rozmieszczenia wszystkich elementów.

książek: 43
Miłosz | 2013-05-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka jest całkiem dobra, ale przeznaczona raczej dla bardzo początkujących. Czyta się błyskawicznie. Pewne fragmenty są już niestety mocno nieaktualne, chociaż samo podejście do kwestii budowy, optymalizacji i testów UI/UX jest prawidłowe.

książek: 126
Krzysztof Janda | 2014-03-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 stycznia 2012

Najlepsza pozycja nt. optymalizacji stron internetowych jaką czytałem. A strony www mam od 2006 roku.

Jest wszystko czego bym się spodziewał. Porady, wskazówki, przykłady. Inspiruje do działania.

książek: 51
kaskacds | 2014-06-14
Na półkach: Przeczytane, Ulubione

Ubawiłam się po pachy! Świetne przykłady, niesamowicie optymistyczny autor. "ta zasada jest tak samo aktualna w Castoramie jak i sklepie internetowym"

książek: 578
Ramon | 2012-08-04
Przeczytana: 04 sierpnia 2012

Wreszcie zmęczyłem! Nie jest to zła książka (przeciwnie), wydaje mi się jednak, że jest bardziej dla początkujących, ewentualnie średniozaawansowanych.

książek: 18
Filip | 2015-09-30
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Ta pozycja to klasyk każdego projektanta użyteczności. Napisana bardzo prostym językiem i wprowadzająca w najważniejsze zagadnienia Usability.

zobacz kolejne z 243 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd