Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Power". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
6,15 (13 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
2
6
5
5
4
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
data wydania
ISBN
9788324647880
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych...

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

- Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
- Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
- Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
- Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 226
Łukasz Czechowski | 2016-03-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2016

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo autorzy mają wiedzę, mają pomysł na tę książkę i - gdyby nie była niemiłosiernie przegadana - powinna być naprawdę lekturą obowiązkową dla ludzi z tej tematyki.

książek: 233
Paweł Góralczyk | 2015-04-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.

książek: 63
Szyszkass | 2015-03-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2015

Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.

książek: 201
Aleksander Zawalich | 2013-05-30
Przeczytana: 30 maja 2013

Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd