Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Power". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
6,36 (11 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
2
6
5
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
data wydania
ISBN
9788324647880
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych...

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

- Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
- Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
- Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
- Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (44)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 182
Łukasz Czechowski | 2016-03-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2016

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo autorzy mają wiedzę, mają pomysł na tę książkę i - gdyby nie była niemiłosiernie przegadana - powinna być naprawdę lekturą obowiązkową dla ludzi z tej tematyki.

książek: 63
Szyszkass | 2015-03-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2015

Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.

książek: 170
Aleksander | 2013-05-30
Przeczytana: 30 maja 2013

Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.

książek: 125
Paweł Góralczyk | 2015-04-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.

książek: 521
książek: 1840
Kamila | 2017-02-09
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 03 marca 2017
książek: 16
Gabriel | 2016-11-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 546
Amarant | 2015-12-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 409
Monika Czaplicka | 2014-11-04
Na półkach: Przeczytane, 2014
Przeczytana: 05 sierpnia 2014
książek: 210
bulka_pszenna | 2014-03-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 11 marca 2014
zobacz kolejne z 34 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd