Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Wydawnictwo: MT Biznes
6 (18 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
4
6
8
5
2
4
1
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788375615579
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący...


Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”,
omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w
internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na
gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi
profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital
native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka
w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno
przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 32
Agr3st | 2019-08-01
Na półkach: Wiedza różna, Przeczytane
Przeczytana: 01 sierpnia 2019

Książka według mnie warta uwagi dla osób chcących zacząć przygodę z marketingiem internetowym. Zawiera sporo podstawowych informacji. Na pewno pomaga zrozumieć działanie promocji w internecie. Polecam laikom ;D

książek: 264
Krzysiek | 2018-03-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 13 marca 2018

Widać że to praca zbiorowa. Strasznie nierówny poziom poszczególnych rozdziałów, zależny od tego kto go pisał. Można ją traktować jako dobry wstęp i przetarcie przed dalszą edukacją w sferze marketingu internetowego, ale niestety nic ponadto. Plus za obszerny i ciekawie opisany rozdział Google Adwords.

książek: 20
Krzysiek Pijurs | 2017-10-07
Na półkach: Przeczytane

Dużo narzędzi jest omówionych ale brak jakiejś myśli przewodniej. Ogólnie ciekawa książka ale nie trafiła do mnie tak mocno, jak chyba powinna :)

książek: 62
Signum | 2017-01-29
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 28 stycznia 2017

Książka bardzo konkretnie, aczkolwiek pobieżnie omawia tematykę marketingu w sieci. Jeśli ktoś kompletnie nie ma pojęcia o możliwych do zastosowania narzędziach i sposobie ich działania, to znajdzie tu garść podstawowych i przydatnych informacji.

Bardzo podobał mi się rozdział o AdWords. Dużo konkretów, jasna instrukcja przeprowadzenia kampanii. Po jego lekturze byłem bardzo optymistycznie nastawiony do dalszej części publikacji.
Niestety rozczarowanie przyszło już w następnej części, poświęconej SEO (a szkoda!). Szczególnie mnie dobiła sugestia powierzenia tej sprawy "specjalistom". Autor niby przedstawia niezbędne informacje, ale sprawia wrażenie jakby nie do końca chciał tą wiedzę tajemną nam wyjawić. Na tylnej okładce książki znajdziemy reklamę innych publikacji tego autora, poświęconych w całości AdWords i SEO - i tutaj dopatruję się przyczyny pobieżnego omówienia tematu.

Rozdział o Social Media rozbawił mnie najbardziej. Sam autor przyznaje, że wydawca dał mu mało stron,...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd