Testy A/B. Od kliknięcia do klienta

Wydawnictwo: Helion
5,83 (6 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
2
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324688111
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Odkryj możliwości testów A/B! Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia,...

Odkryj możliwości testów A/B!

Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!

Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!

Dzięki tej książce:


poznasz testy A/B
wdrożysz testy A/B krok po kroku
unikniesz najczęstszych błędów
zwiększysz współczynnik konwersji


Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych!

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 129
macias | 2017-10-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 21 października 2017

Czemu "tylko" przeciętna? Cóż... książka jest co prawda ładnie wydana, bo w kolorze, ale to bardziej przegadana gawęda, jak firma X robiła testy, jak firma Y robiła testy, jak... Materiał do szybkiego przekartkowania (i obejrzenia obrazków) niż czytania serio, bo aby wykręcić tyle stron autorzy polali wody.

Tak bardzo starali się być serio, że umieścili nawet strategie jak się zabrać do testów -- rozstrzygają tak ważkie dylematy jak to, czy zatrudnić firmę zewnętrzną, czy może zdać się na serwis autorów, itd.

A przecież to tylko lekkie źródło inspiracji -- aż tyle i tylko tyle. Połowa ceny okładkowej byłaby adekwatna do wartości tekstu, a tak czytelnik otrzymuje dość drogawy zbiorek war-stories.

książek: 238
bulka_pszenna | 2016-01-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 stycznia 2016

Książka ciekawa, przytoczone realne przykłady optymalizacji, nie ma co prawda złotego środka, ale moim zdanien można się z niej czegoś ciekawego dowiedzieć.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd