-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel10
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński40
-
ArtykułyOgromny dom pełen książek wystawiony na sprzedaż w Anglii. Trzeba za niego zapłacić fortunęAnna Sierant13
-
ArtykułyPaul Auster nie żyje. Pisarz miał 77 latAnna Sierant6
Biblioteczka
2024-04
2024-04
Kolejny tom z Zakrzewskim. Bardzo dobry. Już pierwszy tom mi się podobał, a mam wrażenie, że z każdym tomem autor wchodzi na jakiś wyższy poziom.
Dobry kryminał, wartka, akcja, bardzo wyraziści bohaterowie ;)
Polecam!
Kolejny tom z Zakrzewskim. Bardzo dobry. Już pierwszy tom mi się podobał, a mam wrażenie, że z każdym tomem autor wchodzi na jakiś wyższy poziom.
Dobry kryminał, wartka, akcja, bardzo wyraziści bohaterowie ;)
Polecam!
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość cukierkowo, podsumowująco. Aż myślałam, że to ostatni, ale widzę, ze w USA jest kolejny - "Midnight Creed" ;)
Bardzo polecam cały cykl
Alex Kava
Seria z Ryderem Creed
"Mroczny trop"
"Ściśle tajne"
"Epidemia"
"Instynkt łowcy"
"Złowrogie niebo"
"W mroku lasu"
"Czerwony śnieg"
Druga seria tego autora, jaką czytałam. Bardzo dobra. Nie dość, że całkiem niezły kryminał - każda powieść to osobne śledztwo - to w każdej książce występują pieski tropiące.
Bardzo dobrze się to czytało.
Siódmy tom zakończył się dość...
2024-04
"Zemsta byłych żon"
Książka w sumie stanowi plagiat "Zmowy pierwszych żon" Olivii Goldsmith. Jednak jest gorsza niż oryginał. Problemy zostały potraktowane po łebkach, do tego bohaterkom się wszystko udaje. Mało prawdopodobne.
Ogólnie, ciekawa koncepcja, ale mnie jakoś powieść nie powaliła....
Można sięgnąć, ale bez szału ;)
"Zemsta byłych żon"
Książka w sumie stanowi plagiat "Zmowy pierwszych żon" Olivii Goldsmith. Jednak jest gorsza niż oryginał. Problemy zostały potraktowane po łebkach, do tego bohaterkom się wszystko udaje. Mało prawdopodobne.
Ogólnie, ciekawa koncepcja, ale mnie jakoś powieść nie powaliła....
Można sięgnąć, ale bez szału ;)
2024-04
Całkiem niezła książka, ale bardzo irytująca główna bohaterka. Co jest z tymi kobietami - bohaterkami??? Chyba wolę, jak głównym bohaterem jest mężczyzna...
Natomiast książka jest niezła, bardzo fajny pomysł na fabułę, ciekawie pokazany Wrocław. Spotkałam się wcześniej z określeniem Wroclove - ale nie z określeniem Wrocrime. W ogóle Wrocław mnie fascynuje. To jest fajne, kosmopolityczne miasto, w którym dobrze się czuję i które niesamowicie umie się wypromować.
Powieść polecam!
Całkiem niezła książka, ale bardzo irytująca główna bohaterka. Co jest z tymi kobietami - bohaterkami??? Chyba wolę, jak głównym bohaterem jest mężczyzna...
Natomiast książka jest niezła, bardzo fajny pomysł na fabułę, ciekawie pokazany Wrocław. Spotkałam się wcześniej z określeniem Wroclove - ale nie z określeniem Wrocrime. W ogóle Wrocław mnie fascynuje. To jest...
2024-04
Najnowszy tom o śledczym Reacher`ze. Dość ciekawy tom dlatego, że seria (od pierwsze go tomu) zaczyna się, gdy Reacher jest na emeryturze, podróżuje po USA i wdaje się w różne niecodzienne sytuacje.
Natomiast akcja tego tomu dzieje się jeszcze w czasach, gdy Reacher jest w wojsku śledczym i prowadzi dochodzenia. Tutaj jest dość skomplikowana sprawa, trup się ściele gęsto.
Polecam!
Najnowszy tom o śledczym Reacher`ze. Dość ciekawy tom dlatego, że seria (od pierwsze go tomu) zaczyna się, gdy Reacher jest na emeryturze, podróżuje po USA i wdaje się w różne niecodzienne sytuacje.
Natomiast akcja tego tomu dzieje się jeszcze w czasach, gdy Reacher jest w wojsku śledczym i prowadzi dochodzenia. Tutaj jest dość skomplikowana sprawa, trup się ściele...
2024-04
Ja nie oceniam tak surowo książki jak niektórzy - ale faktycznie, powieść gorsza niż te pozycje z serii o Matyldzie. Ja bardzo czekam na kolejny tom o Matyldzie. A tu nawet zapowiedzi nie ma....
Co do tej książki - była momentami zabawna. Trochę taka parodia rzeczywistości oraz przerysowane postaci wykreowane w książce.
Jednak przeczytałam z przyjemnością i zachęcam do lektury wszystkich książek autorki!
Ja nie oceniam tak surowo książki jak niektórzy - ale faktycznie, powieść gorsza niż te pozycje z serii o Matyldzie. Ja bardzo czekam na kolejny tom o Matyldzie. A tu nawet zapowiedzi nie ma....
Co do tej książki - była momentami zabawna. Trochę taka parodia rzeczywistości oraz przerysowane postaci wykreowane w książce.
Jednak przeczytałam z przyjemnością i zachęcam do...
2024-04
Z kolei ta powieść była całkiem niezła. Też fajny pomysł na fabułę. I nawet dosyć dynamiczna akcja. Tylko to było takie... hmm angielskie...
Jednak jako przerywnik mocniejszych pozycji stanowi niezłe uzupełnienie.
Można przeczytać ;)
Z kolei ta powieść była całkiem niezła. Też fajny pomysł na fabułę. I nawet dosyć dynamiczna akcja. Tylko to było takie... hmm angielskie...
Jednak jako przerywnik mocniejszych pozycji stanowi niezłe uzupełnienie.
Można przeczytać ;)
2024-04
Hmm, w sumie nie była taka zła ta książka - raczej przeciętna. Trochę zakończenie ratuje. Jednak główna bohaterka jest tak irytująca, że momentami ciężko się czytało. Chociaż pomysł na fabułę fajny, to jednak wykonanie mi się nie bardzo podobało.
Można przeczytać, ale bez szału ;)
Hmm, w sumie nie była taka zła ta książka - raczej przeciętna. Trochę zakończenie ratuje. Jednak główna bohaterka jest tak irytująca, że momentami ciężko się czytało. Chociaż pomysł na fabułę fajny, to jednak wykonanie mi się nie bardzo podobało.
Można przeczytać, ale bez szału ;)
2024-04
To moje pierwsze spotkanie z autorką i było na tyle interesująco, że chętnie jeszcze coś przeczytam. I widzę, ze są inne pozycje (na Lubimyczytac), ale po angielsku, więc pewnie jeszcze nie wydane w Polsce.
Autorce udało się uzyskać w powieści to, co lubię. Czyli poza zagadką kryminalną, świetnie zbudowała tło obyczajowe oraz emocje bohaterów.
Polecam ;)
To moje pierwsze spotkanie z autorką i było na tyle interesująco, że chętnie jeszcze coś przeczytam. I widzę, ze są inne pozycje (na Lubimyczytac), ale po angielsku, więc pewnie jeszcze nie wydane w Polsce.
Autorce udało się uzyskać w powieści to, co lubię. Czyli poza zagadką kryminalną, świetnie zbudowała tło obyczajowe oraz emocje bohaterów.
Polecam ;)
2024-04
Podobała mi się ta książka. To nowa seria autorki. Widzę, że autorka dużo pisze, jednak często jest to fantastyka, a ja nie lubię fantastyki. Do tej pory podobała mi się seria o Garstce (która zresztą tutaj występuje gościnnie), to jest w podobnym klimacie, jest trup, ale więcej w tym obyczajówki niż klasycznego kryminału.
Czekam na kolejne tomy, polecając ten ;)
Podobała mi się ta książka. To nowa seria autorki. Widzę, że autorka dużo pisze, jednak często jest to fantastyka, a ja nie lubię fantastyki. Do tej pory podobała mi się seria o Garstce (która zresztą tutaj występuje gościnnie), to jest w podobnym klimacie, jest trup, ale więcej w tym obyczajówki niż klasycznego kryminału.
Czekam na kolejne tomy, polecając ten ;)
2024-04
Najnowszy tom serii o Dorocie. Książka jest znakomicie napisana i bardzo wciągająca - gdyby nie zakończenie. Niestety, chyba autorka (takie głosy pojawiały się na grupach czytelniczych) chce się skupić na innych - późniejszych cyklach i tę serię chciała zakończyć. Szkoda, bo polubiłam bohaterkę.
Zakończenie jest na tyle otwarte, że możliwy jest powrót do cyklu, jednak autorka chyba tego nie planuje.
Polecam wszystkie powieści z serii, choć te początkowe nie są jeszcze tak dopracowane, w późniejszych widać dużo lepszy warsztat!
Najnowszy tom serii o Dorocie. Książka jest znakomicie napisana i bardzo wciągająca - gdyby nie zakończenie. Niestety, chyba autorka (takie głosy pojawiały się na grupach czytelniczych) chce się skupić na innych - późniejszych cyklach i tę serię chciała zakończyć. Szkoda, bo polubiłam bohaterkę.
Zakończenie jest na tyle otwarte, że możliwy jest powrót do cyklu, jednak...
2024-03
Alex Kava
Przedsmak zła (tom 0,5)
Dotyk zła – (tom 1)
W ułamku sekundy – (tom 2)
Łowca dusz – (tom 3)
Granice szaleństwa – (tom 4)
Zło konieczne – (tom 5)
Zabójczy wirus – (tom 6)
Czarny piątek – (tom 7)
Kolekcjoner – (tom 8)
Śmiertelne napięcie – (tom 9)
Płomienie śmierci – (tom 10)
Ostateczny cel – (tom 11)
Przeczytałam całość od początku do końca.
Bardzo dobra seria, choć najlepsze tomy pierwsze/początkowe i ostatnie. Bardzo dobra otoczka obyczajowa, świetnie oddane emocje. Co do zagadek kryminalnych, każda powieść to osobne śledztwo. Jednak najlepsze są te kryminalne. A niektóre tomy dotyczą spisku itp.
Bardzo niefajnie kończy się ostatni tom, ale już w opisie widzę, ze jest kolejny cykl z Ryderem i tam też występuje Maggie - tamten cykl stanowi kontynuację.
Trochę też mnie irytowała główna bohaterka, która jest taką świetną śledczą, a robi wszystko, co może, żeby zepsuć swoje życie osobiste. Ale jak rozumiem, miało to dodatkowo zachęcić czytelników.
Podobała mi się cała seria, polecam!
Alex Kava
Przedsmak zła (tom 0,5)
Dotyk zła – (tom 1)
W ułamku sekundy – (tom 2)
Łowca dusz – (tom 3)
Granice szaleństwa – (tom 4)
Zło konieczne – (tom 5)
Zabójczy wirus – (tom 6)
Czarny piątek – (tom 7)
Kolekcjoner – (tom 8)
Śmiertelne napięcie – (tom 9)
Płomienie śmierci – (tom 10)
Ostateczny cel – (tom 11)
Przeczytałam całość od początku do końca.
Bardzo dobra seria,...
2024-03
Alex Kava
Przedsmak zła (tom 0,5)
Dotyk zła – (tom 1)
W ułamku sekundy – (tom 2)
Łowca dusz – (tom 3)
Granice szaleństwa – (tom 4)
Zło konieczne – (tom 5)
Zabójczy wirus – (tom 6)
Czarny piątek – (tom 7)
Kolekcjoner – (tom 8)
Śmiertelne napięcie – (tom 9)
Płomienie śmierci – (tom 10)
Ostateczny cel – (tom 11)
Przeczytałam całość od początku do końca.
Bardzo dobra seria, choć najlepsze tomy pierwsze/początkowe i ostatnie. Bardzo dobra otoczka obyczajowa, świetnie oddane emocje. Co do zagadek kryminalnych, każda powieść to osobne śledztwo. Jednak najlepsze są te kryminalne. A niektóre tomy dotyczą spisku itp.
Bardzo niefajnie kończy się ostatni tom, ale już w opisie widzę, ze jest kolejny cykl z Ryderem i tam też występuje Maggie - tamten cykl stanowi kontynuację.
Trochę też mnie irytowała główna bohaterka, która jest taką świetną śledczą, a robi wszystko, co może, żeby zepsuć swoje życie osobiste. Ale jak rozumiem, miało to dodatkowo zachęcić czytelników.
Podobała mi się cała seria, polecam!
Alex Kava
Przedsmak zła (tom 0,5)
Dotyk zła – (tom 1)
W ułamku sekundy – (tom 2)
Łowca dusz – (tom 3)
Granice szaleństwa – (tom 4)
Zło konieczne – (tom 5)
Zabójczy wirus – (tom 6)
Czarny piątek – (tom 7)
Kolekcjoner – (tom 8)
Śmiertelne napięcie – (tom 9)
Płomienie śmierci – (tom 10)
Ostateczny cel – (tom 11)
Przeczytałam całość od początku do końca.
Bardzo dobra seria,...
Najnowszy tom cyklu z Moniką. To specyficzne książki, które bardzo lubię. Tutaj oprócz kryminału jest bardzo rozbudowana sfera obyczajowa, psychologiczna. A takie powieści lubię.
Polecam!
Najnowszy tom cyklu z Moniką. To specyficzne książki, które bardzo lubię. Tutaj oprócz kryminału jest bardzo rozbudowana sfera obyczajowa, psychologiczna. A takie powieści lubię.
Pokaż mimo toPolecam!