Opinie użytkownika
Czytajcie historie wojenne?
Lubię od czasu do czasu zanurzyć się w opowieściach z czasu II wojny światowej.
Tym razem była to powieść SIOSTRY POD WSCHODZĄCYM SŁOŃCEM.
Akcja toczyła się tutaj w egzotycznych zakątkach świata i przedstawia losy pielęgniarek, które trafiły do niewoli. Ta historia opowiedziana przez autorkę została zainspirowana prawdziwymi...
Jakie układanki lubicie ?
UKŁADANKA od Karin Slaughter to połączenie thrillera obyczajowego z thrillerem sensacyjnych. Fabuła została tutaj ciekawie skonstruowana przez autorkę, bowiem ta opowieść rozgrywa się na na przestrzeni dwóch ram czasowych. Akcja jest dynamiczna, cały czas brnie do przodu, choć zdarzyły się tu też takie momenty, kiedy to tempo lekko...
Czy prawdziwa miłość zdarza się tylko raz?
W życiu każdego człowieka następuje moment, który dzieli to życie na dwie części. Taki moment spotkał właśnie główną bohaterkę w JEDYNE PRAWDZIWE MIŁOŚCI.
Jak mi się dobrze czytało tę historię. Nie wiedziałam czy ją szybko kończyć, czy jednak stopniowo dawkować. Ciepła, zabawna i wzruszająca.
Autorka doskonale zaprezentowała świat...
KTOŚ, KOGO ZNAŁAM to powieść przepełniona lekką melancholią. Historia była pełna smutku i bólu, ale również dająca nadzieję. Fabuła została tutaj podzielna na dwie ramy czasowe, i zdecydowanie większą uwagę autorka skupiła na przeszłości. Bowiem to ona rzutowała na dalsze losy bohaterów.
6.5/10⭐️
Powieść niewątpliwie porusza trudne tematy jakimi są m.in adopcja czy rodzinna...
Ostatnio na rynku wydawniczym zauważyłam znaczny spadek mojego ulubionego gatunku jakim jest THRILLER. Czy Wy też macie takie wrażenie, że pojawia się ich znacznie mniej🤔❓
Dlatego jak zobaczyłam ŻONĘ LEKARZA od @filiamrocznastrona pojawiło się światło w tunelu. I muszę przyznać, że ta historia mnie nie zawiodła. Świetnie mi się ją czytało. I choć akcja z początku stopniowo...
ASYMETRIA to ciekawy, polski kryminał z dobrze rozwiniętą częścią obyczajową.
Autor serwuje przyjemną zagadkę kryminalną, sekrety i tajemnicze zbrodnie.
7/10⭐️
Fabuła toczy się częściowo w przyszłości i w teraźniejszości. Oba wątki dobrze ze sobą współgrają, tworząc zgrabną całość. Dodatkowo postać głównej bohaterki jest niezwykle intrygująca. Jej losy odkrywamy etapami....
WIATŁO MIĘDZY OCEANAMI to niezwykle poruszająca historia. Powieść opowiada o stracie,samotności i trudnych, moralnych decyzjach. Ale również nie zabrakło tutaj ogromu miłości, poświęcenia i relacji rodzinnych. Aż trudno uwierzyć, że to był debiut autorki.
8/10⭐️
Podoba mi się klimat tej książki. Australia, lata 20, bezludna wyspa i los, który wystawia parę bohaterów na...
PTASZNIK to ciekawy polski kryminał. Fabuła pełna jest mrocznych tajemnic a sam główny bohater jest dość intrygującą postacią. I pomimo, iż akcja biegnie tutaj raczej spokojnym tempem to z pewnością nie zabraknie w niej również mrocznych akcentów.
7/10⭐️
PTASZNIK to historia, która czyta się sama. A to dzięki umiejętnie utkanej sieć intryg i kłamstw. Trudna przeszłość...
DOMEK Z KART to książka, która ma przepięknie ilustrowaną okładkę i brzegi. Jednak historia ukryta na jej kartach okazała się dość prosta i zwyczajna. Nie ukrywam, że liczyłam na więcej magii, tajemnicy i mrocznej atmosfery.
6/10⭐️
Powieść zaliczyłabym bardziej do obyczajowych, takiej trochę „dorosłej” młodzieżówki. Fabuła nieskomplikowana, prawdę powiedziawszy nie...
Agnieszkę Jeż @ z pewnością większość z Was kojarzy z powieści obyczajowych.
Pani Agnieszka od jakiegoś czasu także próbuje swoich sił w pisaniu historii kryminalnych i muszę przyznać z zadowoleniem, że rewelacyjnie jej to wychodzi.
8/10⭐️
POMROKA to świetnie napisana opowieść. W tej fabule odnalazła praktycznie wszystko co lubię w takich historiach. A mianowicie:...
Kto z Was skusiłby się na rejs wycieczkowym statkiem po Antarktydzie🚢❄️🦭?
Fabuła książki SŁOŃCE O PÓŁNOCY zabiera nas właśnie w taki luksusowy rejs. Bowiem miała to być piękna i fascynująca przygoda połączona z biznesową transakcją. Jednak los postanowił zupełnie inaczej i coś poszło po prostu nie tak.
Chłopak naszej głównej bohaterki niespodziewanie znika w tajemniczych...
POMOC DOMOWA SEKRET to sequel do pierwszej części Freidy McFadden. Muszę przyznać, że autorka ma lekki styl, dzięki czemu tę historię czyta się mega szybko.
Akcja toczy się tutaj dość dynamicznie, jednak już po pewnym czasie można spokojnie domyślić się całej tej misternej intrygi. Zabrakło mi tu zdecydowanie większego twistu i niepewności co do jej dalszej fabuły. Dla...
Jaką wyspę chciałbyś zwiedzić? A może już na jakieś byłeś?
WYSPA ŁOTRÓW to polski kryminał, którego fabuła została podzielona na dwie historie, które mają wspólny mianownik. Książkę czyta się dość szybko a to za sprawą prostego stylu autora.
I choć akcja rozpoczęła się tu dynamicznie, to jednak spodziewałam się po tym tytule odrobinę czegoś innego.
5,5/10
Ta historia nie...
MONTEPERDIDO to lektura, która skrywa w sobie wiele tajemnic.
Małe miasteczko u podnóża gór, w którym dochodzi do zniknięcia dwóch małych dziewczynek. Po pięciu latach jedna z nich wraca. Co wydarzyło się przez te wszystkie lata? Gdzie jest druga dziewczynka ? Czy jesteś pewny, że chcesz poznać mroczną prawdę o Monteperdido?
7.75/10
MONTEPERDIDO , hiszpański kryminał,...
NA DOMOWYM FRONCIE to kolejna, poruszająca książka w dorobku autorki. Historia jest niezwykle przejmująca. Przy jej czytaniu niejednokrotnie łzy same cisną się czytelnikowi do oczu.
8/10
Historia opisana przez autorkę jest niezmiernie prawdziwa i bolesna, a jednocześnie dająca nadzieję. Fabuła opisuje życie rodzin żołnierzy wysyłanych na misje pokojowe. To z pewnością...
TAJEMNICA DOMU TURNERÓW to najnowsza powieść autorki Kate Morton. Powieść zabiera nas w dwie ramy czasowe, gdzie krok po kroku odkrywamy mroczną tajemnicę rodziny Turnerów.
7/10
Historia jest barwna, wielowątkowa, jednakże mnogość opisów może lekko przytłoczyć czytelnika. Autorka z pewnością ciekawie rozbudowała rozgrywająca się tu fabułę przez co niejednokrotnie...
Byliście kiedyś we Włoszech? A może w Nowym Yorku?
WŁOSZKA Z BROOKLYNU to druga książka autorki Santa Montefiore, którą miałam przyjemność przeczytać. Ta historia wciągnęła mnie już od pierwszej strony. Jestem nią wprost oczarowana.
Akcja tej powieści rozgrywa się na przestrzeni kilku lat, a dokładniej między rokiem 1934 a 1982. Fabuła ma swój początek w malowniczej i...
Czytaliście już "coś" z Mroza?
Jak dobrze pamiętam, to moja pierwsza pozycja tego autora. Moją decyzję przyspieszyła zapowiedź serialu na Netflixie, który zapowiada się naprawdę dobrze.
EKSPOZYCJA to ciekawy i dość zawiły kryminał. Dużo się tu dzieje, choć parę wątków było (moim zdaniem) niepotrzebnych. Początek fabuły intrygujący, środek trochę mało ekscytujący a trzecia...
Skuszona okładką i chęcią przeczytania zimowej powieści sięgnęłam po JEDEN DZIEŃ W GRUDNIU. Co prawda, nie była to ani zimna ani świąteczna historia, ale zwyczajny i całkiem przyjemny romans na chłodne wieczory.
Fabuła lekka, urocza i momentami przewidywalna. Akcja dzieje się na przestrzeni dziesięciu lat, dzięki którym doskonale możemy śledzić losy bohaterów. Ich wybory,...
Kolejna pozycja Kristin Hannah, którą miałam przyjemność przeczytać. Tym razem mój wybór padł na WIELKĄ SAMOTNOŚĆ.
Muszę przyznać, że początek tej powieści okazał się dla mnie nie lada wyzwaniem. Bowiem pierwsza część tej historii szła mi dosyć opornie. Fabuła zawierała mnogość opisów a sama akcja mozolnie posuwała się do przodu.
Z pewnością nie była to łatwa i lekka...