-
ArtykułyHłasko, powrót Malcolma, produkcja dla miłośników „Bridgertonów” i nie tylkoAnna Sierant1
-
ArtykułyAkcja recenzencka! Wygraj książkę „Cud w Dolinie Poskoków“ Ante TomiciaLubimyCzytać1
-
Artykuły„Paradoks łosia”: Steve Carell i matematyczny chaos Anttiego TuomainenaSonia Miniewicz2
-
ArtykułyBrak kolorowych autorów na liście. Prestiżowy festiwal w ogniu krytykiKonrad Wrzesiński13
Biblioteczka
2019-04-10
2019-03-20
Ta książka powinna być lekturą obowiązkową w szkole.
Ta książka powinna być lekturą obowiązkową w szkole.
Pokaż mimo to2019-03-01
Tytuł wskazuje na książkę motywacyjną, jednak jest to zbiór chaotycznie podanych porad życiowych, sprzedażowych oraz biznesowych. Dałbym 6 gwizdek ale minis za małe rozmiary.
Tytuł wskazuje na książkę motywacyjną, jednak jest to zbiór chaotycznie podanych porad życiowych, sprzedażowych oraz biznesowych. Dałbym 6 gwizdek ale minis za małe rozmiary.
Pokaż mimo to2019-02-21
Jeśli ktoś szuka książki na temat sprzedaży: to jednak polecam inne. Autor skupia się tutaj za bardzo na własnej autobiografii i swoich prywatnych sprawach, a samych porad sprzedażowych jest niestety niewspółmiernie mało. Nadal jednak nie ma złych książek o sprzedaży :)
Jeśli ktoś szuka książki na temat sprzedaży: to jednak polecam inne. Autor skupia się tutaj za bardzo na własnej autobiografii i swoich prywatnych sprawach, a samych porad sprzedażowych jest niestety niewspółmiernie mało. Nadal jednak nie ma złych książek o sprzedaży :)
Pokaż mimo to2019-02-03
Książka trochę przestarzała, jednak uważam że nie ma "złych" książek o sprzedaży. Sporo podpowiedzi z książki to sprawy dziś oczywiste, stąd książka dla początkujących handlowców i dla nich jak najbardziej ok.
Książka trochę przestarzała, jednak uważam że nie ma "złych" książek o sprzedaży. Sporo podpowiedzi z książki to sprawy dziś oczywiste, stąd książka dla początkujących handlowców i dla nich jak najbardziej ok.
Pokaż mimo to2019-01-26
Biznesowa i handlowa = 6/10
Społecznie i politycznie = 8/10
Bardzo ciekawa jeśli chodzi o podejście psychologiczne ludzi: kwestia moralna.
Biznesowa i handlowa = 6/10
Społecznie i politycznie = 8/10
Bardzo ciekawa jeśli chodzi o podejście psychologiczne ludzi: kwestia moralna.
2018-12-29
Jednak spodziewałem się czegoś więcej po tej książce...
Jednak spodziewałem się czegoś więcej po tej książce...
Pokaż mimo to2018-12-23
2018-12-12
Co do samej metody NVC: pełna zgoda, może być dość skuteczna. Zresztą metoda badania potrzeb jest stosowana przecież w różnych innych szkołach. Jednak nie zgadzam się co samych założeń NVC...
Jeśli ktoś będzie próbował skrzywdzić moją rodzinę lub mnie, odpowiem siłą.
Co do samej metody NVC: pełna zgoda, może być dość skuteczna. Zresztą metoda badania potrzeb jest stosowana przecież w różnych innych szkołach. Jednak nie zgadzam się co samych założeń NVC...
Jeśli ktoś będzie próbował skrzywdzić moją rodzinę lub mnie, odpowiem siłą.
2018-11-02
Książka uczy wielu ciekawych biznesowo rzeczy, w tym tej najważniejszej: żeby coś osiągnąć trzeba bardzo dużo pracować.
Książka uczy wielu ciekawych biznesowo rzeczy, w tym tej najważniejszej: żeby coś osiągnąć trzeba bardzo dużo pracować.
Pokaż mimo to2018-10-21
Bardzo dobra książka, powinien ją przeczytać każdy przedsiębiorca.
Bardzo dobra książka, powinien ją przeczytać każdy przedsiębiorca.
Pokaż mimo to2018-09-26
Książka dobra jako motywująca, poradnik dla ludzi którzy chcą budować własną markę osobistą i/lub blog.
Można podejść do niej również jako książki biograficznej.
Książka dobra jako motywująca, poradnik dla ludzi którzy chcą budować własną markę osobistą i/lub blog.
Można podejść do niej również jako książki biograficznej.
2018-08-30
2018-07-18
2018-06-04
Wybitne dzieło, niestety nadal bardzo aktualne...
Wybitne dzieło, niestety nadal bardzo aktualne...
Pokaż mimo to2018-05-16
Na początku sporo ciekawych i przydatnych porad. Nadal jednak za mało autor się skupił na tym, jak pokonać stres... Później wydaje mi się że na siłę autor dodał kilka rozdziałów np. ten na temat prezentacji multimedialnych...
Na początku sporo ciekawych i przydatnych porad. Nadal jednak za mało autor się skupił na tym, jak pokonać stres... Później wydaje mi się że na siłę autor dodał kilka rozdziałów np. ten na temat prezentacji multimedialnych...
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2018-04-11
Książka napisana w bardzo naukowym stylu. Polecam osobą które piszą pracę licencjacką albo magisterską na temat marketingu usług.
Książka napisana w bardzo naukowym stylu. Polecam osobą które piszą pracę licencjacką albo magisterską na temat marketingu usług.
Pokaż mimo to2018-03-18
2018-02-17
Naprawdę ciekawa pozycja która może zainspirować w pary kwestiach :)
Naprawdę ciekawa pozycja która może zainspirować w pary kwestiach :)
Pokaż mimo to