Medialne oblicza sportu
- Kategoria:
- sport
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 194
- Czas czytania
- 3 godz. 14 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788381427395
- Tagi:
- sport media język
Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczonych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
„Medialne oblicza sportu” to publikacja, która zainteresuje raczej wąską grupę odbiorców. Nie oznacza to, że to grupa nieważna. Wydaje się, że targetem jest tutaj środowisko naukowe – książka wydaje się zatem stworzoną przez badaczy dla innych badaczy. Być może tytułowy temat dałoby się zrealizować w bardziej atrakcyjny i zajmujący dla czytelników sposób, ale pamiętajmy, że „nie myli się ten, kto nic nie robi” i mimo wszystko dajmy mały plusik twórcom omawianej książki.
CAŁOŚĆ RECENZJI -> https://rfbl.pl/medialne-oblicza-sportu-recenzja/
„Medialne oblicza sportu” to publikacja, która zainteresuje raczej wąską grupę odbiorców. Nie oznacza to, że to grupa nieważna. Wydaje się, że targetem jest tutaj środowisko naukowe – książka wydaje się zatem stworzoną przez badaczy dla innych badaczy. Być może tytułowy temat dałoby się zrealizować w bardziej atrakcyjny i zajmujący dla czytelników sposób, ale pamiętajmy, że...
więcej Pokaż mimo to