Marketing 3.0

Philip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
198 str.
Tytuł oryginału:
Marketing 3.0 From Products to Customers to the Human Spirit
Data wydania:
2010-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2010-10-20
Liczba stron:
198
Język:
polski
ISBN:
978-83-62195-92-3
Tłumacz:
Dorota Gasper
Wydawnictwo:
MT Biznes
Tagi:
marketing klient satysfakcja zakupu produkt
Tytuł oryginału:
Marketing 3.0 From Products to Customers to the Human Spirit
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2010-10-20
Liczba stron:
198
Język:
polski
ISBN:
978-83-62195-92-3
Tłumacz:
Dorota Gasper
Tagi:
marketing klient satysfakcja zakupu produkt
Średnia ocen
6,4 / 10

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
51 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
14
2

Na półkach: ,

Przeczytane

Pokaż mimo to

93
8

Na półkach:

Ciekawa pozycja obrazująca jak wygląda marketing w XXI wieku :)

Pokaż mimo to

257
10

Na półkach:

Podobało mi się pół książki i końcówka. Lektura obowiązkowa dla osób pracujących nad zagadnieniami skupiającymi się nad działaniami marketingu i sprzedaży, a może i PR. Według mnie autor bardzo chciał, żeby każdy mógł zrozumieć jego słowa i napisał wszystko dość przystępnym językiem. To na pewno zaleta dla mniej doświadczonych osób, w tym i mnie. Mam sporo notatek, które...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
64
25

Na półkach: ,

Autor skoncentrował się na filozofii działań jakimi powinny się kierować współczesne firmy. Oraz na tym jak zmienił się marketing na przełomie lat i w którą stroną zmierza.

Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących biznes i menedżerów - nie tylko tych związanych z marketingiem.

Polecam.

Pokaż mimo to

108
27

Na półkach: ,

Kotler wprawdzie wszechobecny i zaraz wyjdzie nam z lodówki. Formuła książki bardzo górnolotna i brzmi niezwykle szlachetnie. Ale jest inspirująca co w marketingu jest bardzo ważne. Nie trzeba przecież traktować jej całkowicie serio. Największym chyba problemem jest budżet, jaki jest potrzebny do realizacji wskazanej koncepcji. Jak dla mnie najistotniejszą rzeczą w lekturze...

więcej Pokaż mimo to

25
6

Na półkach:

lllll-ppppppvhvcggvkh

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    63
  • Przeczytane
    60
  • Posiadam
    16
  • Teraz czytam
    5
  • Marketing
    2
  • Biznes
    2
  • 2014
    2
  • Ekonomia, Biznes
    1
  • Ostatnio odkryte
    1
  • marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing 3.0


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd