Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Onepress". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
7,75 (73 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
10
9
17
8
14
7
21
6
5
5
2
4
2
3
2
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
data wydania
ISBN
9788324651009
liczba stron
248
słowa kluczowe
ebiznes, startup, e-commerce, lean
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Waldek

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą...

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2012

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (365)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 4197
AnnaSikorska | 2015-03-19
Na półkach: Przeczytane

Lean startup można tłumaczyć na trzy sposoby: ‘chude początki’ lub ‘zwrot ku początkowi’ lub ‘niedoskonały nowy produkt’. Co dokładnie rozumieją osoby posługujące się tym zwrotem nam, Polakom trudno będzie zrozumieć przez odmienny kontekst kulturowy. Wszystko zaczęło się w Dolinie Krzemowej, w której domy i garaże posłużyły, jako miejsca powstawania innowacyjnych projektów, które mogły zdobyć rzesze klientów (co było bardzo rzadkie) lub na twórcy odcisnąć piętno porażki. Tego ostatniego, gorzkiego owocu zakosztował i Eric Ries, który stworzył ze znajomymi kilka startupów, których zakończenie było wielką tragedią. Dopiero IMVU, komunikatora z możliwością kreowana avatara i zawierania znajomości z innymi avatarami (odwołanie do tego typu tworu pojawia się w polskim filmie „Sala samobójców” reż. Jana Komasa). Jego ostateczne przeznaczenie nie od początku było takie jak obecnie, dlatego nie od razu odniosło sukces. Liczne ulepszenia, wizje, próby nadążenia za tym, co może spodobać się...

książek: 58
Michał | 2015-08-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 14 sierpnia 2015

Książka świetna, ukazująca sposoby budowania i rozwoju startupów. Pozwala spojrzeć z innej perspektywy na rozwijanie firmy i produktu oraz sposób analizowania wyników firmy (nie tylko finansowych, ale też wyników wzrostu liczby użytkowników, stosunku pozyskanych do utraconych itp.). Polecam wszystkim, którzy budują projekty, dzięki którym chcą osiągnąć sukces.

książek: 366
Łukasz | 2015-07-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Polecam, 2015

Metoda Lean Startup to książka o tym jak akceptacja niedoskonałości, doprowadza do sukcesu i odkryć, które nie byłyby możliwe do zrobienia przez schematycznych perfekcjonistów.

Jest w tej metodzie coś ze zdrowego podejścia do życia, by nie wstydzić się tego co nie jest tak doskonałe jak byśmy chcieli, bo prawdopodobnie nigdy nie będzie doskonałe, a z czasem ten wszechobecny chaos zastąpić "dążeniem do doskonałości", by czerpać przyjemność z uczenia się, wyciągania wniosków redukowania planów, ciągłych zmian do przodu i do tyłu, tak by ostatecznie osiągnąć swój cel i odkryć niszę, dla której będziemy tworzyć produkt.

Polecam.

książek: 512
mts | 2016-12-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 grudnia 2016

Książka, której główne tezy można zastosować zarówno do biznesu, jak i "do życia".

Przesłanie jest proste: weryfikuj wszelkie "akty wiary", udoskonalaj to co się sprawdza i zmieniaj to co się nie sprawdza. Niby proste, ale wymaga pokonania w sobie dążenia do perfekcji i odkładania działania na wieczne "później".

Książka okraszona jest mnóstwem biznesowych przykładów, które pomagają zrozumieć sens tego o czym pisze autor, ale miejscami jest ich już zbyt wiele, przez co lektura traci dynamizm.

Szczególnie podoba mi się koncept "pięć razy dlaczego" - polegający na szukaniu pierwotnej przyczyny problemu poprzez pytanie, jak dziecko, pięć razy pod rząd "dlaczego?", negując wymienioną wcześniej przyczynę, mogąc sprowadzić ją do czegoś pierwotniejszego. Bardzo przydatne, nie tylko w biznesie.

książek: 191
moneygrabbing | 2017-01-09
Przeczytana: 08 stycznia 2017

Czym jest Lean Startup???
Lean Startup to nowe spojrzenie na tworzenie nowych innowacyjnych produktów, które kładzie jednoczesny nacisk na szybką iterację i pozyskiwanie opinii klientów, wielką wizję i równie wielką ambicję.
Autor nawiązuje do wielu praktycznych przykładów z życia i opisuje różne strategie w takich firmach jak IMVU, Dropbox czy Groupon. Z książki dowiesz się jak rozwijać firmę oraz w jaki sposób czerpać wiedzę aby rozwój był trwały. A w tym właśnie ma pomóc Lean.
Więcej znajdziesz na:
http://www.moneygrabbing.co.uk/metoda-lean-startup-innowacyjne-narzedzia-do-rozwoju-firmy/

książek: 307
Patryk Wójcik | 2017-07-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 lipca 2017

Bardzo dobra książka. Może całkowicie wywrócić Twój sposób patrzenia na świat i biznes. Jednak uważam, że jest to książka dla osób, które mają już jakieś doświadczenie biznesowe. Po prostu informacje w niej zawarte, trzeba filtrować przez własne doświadczenia.

Nie jest to tylko książka o budowaniu Startupów. Jest to książka o sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta. Jest to książka o tworzeniu potrzebnych produktów, na które czekają już klienci.

książek: 3
KsiazkiSukcesuPL | 2017-03-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 marca 2017

(Recenzja wideo https://www.youtube.com/watch?v=Qxb6zBArufI)

Masz pomysł na biznes? Zanim zaczniesz przeczytaj tę książkę!
W jaki sposób TANIO testować pomysły, jak sprawdzić, czy to co masz do zaoferowania spodoba się klientom.
Książka o biznesie internetowym i do takich odbiorców jest głównie adresowana. Aczkolwiek każdy przedsiębiorca może coś z niej wyciągnąć dla siebie.

Recenzja wideo: https://www.youtube.com/watch?v=Qxb6zBArufI

książek: 15
Michal | 2017-06-21
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

W zasadzie sprowadza się do MVP (Minimum Viable Product/Most Valuable Product). Jeżeli nie masz startupu ani nie planujesz mieć w najbliższej przyszłości - możesz odpuścić i poczekać na odpowiedni moment.

książek: 175
jab0lpunk | 2017-03-19
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 19 marca 2017

Lean management od podstaw, wiele wszystko dostosowane do startupów, dużo nawiązań do firmy autora, czyta sie przyjemnie.

książek: 108
Rastignac | 2016-11-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 listopada 2016

Słyszałem o tej książce wiele razy w przeszłości, ale dopiero teraz zdecydowałem się po nią sięgnąć. Zawsze podchodzę do tego typu bestsellerów z rezerwą, ponieważ nie wierzę w żadne "recepty na sukces", tym bardziej w biznesie.
Zostałem miło zaskoczony, bo autor zamiast walić w czytelnika coachingowymi bredniami, przedstawia własne doświadczenia w tworzeniu nowych firm, które często kończyły się porażką. Wyciągając wnioski z nieudanych prób zawojowania rynku, Eric Ries wypracował własny system myślenia o nowym biznesie, jego testowania i mierzenia. Jeśli wczytać się trochę głębiej, to głównym przekazem książki jest to, by decyzje biznesowe opierać na rzeczach mierzalnych i to w sposób jak najbardziej przypominający naukowy rygor.
W książce jest wiele przykładów z życia wziętych, na przykład firm IMVU, Dropbox, Grockit, Intuit, Aardvar i wielu innych. Wpływa to moim zdaniem na jej wartość, bo książki o biznesie powinno się mierzyć ilością zawartych w niej konkretów, a nie...

zobacz kolejne z 355 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd