Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nowe zasady marketingu i PR

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
7,63 (8 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
3
8
1
7
3
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788376015668
liczba stron
284
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Inne wydania

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć. Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości nowych zasad gry ,...

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć. Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości nowych zasad gry , przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (38)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 14
laewma | 2013-12-19
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 18 grudnia 2013

Bardzo pomocna książka. Napisana w jasny i przejrzysty sposób. Mnogość przykładów jak zastosować daną metodę.

książek: 161
Jacek Lipski | 2011-02-10
Na półkach: Ulubione, Przeczytane
Przeczytana: 2010 rok

http://marketingksiazki.blogspot.com/2010/07/nowe-zasady-marketingu-i-pr-david.html

książek: 626
Polowianka | 2014-12-07
Na półkach: Przeczytane
książek: 567
amelyaa | 2014-11-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 11 listopada 2014
książek: 21
lukaszjajor | 2014-04-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 17
Michał | 2013-01-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 lipca 2010
książek: 111
Agata | 2012-12-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2012 rok
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-05-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 21
Qiubag | 2010-07-07
Na półkach: Przeczytane
książek: 121
Justyna | 2016-08-25
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 28 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd