New Rules of Marketing and PR
Wydawnictwo: John Wiley & Sons, Inc. biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- John Wiley & Sons, Inc.
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9780470113455
The Internet has profoundly changed the way people communicate and interact with each other. But it has also changed the way businesses communicate with their customers (and those who they want to be customers). In the old days, companies could only communicate through the filter of expensive advertising or media ink placed by a PR firm. Today the rules have changed entirely. The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your busine
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 88
- 27
- 9
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Dwie gwiazdki tylko przy założeniu, że tytuł brzmiałby "PODSTAWY współczesnego marketingu i PR". Nie wyobrażam sobie, aby przeciętnie zaangażowany w pracę specjalista ds. marketingu nie wiedział o jakiejkolwiek rzeczy z tej książki. Książka ma 500 stron, a wystarczyłoby 80 bez uszczerbku na materii. Megalomania i mitomania autora, który przypisuje sobie wprowadzenie do marketingu wielu podstawowych technik. Stek banałów bez konkretnych wskazówek, np. "słowa kluczowe są ważne" i to napisane w innych słowach na jakichś 40 stronach... ale już ani słowa o konkretnych programach pomocnych przy analizie wyłaniania słów kluczowych - żadnych informacji technicznych. Książka ani autor nie nadążają za rzeczywistością. W ogóle wydawanie książek papierowych o takiej tematyce to nieporozumienie.
Dwie gwiazdki tylko przy założeniu, że tytuł brzmiałby "PODSTAWY współczesnego marketingu i PR". Nie wyobrażam sobie, aby przeciętnie zaangażowany w pracę specjalista ds. marketingu nie wiedział o jakiejkolwiek rzeczy z tej książki. Książka ma 500 stron, a wystarczyłoby 80 bez uszczerbku na materii. Megalomania i mitomania autora, który przypisuje sobie wprowadzenie do...
więcej Pokaż mimo toTo jedna z tych sytuacji, kiedy cieszysz się, ze książka pożyczyłeś, zamiast wydawać na nią pieniądze. Zdecydowanie poniżej oczekiwań. Dużo słów, mało rzeczy do zastosowania w praktyce. Nie jestem pewna, czy na dzień dzisiejszy już świat marketingu i PR nie poszedł jeszcze dalej naprzód i czy ta pozycja za tym nadąża. Bardzo mało mediów społecznościowych. Ani czy realia w niej pokazane da się przełożyć na nasza rzeczywistość.
To jedna z tych sytuacji, kiedy cieszysz się, ze książka pożyczyłeś, zamiast wydawać na nią pieniądze. Zdecydowanie poniżej oczekiwań. Dużo słów, mało rzeczy do zastosowania w praktyce. Nie jestem pewna, czy na dzień dzisiejszy już świat marketingu i PR nie poszedł jeszcze dalej naprzód i czy ta pozycja za tym nadąża. Bardzo mało mediów społecznościowych. Ani czy realia w...
więcej Pokaż mimo toOcena książki „Nowe zasady marketingu i PR” to bardzo skomplikowane zadanie. Od strony merytorycznej książka zawiera sporo wartościowych treści, które można by ocenić na 8 gdyby nie… forma ich przekazania.
Książka pisana jest prostym i czytelnym językiem, ale to koniec z pozytywnych opinii na temat formy. Autor podzielił książkę na trzy główne rozdziały oraz wprowadzenie. Niestety rozdziały te nie są spójną kontynuacją tematu, ale w dość nieporadny sposób, rozwinięciem rozdziałów poprzednich.
Tak więc, po przeczytaniu 35 stronicowego wprowadzenia, rozpoczyna się rozdział I, który ma blisko 50 stron. Następnie rozdział II o objętości około 120 stron i na koniec rozdział III liczący 300 stron. A każdy z nich na nowo dotyka tych samych zagadnień.
W trakcie czytania miałem wrażenie, że „to już było”. Niemniej dopiero robiąc notatki po przeczytaniu całości, zobaczyłem skalę powtórzeń zaznaczanych przeze mnie treści.
Moim zdaniem można upatrywać dwie przyczyny tego stanu rzeczy. Pierwsza: jest to siódme wydanie tego tytułu, którego zmiana jest bardziej „doklejaniem” kolejnych treści, niż przeredagowaniem całości. Drugi powód: autor jest znanym amerykańskim mówcą i blogerem…
Obiektywnie patrząc, książka ta byłaby bardzo wartościowa i przyjemna w czytaniu po odchudzeniu jej do 200 – 250 stron
Pomimo powyższych utrudnień, moja ogólna ocena to 7, ze względu na informacje, które można z niej pozyskać, uzbrajając się w cierpliwość 😊
Ocena książki „Nowe zasady marketingu i PR” to bardzo skomplikowane zadanie. Od strony merytorycznej książka zawiera sporo wartościowych treści, które można by ocenić na 8 gdyby nie… forma ich przekazania.
więcej Pokaż mimo toKsiążka pisana jest prostym i czytelnym językiem, ale to koniec z pozytywnych opinii na temat formy. Autor podzielił książkę na trzy główne rozdziały oraz wprowadzenie....
Bardzo pomocna książka. Napisana w jasny i przejrzysty sposób. Mnogość przykładów jak zastosować daną metodę.
Bardzo pomocna książka. Napisana w jasny i przejrzysty sposób. Mnogość przykładów jak zastosować daną metodę.
Pokaż mimo tohttp://marketingksiazki.blogspot.com/2010/07/nowe-zasady-marketingu-i-pr-david.html
http://marketingksiazki.blogspot.com/2010/07/nowe-zasady-marketingu-i-pr-david.html
Pokaż mimo to