rozwińzwiń

The New Rules of Marketing and PR

Okładka książki The New Rules of Marketing and PR David Meerman Scott
Okładka książki The New Rules of Marketing and PR
David Meerman Scott Wydawnictwo: Wiley John + Sons biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The New Rules of Marketing and PR
Wydawnictwo:
Wiley John + Sons
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wydania:
2010-01-01
Język:
angielski
ISBN:
1596592907
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Czemu jeszcze na to nie wpadłeś idealne dostrojenie do potrzeb klientów Phil Myers, David Meerman Scott, Craig Stull
Ocena 6,5
Czemu jeszcze ... Phil Myers, David M...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
109
31

Na półkach:

Dwie gwiazdki tylko przy założeniu, że tytuł brzmiałby "PODSTAWY współczesnego marketingu i PR". Nie wyobrażam sobie, aby przeciętnie zaangażowany w pracę specjalista ds. marketingu nie wiedział o jakiejkolwiek rzeczy z tej książki. Książka ma 500 stron, a wystarczyłoby 80 bez uszczerbku na materii. Megalomania i mitomania autora, który przypisuje sobie wprowadzenie do marketingu wielu podstawowych technik. Stek banałów bez konkretnych wskazówek, np. "słowa kluczowe są ważne" i to napisane w innych słowach na jakichś 40 stronach... ale już ani słowa o konkretnych programach pomocnych przy analizie wyłaniania słów kluczowych - żadnych informacji technicznych. Książka ani autor nie nadążają za rzeczywistością. W ogóle wydawanie książek papierowych o takiej tematyce to nieporozumienie.

Dwie gwiazdki tylko przy założeniu, że tytuł brzmiałby "PODSTAWY współczesnego marketingu i PR". Nie wyobrażam sobie, aby przeciętnie zaangażowany w pracę specjalista ds. marketingu nie wiedział o jakiejkolwiek rzeczy z tej książki. Książka ma 500 stron, a wystarczyłoby 80 bez uszczerbku na materii. Megalomania i mitomania autora, który przypisuje sobie wprowadzenie do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
212
75

Na półkach:

To jedna z tych sytuacji, kiedy cieszysz się, ze książka pożyczyłeś, zamiast wydawać na nią pieniądze. Zdecydowanie poniżej oczekiwań. Dużo słów, mało rzeczy do zastosowania w praktyce. Nie jestem pewna, czy na dzień dzisiejszy już świat marketingu i PR nie poszedł jeszcze dalej naprzód i czy ta pozycja za tym nadąża. Bardzo mało mediów społecznościowych. Ani czy realia w niej pokazane da się przełożyć na nasza rzeczywistość.

To jedna z tych sytuacji, kiedy cieszysz się, ze książka pożyczyłeś, zamiast wydawać na nią pieniądze. Zdecydowanie poniżej oczekiwań. Dużo słów, mało rzeczy do zastosowania w praktyce. Nie jestem pewna, czy na dzień dzisiejszy już świat marketingu i PR nie poszedł jeszcze dalej naprzód i czy ta pozycja za tym nadąża. Bardzo mało mediów społecznościowych. Ani czy realia w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
12
12

Na półkach:

Ocena książki „Nowe zasady marketingu i PR” to bardzo skomplikowane zadanie. Od strony merytorycznej książka zawiera sporo wartościowych treści, które można by ocenić na 8 gdyby nie… forma ich przekazania.

Książka pisana jest prostym i czytelnym językiem, ale to koniec z pozytywnych opinii na temat formy. Autor podzielił książkę na trzy główne rozdziały oraz wprowadzenie. Niestety rozdziały te nie są spójną kontynuacją tematu, ale w dość nieporadny sposób, rozwinięciem rozdziałów poprzednich.

Tak więc, po przeczytaniu 35 stronicowego wprowadzenia, rozpoczyna się rozdział I, który ma blisko 50 stron. Następnie rozdział II o objętości około 120 stron i na koniec rozdział III liczący 300 stron. A każdy z nich na nowo dotyka tych samych zagadnień.
W trakcie czytania miałem wrażenie, że „to już było”. Niemniej dopiero robiąc notatki po przeczytaniu całości, zobaczyłem skalę powtórzeń zaznaczanych przeze mnie treści.

Moim zdaniem można upatrywać dwie przyczyny tego stanu rzeczy. Pierwsza: jest to siódme wydanie tego tytułu, którego zmiana jest bardziej „doklejaniem” kolejnych treści, niż przeredagowaniem całości. Drugi powód: autor jest znanym amerykańskim mówcą i blogerem…

Obiektywnie patrząc, książka ta byłaby bardzo wartościowa i przyjemna w czytaniu po odchudzeniu jej do 200 – 250 stron
Pomimo powyższych utrudnień, moja ogólna ocena to 7, ze względu na informacje, które można z niej pozyskać, uzbrajając się w cierpliwość 😊

Ocena książki „Nowe zasady marketingu i PR” to bardzo skomplikowane zadanie. Od strony merytorycznej książka zawiera sporo wartościowych treści, które można by ocenić na 8 gdyby nie… forma ich przekazania.

Książka pisana jest prostym i czytelnym językiem, ale to koniec z pozytywnych opinii na temat formy. Autor podzielił książkę na trzy główne rozdziały oraz wprowadzenie....

więcej Pokaż mimo to

avatar
4
1

Na półkach:

Bardzo pomocna książka. Napisana w jasny i przejrzysty sposób. Mnogość przykładów jak zastosować daną metodę.

Bardzo pomocna książka. Napisana w jasny i przejrzysty sposób. Mnogość przykładów jak zastosować daną metodę.

Pokaż mimo to

avatar
141
30

Na półkach: ,

http://marketingksiazki.blogspot.com/2010/07/nowe-zasady-marketingu-i-pr-david.html

http://marketingksiazki.blogspot.com/2010/07/nowe-zasady-marketingu-i-pr-david.html

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    88
  • Przeczytane
    27
  • Teraz czytam
    9
  • Posiadam
    6
  • Biznes
    2
  • Marketingowe
    1
  • Do kupienia
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Zawodowe
    1
  • Ebook_Epub
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki The New Rules of Marketing and PR


Podobne książki

Przeczytaj także