Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- The Storytelling Code: 10 Simple Rules to Shape and Tell a Brilliant Story
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2021-10-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-10-29
- Liczba stron:
- 152
- Czas czytania
- 2 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380879775
- Tłumacz:
- Magda Witkowska
Wszyscy codziennie opowiadamy historie
Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki.
Wykorzystaj moc storytellingu
Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich uniknąć.
Przygotowanie intrygującej opowieści
Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać.
Zostań mistrzem słowa
Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 21
- 17
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Trochę zawiodłem się na tej książce. Czytałem, czytałem, aż przeczytałem i niewiele z niej wyniosłem.
Trochę zawiodłem się na tej książce. Czytałem, czytałem, aż przeczytałem i niewiele z niej wyniosłem.
Pokaż mimo toPieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam.
Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam.
Pokaż mimo toNaprawdę bardzo mi się podobała. Nie wiem, skąd takie niskie oceny. Może nie wyczerpuje całości tematu - ale jest on tak obszerny, że spokojnie mogłyby powstać jeszcze 3 czy 4 książki w tym obszarze. Nie wiem, co wyciągną z niej osoby początkujące, ale mi udało się spojrzeć na storytelling i content z trochę innej perspektywy, właśnie dzięki tej książce. Myślę też, że to pomocny tytuł dla osób, które nie pracują w zawodzie związanym z tworzeniem contentu, a chciałyby być trochę bardziej kreatywne, otwarte, lepiej radzić sobie w różnych sytuacjach wymagających hmmmm kontaktu z ludźmi :D
Naprawdę bardzo mi się podobała. Nie wiem, skąd takie niskie oceny. Może nie wyczerpuje całości tematu - ale jest on tak obszerny, że spokojnie mogłyby powstać jeszcze 3 czy 4 książki w tym obszarze. Nie wiem, co wyciągną z niej osoby początkujące, ale mi udało się spojrzeć na storytelling i content z trochę innej perspektywy, właśnie dzięki tej książce. Myślę też, że to...
więcej Pokaż mimo to