Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Gamedec. Granica rzeczywistości

Cykl: Gamedec (tom 1)
Wydawnictwo: superNOWA
7,04 (230 ocen i 29 opinii) Zobacz oceny
10
15
9
22
8
48
7
67
6
42
5
26
4
6
3
4
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788370541651
liczba stron
362
język
polski

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają Sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców… Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC. Świat gier dzieli od rzeczywistości...

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają Sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców… Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC.

Świat gier dzieli od rzeczywistości bardzo cienka granica. Torkil Aymore, GAMEDEC, przekroczył ją wiele razy.

Każdy szczegół ma znaczenie. Więc rozejrzyj się dookoła. Masz pewność, że znajdujesz się w realium?
Wejdź w Sieć. Nie bój się. Jeśli pojawi się problem, pomoże ci GAMEDEC.

 

źródło opisu: [Supernowa, 2004]

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 2264

Tekst o książce znajduje się na moim blogu pod adresem:
http://zapiski-z-przypomnianych-krain.blogspot.com/2013/08/gamedec-granica-rzeczywistosci-czeka.html

Zastanawialiście się kiedyś jak mógłby wyglądać nasz świat za około 200 lat? Pewnie tak, w końcu ludzkość nie od dziś lubi spekulować na temat tego jak ukształtuje ten świat. Mama w swoim dzieciństwie podejrzewała, że po roku 2000 ludzie nie będą przyjmować normalnych pokarmów, lecz odżywiać się będą przez specjalne pastylki zawierające wartości odżywcze.

Proponuję Wam jednak inną wizję. Wyobraźcie sobie, że przeskoczyliśmy do XXII wieku. Ludzkość dzieli się na dwie grupy: tych żyjących w świecie realnym [realium] i tych, którzy wszystkie swoje potrzeby realizują w przeróżnych elektronicznych symulatorach. Niejeden by pewnie zakrzyknął, że dzieciaki już teraz przesiadują przed komputerami i zapluwają ekrany, gdy "jakiś noob ich dednie". Dobrze. Nie mają jednak specjalistycznej aparatury umożliwiającej im przeniknięcie bezpośrednio do świata gry, nie mają specjalnej pastylki gamepill, nie mają fotela przypominającego łoże, z którego mogą się logować do swojej ulubionej gry - czy to symulatora randek, czy też pełnego przemocy świata, w którym trzeba walczyć o przetrwanie.

Nie wszyscy jednak w tej idylli grają fair. Gdzie pojawiają się gracze, tam również wykwitają cyberprzestępstwa. I tu właśnie dochodzimy do gierczanych detektywów, stróżów prawa do wynajęcia. Torkil Aymore jest jednym z nich.

...

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Kamień na kamieniu

„- Myśliwskiego Kamień na kamieniu czytasz? Nie ma tam przecież brawurowej akcji, namiętnej miłości, sensacji. To wypociny o wsi, tej dechami zabitej...

zgłoś błąd zgłoś błąd