Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Wydawnictwo: Onepress
8,43 (7 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
3
8
4
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324605125
liczba stron
215
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie , która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi...

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie , która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja Wojującego marketingu zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu. Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald s -wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam. Zasady Wojującego marketingu pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy: poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych, wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną, stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej, planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (38)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 126
Krzysztof Janda | 2014-03-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 stycznia 2013

Prosto, łatwo i przyjemnie się czyta.

książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 441
simply | 2015-01-26
Na półkach: Biznes, Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2013 rok
książek: 82
Adam Krukowski | 2013-07-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 150
mentalek | 2013-04-25
Na półkach: Przeczytane, Branżowe
Przeczytana: 09 czerwca 2013
książek: 52
Anita | 2011-12-10
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 13
Rafał | 2011-08-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 8878
Chaoticreader | 2016-11-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 112
Radek Borkowski | 2016-06-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 62
mike3008 | 2016-04-30
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 28 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd