Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al RiesJack Trout Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
215 str. 3 godz. 35 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2007-01-01
Liczba stron:
215
Czas czytania
3 godz. 35 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324605125
Średnia ocen

8,4 8,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,6
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,4 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
153
84

Na półkach: , , ,

Prosto, łatwo i przyjemnie się czyta.

Mix strategii wojennych i marketingowych do zastosowania w biznesie. Bardzo praktyczne dla biznesu z szerokiej perspektywy.

Prosto, łatwo i przyjemnie się czyta.

Mix strategii wojennych i marketingowych do zastosowania w biznesie. Bardzo praktyczne dla biznesu z szerokiej perspektywy.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    60
  • Przeczytane
    17
  • Posiadam
    5
  • Marketing
    4
  • Biznes
    3
  • Reklama
    2
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • 2013
    1
  • Kupić
    1
  • Branding/ Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie


Podobne książki

Przeczytaj także