Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Wydawnictwo: Onepress
8,44 (9 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
4
8
5
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324605125
liczba stron
215
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie , która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi...

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie , która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja Wojującego marketingu zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu. Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald s -wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam. Zasady Wojującego marketingu pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy: poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych, wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną, stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej, planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (53)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 151
Krzysztof Janda | 2014-03-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 stycznia 2013

Prosto, łatwo i przyjemnie się czyta.

książek: 21
Elragon | 2018-04-08
Na półkach: Przeczytane
książek: 94
Berylvin | 2017-05-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 maja 2017
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 555
simply | 2015-01-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Biznes
Przeczytana: 2013 rok
książek: 84
Adam Krukowski | 2013-07-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 187
mentalek | 2013-04-25
Na półkach: Przeczytane, Branżowe
Przeczytana: 09 czerwca 2013
książek: 52
Anita | 2011-12-10
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 13
Rafał | 2011-08-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 1248
Adam Patora | 2018-08-17
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 43 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd