22 niezmienne prawa marketingu

Al RiesJack Trout Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
172 str.
Tytuł oryginału:
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
Data wydania:
2000-10-15
Data 1. wyd. pol.:
2000-10-15
Liczba stron:
172
Język:
polski
ISBN:
83-208-1284-4
Tłumacz:
Andrzej Ehrlich
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tagi:
marketing
Tytuł oryginału:
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2000-10-15
Liczba stron:
172
Język:
polski
ISBN:
83-208-1284-4
Tłumacz:
Andrzej Ehrlich
Tagi:
marketing
Średnia ocen
7,8 / 10
42 ocen 6 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
7,7
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
8,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,8 / 10
42 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [6]

Sortuj:
78
17

Na półkach:

Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i...

więcej Pokaż mimo to

250
23

Na półkach: , ,

Marketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...

Książka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne...

więcej Pokaż mimo to

93
72

Na półkach:

One of the books I would call life-changing in terms of broadening your view so much, that the world seems a different place now. Highly recommended.

Pokaż mimo to

Reklama
64
25

Na półkach: ,

Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.

Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.

Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.

Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już...

więcej Pokaż mimo to

335
280

Na półkach:

Jedna z najlepszych pozycji o marketingu jakie ukazały się na polskim rynku. Pozycje należy przeczytać, wiedzę wdrążyć w życie.Sama esencja wiedzy. Warto śpieszyć się z kupieniem tego egzemplarzu, ponieważ książka staje się białym krukiem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż mimo to

789
124

Na półkach: ,

Mam wrażenie, że niektóre z praw zawartych w tej książce są już nieco przestarzałe, wręcz nieaktualne (pozycja wydana została przeszło 20 lat temu). Mimo tych spostrzeżeń jest to lektura godna polecenia.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    191
  • Przeczytane
    52
  • Posiadam
    8
  • Biznes
    3
  • Marketing
    3
  • Ulubione
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • 2021
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 22 niezmienne prawa marketingu


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd