22 niezmienne prawa marketingu

172 str.
- Tytuł oryginału:
- The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
- Data wydania:
- 2000-10-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-10-15
- Liczba stron:
- 172
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-208-1284-4
- Tłumacz:
- Andrzej Ehrlich
- Wydawnictwo:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Tagi:
- marketing
- Tytuł oryginału:
- The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Data wydania:
- 2000-10-15
- Liczba stron:
- 172
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-208-1284-4
- Tłumacz:
- Andrzej Ehrlich
- Tagi:
- marketing
W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Dodaj książkę do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Sortuj:
Polecane księgarnie
Pozostałe księgarnie
Informacja
Reklama
Reklama
Wypożycz z biblioteki
Reklama
Cytaty
Mogą Cię również zainteresować
Reklama
Opinie [6]
Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i...
więcejMarketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...
więcejKsiążka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne...
One of the books I would call life-changing in terms of broadening your view so much, that the world seems a different place now. Highly recommended.
Pokaż mimo toMożna przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.
więcejAutor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.
Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.
Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już...
Jedna z najlepszych pozycji o marketingu jakie ukazały się na polskim rynku. Pozycje należy przeczytać, wiedzę wdrążyć w życie.Sama esencja wiedzy. Warto śpieszyć się z kupieniem tego egzemplarzu, ponieważ książka staje się białym krukiem.
Pokaż mimo tohttp://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Mam wrażenie, że niektóre z praw zawartych w tej książce są już nieco przestarzałe, wręcz nieaktualne (pozycja wydana została przeszło 20 lat temu). Mimo tych spostrzeżeń jest to lektura godna polecenia.
Pokaż mimo to