Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sztuka rozpoczynania

Wydawnictwo: Onepress
7,67 (12 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
3
8
3
7
3
6
1
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324608027
liczba stron
240
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, START! Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się...

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, START! Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać. Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak: wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy, otaczać się najlepszymi pracownikami, zbudować silną markę, zabłysnąć w mediach, rozłożyć konkurencję na łopatki. Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu Jay Conrad Levinson, autor książek z serii Marketing partyzancki

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (85)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 40
Damian Ratajczak | 2016-09-08
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 313
MacioAo | 2015-08-12
Na półkach: Przeczytane, Biznesy
Przeczytana: 10 lipca 2016
książek: 164
yooon7 | 2015-04-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 lipca 2015
książek: 0
| 2015-02-13
książek: 68
Aryman_ | 2014-11-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 grudnia 2014
książek: 313
Lookanio | 2014-09-18
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 18 września 2012
książek: 498
wawrzek | 2014-01-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Biznes
książek: 45
Przemysław | 2012-07-02
Przeczytana: 2012 rok
książek: 0
| 2012-01-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 170
kurekq | 2011-11-02
zobacz kolejne z 75 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd