Sztuka rozpoczynania

Wydawnictwo: Onepress
7,19 (21 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
3
8
5
7
6
6
3
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324608027
liczba stron
240
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, START! Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się...

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, START! Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać. Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak: wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy, otaczać się najlepszymi pracownikami, zbudować silną markę, zabłysnąć w mediach, rozłożyć konkurencję na łopatki. Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu Jay Conrad Levinson, autor książek z serii Marketing partyzancki

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (117)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 23
Mateusz Cichowski | 2018-09-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 03 września 2018
książek: 170
AniaZatorska | 2018-03-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 69
Kacper | 2017-10-05
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 41
Kamil Sołoducha | 2017-10-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 41
Pingubass | 2017-06-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 78
Witold55 | 2017-06-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 116
Adrian | 2017-04-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 253
Patryk8888 | 2017-03-28
Na półkach: Przeczytane, Biznes
książek: 95
Damian Ratajczak | 2016-09-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1868
Matizz_2 | 2016-08-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 lutego 2017
zobacz kolejne z 107 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd