Wojna marketingu z zarządzaniem

Al RiesLaura Ries Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
288 str.
Tytuł oryginału:
War in the boardroom
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788320818819
Tłumacz:
Jarosław Sawicki
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tagi:
#marketing #branding
Tytuł oryginału:
War in the boardroom
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2010-01-01
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788320818819
Tłumacz:
Jarosław Sawicki
Tagi:
#marketing #branding
Średnia ocen
9,0 / 10
2 ocen 0 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
7,7
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
8,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
7,9
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [0]

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Posiadam
    4
  • Przeczytane
    2
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Marketing
    1
  • Biznes
    1
  • Teraz czytam
    1
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wojna marketingu z zarządzaniem


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd