Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace

Al RiesJack Trout Wydawnictwo: McGraw-Hill Education biznes, finanse
Data wydania:
2001-01-03
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-03
Język:
polski
ISBN:
0071373586
Wydawnictwo:
McGraw-Hill Education
Tagi:
marketing pozycjonowanie marki branding strategia marki
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2001-01-03
Język:
polski
ISBN:
0071373586
Tagi:
marketing pozycjonowanie marki branding strategia marki
Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen 0 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
7,7
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
7,8
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [0]

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    9
  • Przeczytane
    2
  • Ebook_Epub
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • English
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Posiadam
    1
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd