Wojna marketingu z zarządzaniem

Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem
Al RiesLaura Ries Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
War in the boardroom
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788320818819
Tłumacz:
Jarosław Sawicki
Tagi:
#marketing #branding
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,6
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Posiadam
    4
  • Przeczytane
    2
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Marketing
    1
  • Biznes
    1
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wojna marketingu z zarządzaniem


Podobne książki

Przeczytaj także