Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

22 niezmienne prawa marketingu

Tłumaczenie: Andrzej Ehrlich
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Marketing bez tajemnic". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
8,24 (21 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
8
9
4
8
0
7
4
6
4
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
data wydania
ISBN
83-208-1284-4
liczba stron
172
słowa kluczowe
marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Bartek

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do...

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (78)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 659
kris81CK | 2015-02-19
Przeczytana: luty 2015

Mam wrażenie, że niektóre z praw zawartych w tej książce są już nieco przestarzałe, wręcz nieaktualne (pozycja wydana została przeszło 20 lat temu). Mimo tych spostrzeżeń jest to lektura godna polecenia.

książek: 212
Artur | 2016-10-06
Przeczytana: 06 października 2016

Marketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...

Książka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne realia rynkowe są zbyt nieprzewidywalne.

Są jednak prawdy, które warto mieć w pamięci i wracać do nich w konkretnych przypadkach działalności.

Książka, którą warto przeczytać, ale nie brać zbyt serio w obecnych realiach. Jej ocena z roku na rok będzie zdecydowanie spadać. Kiedyś zapewne hit i klasyk, obecnie ciekawa, choć przestarzała już pozycja do przeczytania w 3 wieczory.

książek: 64
Krzysztof | 2015-11-02
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: listopad 2015

Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.

Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.

Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.

Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już trudniej.

Książka ta na pewno pomoże w analizowaniu sukcesów i porażek produktów, które swoje na rynku już zrobiły i są w fazie dojrzałości.

Jeśli ktoś jest dopiero w fazie wprowadzania produktu to szukanie wzoru i "niezmiennego prawa" niekoniecznie się sprawdzi. Zwłaszcza, że to co działało wczoraj, dzisiaj może przyczynić się do porażki.

książek: 187
Łukasz Chrzanowski | 2015-07-22
Na półkach: Przeczytane

Jedna z najlepszych pozycji o marketingu jakie ukazały się na polskim rynku. Pozycje należy przeczytać, wiedzę wdrążyć w życie.Sama esencja wiedzy. Warto śpieszyć się z kupieniem tego egzemplarzu, ponieważ książka staje się białym krukiem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

książek: 86
Radek | 2016-03-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 13 marca 2016

One of the books I would call life-changing in terms of broadening your view so much, that the world seems a different place now. Highly recommended.

książek: 408
marcinxyz | 2015-12-08
Przeczytana: 02 kwietnia 2016
książek: 1741
bastkk | 2015-10-24
Przeczytana: 21 grudnia 2015
książek: 181
Małgorzata | 2015-04-17
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 466
z10l0 | 2015-01-05
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 223
justynka | 2014-11-01
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 68 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd