Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kreowanie marek z pasją

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
6,25 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8374840218
liczba stron
248
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: Stosowane obecnie...

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd. Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują. Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy. Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy. Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek..

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2667
Britewriter | 2015-11-21
Na półkach: Studia, Przeczytane

Chociaż książka wydana w 2006 roku, treści nadal aktualne. Bardzo ciekawa koncepcja "wiary" w ujęciu marki. Na plus język oraz ilość diagramów. Dla studentów marketingu i PR może nic odkrywczego ale polecam jako uzupełnienie.

książek: 226
Tomek O | 2013-12-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: grudzień 2013
książek: 37
Łukasz | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 1194
Karolina-i-Karol | 2011-01-07
Przeczytana: 2008 rok
książek: 397
Krzysztof | 2016-01-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3
unserezeit | 2016-01-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2
ivt1 | 2015-01-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 630
Camille | 2013-09-14
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd