PRZEDSZKOLAK. Książka dla nauczycieli i rodzców

Wydawnictwo: Centrum Edukacyjne BLIŻEJ PRZEDSZKOLA
6,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788364631276
liczba stron
108
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
IgoreG

PRZEDSZKOLAK – choć ma dopiero kilka lat, stawia przed rodzicami i nauczycielami niebagatelne wyzwania wychowawcze. Wychowywać i uczyć PRZEDSZKOLAKA? Misja, powołanie, odpowiedzialność, przygoda, zadanie, praca, sens życia… Pojęcia te zdają się wymykać definicjom. Ale przecież nie o definicje tu chodzi. Rodzicu! Nauczycielu! Jeśli szukasz praktycznego poradnika, który podsunie przydatne...

PRZEDSZKOLAK – choć ma dopiero kilka lat, stawia przed rodzicami i nauczycielami niebagatelne wyzwania wychowawcze. Wychowywać i uczyć PRZEDSZKOLAKA? Misja, powołanie, odpowiedzialność, przygoda, zadanie, praca, sens życia… Pojęcia te zdają się wymykać definicjom. Ale przecież nie o definicje tu chodzi.

Rodzicu! Nauczycielu! Jeśli szukasz praktycznego poradnika, który podsunie przydatne wskazówki, zaproponuje pomysłowe rozwiązania, a jednocześnie skłoni do refleksji i pobudzi Twoją własną inwencję, sięgnij po niniejszą publikację.

 

źródło opisu: http://blizejprzedszkola.pl/wydawnictwo/?159,przed...(?)

źródło okładki: http://blizejprzedszkola.pl/wydawnictwo/?159,przed...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 6599
AnnaSikorska | 2016-01-21
Na półkach: Przeczytane


​​
"Przedszkolak. Książka dla nauczycieli i rodziców" to publikacja pomagająca zrozumieć dorosłym, w jaki sposób dziecko postrzega świat, uczy się zachowań, reaguje na naszą komunikację. Autorzy stopniowo wprowadzają nas w zawiłości psychiki przedszkolaka, uświadamiają jak bardzo ważny jest odpowiedni wzorzec dostarczany dziecku (nasze własne zachowanie), sposób przekazywania próśb, zakazów.
Większość tekstów ukazuje nam świat dziecko-dorosły z tradycyjnego punktu widzenia jednostki młodszej, która musi bezwzględnie podporządkować się opiekunom, musi być zależne od ich umiejętności (rodzic słabo zna technologię to dziecko też nie może lepiej). Z drugiej strony autorzy trafnie wskazują błędy zachowań między dorosłymi i nie boją się postawić pytania: "Czy dzwoniący telefon jest uzasadnieniem dla przerwania rozmowy z osobą, która stoi obok?". Odkryjemy, że okazywana przez nas ignorancja przez dziecięce obserwacje rozszerza się i na młodsze pokolenie. Nasza obojętność na to co i w...

książek: 1046
carola13 | 2016-07-01
Na półkach: Przeczytane, 2016
Przeczytana: 31 lipca 2016
książek: 224
marlenap1 | 2018-04-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 850
Katarzyna | 2016-02-20
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd