Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Okładka książki Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach Cindy Alvarez
Okładka książki Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Cindy Alvarez Wydawnictwo: O'Reilly Media nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Lean Customer Development: Build Products Your Customers Need
Wydawnictwo:
O'Reilly Media
Data wydania:
2015-03-18
Data 1. wyd. pol.:
2015-03-18
Język:
polski
ISBN:
9788324691531
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    34
  • Przeczytane
    10
  • Posiadam
    5
  • Biznes
    4
  • Zawodowe
    1
  • UX / Product Design
    1
  • WebDev
    1
  • Biznesowe
    1
  • User Experience
    1
  • 2017
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także