Public relations. Moda czy konieczność? Teoria i praktyka
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Twigger
- Data wydania:
- 2001-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2001-01-01
- Liczba stron:
- 220
- Czas czytania
- 3 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8385946942
Public relations nie jest reklamą, promocją, propagandą czy wyreżyserowanym rozgłosem. Public relations to przemyślany plan długoletniej działalności informacyjnej w celu zdobycia i utrzymania akceptacji społecznej w swoim zakładzie, w najbliższym otoczeniu, wśród klientów, w instytucjach finansowych i publicznych, wśród sąsiadujących mieszkańców i wszystkich tych, którzy z nami mają jakikolwiek kontakt...
...Książka jest autorskim opracowaniem poważnej literatury przedmiotu wzbogaconym osobistym doświadczeniem zawodowym Autorki. I właśnie ta perspektywa praktyka PR analizującego teorię i warsztat przydatny pracownikowi public relations, poparta oceną wartości poszczególnych działań, wskazówkami i radami doświadczonego eksperta, stanowi niepowtarzalny walor publikacji...
Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Public relations. Moda czy konieczność? Teoria i praktyka
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE