No Logo
528 str.
8 godz. 48 min.
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- No Logo
- Wydawnictwo:
- Muza
- Data wydania:
- 2014-02-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Data 1. wydania:
- 2002-04-06
- Liczba stron:
- 528
- Czas czytania
- 8 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377583173
- Tłumacz:
- Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
- Tagi:
- literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm kapitalizm antykapitalizm
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania No Logo, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 2 116
- 1 342
- 370
- 132
- 49
- 23
- 16
- 12
- 9
- 8
Opinia
Ta książka jest bardzo dobra z jednego powodu. W typowy dla amerykańskich mediów sposób stara się uwieść czytelnika i sprawić, żeby wpadł w histerię: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAmarketingAAAAAAAAAkapitalizmAAAAAAAAAAAAA". Co jest zabawne, bo w końcu ktoś tę książkę KUPUJE, a jak autorce tak bardzo zależało na podkręceniu histerii, mogła udostępnić za free. Dzisiaj już nikogo nie dziwią tematy w niej podjęte. Wiadomo przecież, że obecnie wszystko jest podszyte reklamą i jedyne co wykrzywia nasze paszcze to to, że w niektórych miastach głównym punktem rynku są obskurne banery z roznegliżowaną kobietą zachęcającą do zakupu rur (serdecznie pozdrawiam panie, które użyczają swoich sylwetek do takich działań!). Firmy (ludzie) nie cofną się przed niczym, co będzie w stanie wygenerować większe przychody. Ja podchodzę do tego wszystkiego z dystansem, bo choć nie wszystko jest w moich oczach sprawiedliwe, to wiem też, że nie da się działać tak, żeby było sprawiedliwie, bo zawsze, ale to zawsze będzie "coś". Nie tęsknię też do dzielenia wszystkim po równo. Korzystam z udogodnień jakie niesie ze sobą rozwój rynku, kupuję markowe ciuchy i tak, to wszystko czyni mnie z definicji skurwielem. To skoro znamy się już bliżej, zachęcam do lektury, pod warunkiem, że zaczerpnie się wcześniej sporo powietrza i przymruży oczy, a wtedy wpadnie nam może kilka ciekawych przykładów, jak to niektóre "święte" marki wcale takie "święte" nie są.
Ta książka jest bardzo dobra z jednego powodu. W typowy dla amerykańskich mediów sposób stara się uwieść czytelnika i sprawić, żeby wpadł w histerię: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAmarketingAAAAAAAAAkapitalizmAAAAAAAAAAAAA". Co jest zabawne, bo w końcu ktoś tę książkę KUPUJE, a jak autorce tak bardzo zależało na podkręceniu histerii, mogła udostępnić za free. Dzisiaj już nikogo nie...
więcej Pokaż mimo to