rozwiń zwiń

No Logo

Okładka książki No Logo
Naomi Klein Wydawnictwo: Muza popularnonaukowa
528 str. 8 godz. 48 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Tytuł oryginału:
No Logo
Wydawnictwo:
Muza
Data wydania:
2014-02-26
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Data 1. wydania:
2002-04-06
Liczba stron:
528
Czas czytania
8 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm kapitalizm antykapitalizm
Średnia ocen

                7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Jak zmienić wszystko. Młodzi na ratunek planecie Naomi Klein, Rebecca Stefoff
Ocena 7,7
Jak zmienić ws... Naomi Klein, Rebecc...
Okładka książki Pismo. Magazyn opinii, nr 9 (33) / wrzesień 2020 Maga Ćwieluch, Agnieszka Glińska, Etgar Keret, Naomi Klein, Piotr Kofta, Berenika Kołomycka, Zuzanna Kowalczyk, Liana Langa, Karolina Lewestam, Krystyna Miłobędzka, Weronika Murek, Urszula Pieczek, Joanna Rudniańska, Marta Rybicka, Bartek Sabela, Małgorzata Sadowska, Anna Sańczuk, David Sedaris, Marta Staszewska, Marcin Wicha
Ocena 7,1
Pismo. Magazyn... Maga Ćwieluch, Agni...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
989 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
13
12

Na półkach: ,

Ta książka jest bardzo dobra z jednego powodu. W typowy dla amerykańskich mediów sposób stara się uwieść czytelnika i sprawić, żeby wpadł w histerię: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAmarketingAAAAAAAAAkapitalizmAAAAAAAAAAAAA". Co jest zabawne, bo w końcu ktoś tę książkę KUPUJE, a jak autorce tak bardzo zależało na podkręceniu histerii, mogła udostępnić za free. Dzisiaj już nikogo nie dziwią tematy w niej podjęte. Wiadomo przecież, że obecnie wszystko jest podszyte reklamą i jedyne co wykrzywia nasze paszcze to to, że w niektórych miastach głównym punktem rynku są obskurne banery z roznegliżowaną kobietą zachęcającą do zakupu rur (serdecznie pozdrawiam panie, które użyczają swoich sylwetek do takich działań!). Firmy (ludzie) nie cofną się przed niczym, co będzie w stanie wygenerować większe przychody. Ja podchodzę do tego wszystkiego z dystansem, bo choć nie wszystko jest w moich oczach sprawiedliwe, to wiem też, że nie da się działać tak, żeby było sprawiedliwie, bo zawsze, ale to zawsze będzie "coś". Nie tęsknię też do dzielenia wszystkim po równo. Korzystam z udogodnień jakie niesie ze sobą rozwój rynku, kupuję markowe ciuchy i tak, to wszystko czyni mnie z definicji skurwielem. To skoro znamy się już bliżej, zachęcam do lektury, pod warunkiem, że zaczerpnie się wcześniej sporo powietrza i przymruży oczy, a wtedy wpadnie nam może kilka ciekawych przykładów, jak to niektóre "święte" marki wcale takie "święte" nie są.

Ta książka jest bardzo dobra z jednego powodu. W typowy dla amerykańskich mediów sposób stara się uwieść czytelnika i sprawić, żeby wpadł w histerię: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAmarketingAAAAAAAAAkapitalizmAAAAAAAAAAAAA". Co jest zabawne, bo w końcu ktoś tę książkę KUPUJE, a jak autorce tak bardzo zależało na podkręceniu histerii, mogła udostępnić za free. Dzisiaj już nikogo nie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2 116
  • Przeczytane
    1 342
  • Posiadam
    370
  • Teraz czytam
    132
  • Ulubione
    49
  • Chcę w prezencie
    23
  • Literatura faktu
    16
  • Socjologia
    12
  • Reportaż
    9
  • Polityka
    8

Cytaty

Więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne