Copywriting. Jak sprzedawać słowem
- Kategoria:
- poradniki
- Seria:
- Samo Sedno
- Wydawnictwo:
- Edgard
- Data wydania:
- 2013-09-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-09-18
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377883006
- Tłumacz:
- Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
- Tagi:
- copywriting reklama hasła reklamowe
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 97
- 51
- 12
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Opinia
Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język, który pod postacią metafor, odpowiedniego słownictwa i cech łamie granice naszego postrzegania.
Po przeczytaniu tej książki copywriterzy nie nauczą się lepiej czarować, bo też zadaniem jej nie jest inspirowanie, czy wskazywanie bodźców, które mogłyby uruchomić w nas machinę tworzenia. Książka ta zaznacza, wskazuje i podkreśla narzędzia jakie powinien stosować copywriter, aby jego zaklęcie marketingowe było skuteczne.
Książka skupia się na omówieniu najważniejszych i najczęściej występujących form marketingu w sieci. Ukazuje dużo ciekawych informacji o tym jak zaistnieć na portalach społecznościowych. Jak zbudować skuteczne hasła reklamowe, nagłówki i slogany. Odwołuje się i omawia wiele haseł reklamowych znanych z telewizji. Wskazuje również w jaki sposób tworzyć teksty w zależności od medium.
Swą intensywnością jednak bardziej przypomina słownik. Wielokrotnie miałem wrażenie, że autorzy tak bardzo chcą być poprawni, że aż niebezpiecznie podręcznikowi.
Wszystkie bariery jednak znikają w momencie, gdy zatrudnisz czytelniku swoją wyobraźnie. Książka ta wówczas dostarczy Ci odpowiednich zaklęć, by wprawić w ruch machinę sprzedaży.
Daje 6, ale tylko dlatego że pragnę być inspirowany, nie tylko uczony.
Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
więcej Pokaż mimo toNie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język,...