Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Dorota JędrzejewskaRafał Niemczyk Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Seria:
Samo Sedno
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2013-09-18
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-18
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377883006
Tłumacz:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Tagi:
copywriting reklama hasła reklamowe
Średnia ocen

                6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
43 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
897
33

Na półkach: , ,

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język, który pod postacią metafor, odpowiedniego słownictwa i cech łamie granice naszego postrzegania.

Po przeczytaniu tej książki copywriterzy nie nauczą się lepiej czarować, bo też zadaniem jej nie jest inspirowanie, czy wskazywanie bodźców, które mogłyby uruchomić w nas machinę tworzenia. Książka ta zaznacza, wskazuje i podkreśla narzędzia jakie powinien stosować copywriter, aby jego zaklęcie marketingowe było skuteczne.

Książka skupia się na omówieniu najważniejszych i najczęściej występujących form marketingu w sieci. Ukazuje dużo ciekawych informacji o tym jak zaistnieć na portalach społecznościowych. Jak zbudować skuteczne hasła reklamowe, nagłówki i slogany. Odwołuje się i omawia wiele haseł reklamowych znanych z telewizji. Wskazuje również w jaki sposób tworzyć teksty w zależności od medium.

Swą intensywnością jednak bardziej przypomina słownik. Wielokrotnie miałem wrażenie, że autorzy tak bardzo chcą być poprawni, że aż niebezpiecznie podręcznikowi.

Wszystkie bariery jednak znikają w momencie, gdy zatrudnisz czytelniku swoją wyobraźnie. Książka ta wówczas dostarczy Ci odpowiednich zaklęć, by wprawić w ruch machinę sprzedaży.

Daje 6, ale tylko dlatego że pragnę być inspirowany, nie tylko uczony.

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    97
  • Przeczytane
    51
  • Posiadam
    12
  • Teraz czytam
    3
  • Copywriting
    3
  • Biznes
    2
  • Poradniki
    2
  • Legimi rozwój
    1
  • Audio🎧
    1
  • Posiadam ebooka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem


Podobne książki

Przeczytaj także