5,31 (26 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
0
6
9
5
3
4
6
3
3
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324678990
liczba stron
200
słowa kluczowe
twitter, internet, social media
kategoria
poradniki
język
polski

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych...

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/twitter-sukces-komunika...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (52)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1224
MoznaPrzeczytac | 2014-12-16
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 15 grudnia 2014

Można już bez żadnego naciągania powiedzieć, że Twitter zrewolucjonizował sposób komunikacji w globalnym Internecie. Krótkie, zwięzłe i natychmiastowe wiadomości sprawdziły się w sytuacjach codziennych, gdzie nie musimy dysponować dostępem do komputera – wystarczy telefon komórkowy, aby być na bieżąco właściwie z całym światem. Niestety filozofia wykorzystania jedynie 140 znaków wciąż przyjmowana jest z pewną dozą nieufności i niedowierzania, zwłaszcza na naszym rodzimym podwórku. Bo niby jak można zaprezentować ofertę w czymś do złudzenia podobnego do SMS-a? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Eryk Mistewicz w swojej książce.

Autor książki to doświadczony, wieloletni konsultant strategii marketingowych. Współtworzy w branży PR marki nie tylko firm, ale także miast i osób (w tym polityków), nie tylko w Polsce. W 1995 roku zdobył nagrodę Polskiego Pulitzera. Z twórczością Eryka Mistewicza można było się wcześniej spotkać w książce „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które...

książek: 1762
Artur | 2015-01-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam eBook, [A]
Przeczytana: 21 stycznia 2015

Dzięki tej książce poznałem Twittera. Po lekturze już wiem, że to poważny, bardzo przydatny portal społecznościowy a nie kolejny facebook. Polecam wszystkim, którzy nie używają Twittera albo (tak jak ja przed lekturą książki) założyli kiedyś konto i nie wiedzą co dalej bo nie rozumieją po co im ten kolejny wynalazek.

książek: 303
Grzegorz Walkiewicz | 2018-03-16
Na półkach: 2018, Przeczytane
Przeczytana: 14 marca 2018

Pozycja obowiązkowa dla początkujących. Miła dla praktyków.

książek: 501
Monika Pawelec | 2015-04-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 kwietnia 2015

Zostawiłam sobie dwa dni na napisanie recenzji tej książki, chciałam ją bardziej przemyśleć. Jeden z użytkowników Twittera uświadomił mi, że Pan Eryk Mistewicz nie posiada już konta na tym portalu. Użytkownik, który do mnie napisał, zasugerował, że to stawia książkę Eryka Mistewicza w gorszym świetle.

Po przemyśleniu tej sprawy, doszłam do wniosku, że fakt posiadania, czy też nie posiadania przez Pana Mistewicza konta na Twitterze, nie ma żadnego znaczenia. Pisząc tę książkę, autor nie podpisał żadnej przysięgi dożywotniego posiadania konta na portalu Twitter.

Książka jest nie tylko interesująca, ale porady w niej zamieszczone są naprawdę przydatne. Dopiero od niedawna jestem użytkowniczką Twittera, a już w kilka minut po wprowadzeniu niektórych rad autora, moja sytuacja na portalu nieco się zmieniła, oczywiście w pozytywną stronę.

Publikację czyta się bardzo szybko, przede wszystkim jest typowym poradnikiem, a jej największą zaletą jest to, że jest pozbawiona zbędnych słów....

książek: 231
bulka_pszenna | 2015-01-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 stycznia 2015

Książka dla starszych osób albo polityków, którzy dopiero zaczynają przygodę z Twitterem. Napisana na bardzo wysokim poziomie ogólności, raczej o zasadach, jakich warto przestrzegać na Twitterze, jeśli ktoś szuka szczegółowych informacji, to nie tutaj. Brak podstawowych informacji np. o możliwości weryfikacji konta (sposobach, jak polityk może takie konto zweryfikować), o możliwościach reklamowych - warto chociaż wspomnieć, na jakiej zasadzie działają. Brak informacji o narzędziach, które mogłyby nam pomóc w analizie popularności naszego konta na Twitterze, czy innych narzędzi (wymienione były tylko strony, gdzie możemy sprawdzić trendy). Za często pojawia się informacja o wcześniejszej książce autora - tak jakby nowa książka mogła być dodatkowo reklamą tej poprzedniej. No i ciągłe wyrazy oburzenia w kierunku osób, które zwracają się do autora czy innych osób na Twitterze w sposób bezpośredni, nie używając formy "pan". Niska ocena za zbyt duży poziom ogólników.

książek: 344
Kasia Zembrowska | 2014-12-20

Jeśli zatem już działacie na Twitterze i zastanawiacie się, czy aby na pewno robicie wszystko dobrze, sięgnijcie po "Twitter – sukces komunikacji w 140 znakach..." i poznajcie te tajemne mechanizmy, do których być może jeszcze sami nie dotarliście. Jeżeli jednak to jest pierwszy raz, kiedy usłyszeliście o tym portalu, kupcie książkę, postawcie ją na półce i czym prędzej wejdźcie w to środowisko, które nie zepchnie Was na margines. Bo wybicie się jest tylko kwestią czasu i zaangażowania.

Pełna opinia: http://endlessbooks.blogspot.com/2014/12/125-twitter-sukces-komunikacji-w-140.html

książek: 1726
MrocznaKosiarka | 2015-08-25
Przeczytana: 23 sierpnia 2015

Dobra książka, napisana luźnym językiem. Aż się chcę założyć Twittera!

książek: 182
Vajlet | 2015-04-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2015

Książkę oceniam jako dobrą. Kupiłam ją głównie z ciekawości.W świecie Twittera już istnieję od pewnego czasu i całkiem nieźle sobie radzę.
O ile ktoś chce zacząć przygodę z tym ćwierkającym portalem społecznościowym to książkę warto przeczytać, ponieważ wszystko od podstaw jest tam opisane bardzo prostym i przystępnym dla każdego językiem.
Kiedyś najliczniejszą grupę na Twitterze stanowili Politycy i Dziennikarze. Dzisiaj jest tam bardzo duża liczba osób spoza świata polityki i dziennikarstwa, granica "kogo jest więcej" zaciera się. Tak było już w momencie pisania książki, dlatego według mnie jest w niej podanych za dużo politycznych przykładów. Można było podać dziesiątki innych, równie świetnie prowadzonych profili. Tutaj mi tego zabrakło. Jeżeli ktoś interesuje się polityką i tym jak Politycy prowadzą swoje konta to jest to książka dla niego w całej okazałości. Przeczytać, przeczytałam, ale to chyba tyle.

książek: 415
Danuta Duszeńczuk | 2015-02-11
Na półkach: Przeczytane, E-book
Przeczytana: 02 stycznia 2015

Ściąga dla tych wszystkich, którzy chcieliby wypromować własną markę na Twitterze. Zarówno dla firm, jak i osób, które np. piszą własnego bloga. Dużo ciekawostek i przykładów dobrych praktyk z życia wziętych.

książek: 8
trubi | 2018-03-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 26 stycznia 2018

Książka dla ludzi , którzy chcą zgłębić tematykę Twittera

zobacz kolejne z 42 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd