Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Helion
7,22 (18 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
3
9
3
8
1
7
3
6
6
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Startup Owner's Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company
data wydania
ISBN
9788324666164
liczba stron
680
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy…...

Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.

Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (260)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 111
Karol Kordziński | 2013-07-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Ewangelie

świetna pozycja , wytłumaczona idea customer development w naprawdę dokładnej i przyjaznej formie. jeden temat a nie ma "lania wody". konkrety - tak powinno być

książek: 175
jab0lpunk | 2017-04-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2017

Zbieranina informacji z innych książek, możliwe że za połową sie rozkręca, nie jestem w stanie doczytać...

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2013

Na początku biznesu jest pomysł. Stworzenie nowej usługi lub innowacyjnego produktu. Pojawiają się wizje, jak wcielić go w życie. I wiele pytań. Jak pokierować go na właściwe tory? Jak zamienić go na wymierny zysk? Czy klienci będą zainteresowani nabyciem tego produktu lub usługi? Jak nie dopuścić do porażki? Przydatne jest wówczas wsparcie. Płynące z zewnątrz wskazówki, cenne rady i podpowiedzi. Tego może oczekiwać czytelnik po zajrzeniu do pozycji Blank’a i Dorf’a.

Jak przekonują autorzy „Podręcznik startup” to nie lektura do czytania od deski do deski. To wsparcie dla planujących własny biznes lub będących na etapie wprowadzania go w życie. Krok po kroku prezentują pomysły na to, jak sprawnie zabrać się do tworzenia i obróbki istniejącego modelu biznesowego. Dowiesz się, czym jest Customer Service i jak usprawnia relację z klientami. Zapoznasz się z pułapkami, jakie napotkasz na drodze od idei do przekucia jej w dochodowy biznes.

Do czego zachęcają Blank i Dorf, to nie...

książek: 23
Krzysztof | 2017-10-05
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 35
MrChimney | 2017-05-22
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 735
LordRuthven | 2017-03-05
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 09 kwietnia 2017
książek: 40
Marcin1981 | 2017-01-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 17
Janek_11 | 2016-12-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 104
Mateusz Wykurz | 2016-09-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 28
Kamoris | 2016-04-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 kwietnia 2016
zobacz kolejne z 250 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd