Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Startup Owner's Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-06-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-06-14
- Liczba stron:
- 680
- Czas czytania
- 11 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324666164
- Tłumacz:
- Bartosz Sałbut
- Tagi:
- przedsiębiorczość biznes e-biznes
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.
Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 474
- 75
- 49
- 34
- 13
- 6
- 3
- 3
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka ta przeprowadza nas po kolei, krok po kroku, przez cały proces zakładania startupu. Od pomysłu, MVP, przez zebranie rady doradczej, aż po strategię marketingową i sprzedaż.
Serdecznie polecam, gdyż niesie ze sobą wiele wartościowych informacji i porad.
Książkę należy czytać po malutku (tak jak zaleca autor),po parę stron, aby dobrze przetrawić wiedzę i zrozumieć cały proces.
Sporządzanie notatek i spisywanie wniosków wielce zalecane.
Książka ta przeprowadza nas po kolei, krok po kroku, przez cały proces zakładania startupu. Od pomysłu, MVP, przez zebranie rady doradczej, aż po strategię marketingową i sprzedaż.
więcej Pokaż mimo toSerdecznie polecam, gdyż niesie ze sobą wiele wartościowych informacji i porad.
Książkę należy czytać po malutku (tak jak zaleca autor),po parę stron, aby dobrze przetrawić wiedzę i zrozumieć...
Najlepsza a właściwie chyba jedyna pozycja dotycząca praktycznej sfery weryfikacji koncepcji biznesowej. Napisana jak instrukcja obsługi od A do Z. Czytasz A pięć razy, potem B pięć razy kiedy jesteś na tym etapie. Osobiście do Z doprowadziła mnie ciekawość oraz prawo konsekwencji. Gdzieś z tyłu głowy zapalała mi się czasem lampka, że mam książkę, którą przeczytałem pięć razy do połowy jednak nigdy do końca.
Praktyczne zastosowanie pozwala znacząco zredukować burn rate ..
Na mały minus, fakt, że pozycja wydana została w 2013 roku a pisana od 2010 i ten upływ czasu widać czasami pomiędzy wierszami.
Najlepsza a właściwie chyba jedyna pozycja dotycząca praktycznej sfery weryfikacji koncepcji biznesowej. Napisana jak instrukcja obsługi od A do Z. Czytasz A pięć razy, potem B pięć razy kiedy jesteś na tym etapie. Osobiście do Z doprowadziła mnie ciekawość oraz prawo konsekwencji. Gdzieś z tyłu głowy zapalała mi się czasem lampka, że mam książkę, którą przeczytałem pięć...
więcej Pokaż mimo toZbieranina informacji z innych książek, możliwe że za połową sie rozkręca, nie jestem w stanie doczytać...
Zbieranina informacji z innych książek, możliwe że za połową sie rozkręca, nie jestem w stanie doczytać...
Pokaż mimo toNa początku biznesu jest pomysł. Stworzenie nowej usługi lub innowacyjnego produktu. Pojawiają się wizje, jak wcielić go w życie. I wiele pytań. Jak pokierować go na właściwe tory? Jak zamienić go na wymierny zysk? Czy klienci będą zainteresowani nabyciem tego produktu lub usługi? Jak nie dopuścić do porażki? Przydatne jest wówczas wsparcie. Płynące z zewnątrz wskazówki, cenne rady i podpowiedzi. Tego może oczekiwać czytelnik po zajrzeniu do pozycji Blank’a i Dorf’a.
Jak przekonują autorzy „Podręcznik startup” to nie lektura do czytania od deski do deski. To wsparcie dla planujących własny biznes lub będących na etapie wprowadzania go w życie. Krok po kroku prezentują pomysły na to, jak sprawnie zabrać się do tworzenia i obróbki istniejącego modelu biznesowego. Dowiesz się, czym jest Customer Service i jak usprawnia relację z klientami. Zapoznasz się z pułapkami, jakie napotkasz na drodze od idei do przekucia jej w dochodowy biznes.
Do czego zachęcają Blank i Dorf, to nie traktować podręcznika, jako eksponatu. Należy po niej pisać, podkreślać wartościowe fragmenty, zaginać rogi stron, które natkną cię do zmiany. To cenne wskazówki. Książka ma pobudzić cię do myślenia, a nie wzbogacić o zbiór pojęć, definicji i wykresów. No chyba, że planujesz udział w teleturnieju quizowym, gdzie będziesz odpowiadał na pytania z dziedziny „Startup”. Jednak chyba nie po to zamierzasz sięgnąć po tę książkę, prawda?
Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com
Na początku biznesu jest pomysł. Stworzenie nowej usługi lub innowacyjnego produktu. Pojawiają się wizje, jak wcielić go w życie. I wiele pytań. Jak pokierować go na właściwe tory? Jak zamienić go na wymierny zysk? Czy klienci będą zainteresowani nabyciem tego produktu lub usługi? Jak nie dopuścić do porażki? Przydatne jest wówczas wsparcie. Płynące z zewnątrz wskazówki,...
więcej Pokaż mimo toświetna pozycja , wytłumaczona idea customer development w naprawdę dokładnej i przyjaznej formie. jeden temat a nie ma "lania wody". konkrety - tak powinno być
świetna pozycja , wytłumaczona idea customer development w naprawdę dokładnej i przyjaznej formie. jeden temat a nie ma "lania wody". konkrety - tak powinno być
Pokaż mimo toLepiej czyta się wersje po angielsku
Lepiej czyta się wersje po angielsku
Pokaż mimo to