Wiedźmin: gra wyobraźni. Wersja podstawowa

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Wiedźmin: gra wyobraźni". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Mag
5,67 (6 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
5
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-87968-39-0
liczba stron
120
kategoria
hobby
język
polski
dodał
Andman

Czy czytając książki Andrzeja Sapkowskiego choć przez chwilę chciałeś przenieść się do świata wiedźmina Geralta? Czy marzyłeś, by stać się czarodziejką pokroju Yennefer lub Tris? Albo krasnoludem podobnym Yarpenowi? A może fascynował Cię bard Jaskier? Jeśli tak, oto masz okazję spełnić swe marzenia! "Wiedźmin: gra wyobraźni" to metoda przeniesienia się na Kontynent i przeżycia przygód, o...

Czy czytając książki Andrzeja Sapkowskiego choć przez chwilę chciałeś przenieść się do świata wiedźmina Geralta? Czy marzyłeś, by stać się czarodziejką pokroju Yennefer lub Tris? Albo krasnoludem podobnym Yarpenowi? A może fascynował Cię bard Jaskier? Jeśli tak, oto masz okazję spełnić swe marzenia!

"Wiedźmin: gra wyobraźni" to metoda przeniesienia się na Kontynent i przeżycia przygód, o których pomarzyć mógłby nawet Geralt! To zabawa, przy której wraz z przyjaciółmi spędzisz wiele godzin! To sposób na wakacyjną nudę i zimowe wieczory!

 

źródło opisu: MAG

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 821
Czytalski | 2016-08-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

"Wiedźmin 3. Dziki gon" jest wielkim sukcesem i to jest fakt. Ci, którzy tak jak ja nie mają wystarczająco mocnego komputera mimo wszystko mogą wcielić się w rolę zabójcy potworów. No, chyba, że chcą być np. Jaskrem.



Małe wprowadzenie dla osób niekoniecznie obeznanych z tematem gier fabularnych. RPG (role-playing game) to rodzaj gry towarzyskiej, w której gracze wcielają się w odtwarzane postacie. Cały świat istnieje tylko w wyobraźni uczestników, którzy mają osiągnąć założony cel zgodnie z zasadami zwanymi mechaniką gry. Rozwiniętą formą jest LARP (live acting role-playing), gdzie uczestnicy często się przebierają, a akcja dzieje się np. na otwartym terenie.
"Gra Wyobraźni" powstała w roku 2001. Jej autorami są Michał Marszalik, Maciej Nowak-Kreyer, Michał Studniarek oraz Tomek Kreczmar.
Przedstawiana przeze mnie książka (właściwie książeczka) to podstawowa wersja zasad dla graczy. Stanowi raczej zachętę do zapoznania się ze światem gier typu RPG niż typowy podręcznik dla...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd