Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Onepress". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
5,25 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
data wydania
ISBN
9788324636648
liczba stron
232
kategoria
poradniki
język
polski

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych! Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów! Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością! Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer! Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy...

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!

W sieci nieskończonych możliwości

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

Nadszedł czas, by przyspieszyć!
To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

Jestem istotą społeczną. Biznesowo-społeczną. Wiem, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. Dzięki tej książce również i Ty zdobędziesz tę umiejętność. Usłyszysz tu mój głos, przeczytasz o moich doświadczeniach. Przekażę Ci moją wiedzę, jak również wiedzę kilku znakomitych autorów, którzy zechcieli podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, koncepcjami i własnymi dokonaniami w sferze mediów społecznościowych.
Jeffrey Gitomer

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2012

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/spolecznosciowy-boom-wyko...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (17)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 218
Agata | 2014-07-29
Przeczytana: 29 lipca 2014

Niezbędnik dla każdego, kto planuje znaleźć jeszcze więcej klientów na swoje usługi, więcej zarabiać i mieć więcej otwartych drzwi przed sobą. Autor może ciut zbyt zarozumiały. Może łatwo mu radzić, kiedy sam jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów ds. budowania marki. Jednak nie przeszkadzało mi to podczas lektury w ogóle. Książka, która stanowić może pomoc nawet dla największych laików. Ile w niej prawdy przekonam się już wkrótce, założyłam Twittera ;) Dodatkowo, ten podręcznik może służyć, jako mega wsparcie dla każdego trenera, który ma w przygotowaniu szkolenie z budowania strategii marketingowych dla klienta. Polecam!

książek: 2311
luniaczek | 2015-02-17
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 11 lutego 2015
książek: 35
Natalia Kaźmierczak | 2014-02-17
Na półkach: Przeczytane, Praca
książek: 589
BlogGroszkowej | 2013-01-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 stycznia 2013
książek: 304
CzytelniczkA | 2017-03-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9821
Chaoticreader | 2016-10-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2050
Paula | 2016-09-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3731
ESOLADY | 2016-01-19
Na półkach: Chcę przeczytać, Biznesy
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 282
Mollie | 2014-11-21
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 7 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd