Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Jeffrey Gitomer Wydawnictwo: Helion poradniki
232 str.
Tytuł oryginału:
Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Data wydania:
2012-06-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-06-01
Liczba stron:
232
Język:
polski
ISBN:
9788324636648
Tłumacz:
Sławomir Kupisz
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
media społecznościowe marketing marka PR
Tytuł oryginału:
Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
2012-06-01
Liczba stron:
232
Język:
polski
ISBN:
9788324636648
Tłumacz:
Sławomir Kupisz
Tagi:
media społecznościowe marketing marka PR
Średnia ocen
5,3 / 10
4 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [1]

Sortuj:
323
75

Na półkach: ,

Niezbędnik dla każdego, kto planuje znaleźć jeszcze więcej klientów na swoje usługi, więcej zarabiać i mieć więcej otwartych drzwi przed sobą. Autor może ciut zbyt zarozumiały. Może łatwo mu radzić, kiedy sam jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów ds. budowania marki. Jednak nie przeszkadzało mi to podczas lektury w ogóle. Książka, która stanowić może pomoc nawet...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    5
  • PRZECZYTANE 2014
    1
  • Praca
    1
  • RTV
    1
  • Studia
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd