Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Okładka książki Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
Jeffrey Gitomer Wydawnictwo: Helion poradniki
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-06-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-06-01
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324636648
Tłumacz:
Sławomir Kupisz
Tagi:
media społecznościowe marketing marka PR
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
5,3 5,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
324
75

Na półkach: ,

Niezbędnik dla każdego, kto planuje znaleźć jeszcze więcej klientów na swoje usługi, więcej zarabiać i mieć więcej otwartych drzwi przed sobą. Autor może ciut zbyt zarozumiały. Może łatwo mu radzić, kiedy sam jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów ds. budowania marki. Jednak nie przeszkadzało mi to podczas lektury w ogóle. Książka, która stanowić może pomoc nawet dla największych laików. Ile w niej prawdy przekonam się już wkrótce, założyłam Twittera ;) Dodatkowo, ten podręcznik może służyć, jako mega wsparcie dla każdego trenera, który ma w przygotowaniu szkolenie z budowania strategii marketingowych dla klienta. Polecam!

Niezbędnik dla każdego, kto planuje znaleźć jeszcze więcej klientów na swoje usługi, więcej zarabiać i mieć więcej otwartych drzwi przed sobą. Autor może ciut zbyt zarozumiały. Może łatwo mu radzić, kiedy sam jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów ds. budowania marki. Jednak nie przeszkadzało mi to podczas lektury w ogóle. Książka, która stanowić może pomoc nawet...

więcej Pokaż mimo to

1
Reklama

Cytaty

Reklama
zgłoś błąd